Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 34

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 990 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #52834 - "kleine vragen" topic - deel 34
Pagina 12 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 92394 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joel_koningslust 26-10-2008 18:26 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
is het rijwielgedeelte van een rs125-om lichter dan dat van een rs50-om?


nee
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
erwinko 26-10-2008 18:57 Print reply

Posts: 1012
ik kwam op jos dijkman een membraan opvulstuk tegen
http://www.josdijkma...d&productId=4525

ik heb dat ding nog nooit gezien :P
heeft het nog een reden voor iets? want mn membraan past zo prima en heb ook geen problemen.

of komt het membraan in een betere positie voor de flow van het mengsel?
ik heb hem in ieder geval meebesteld om gewoon eens te testen.


 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 26-10-2008 19:00 Print reply

Posts: 7728
dat is een isolator, zit origineel ook op tsx. zorgt ervoor dat de warmte van je cilinder niet direct word doorgegeven aan je carburateur. als de carb te warm word benadeelt dit de prestaties..

joël, het heeft dus een andere functie als een opvulblokje bij een scooter

Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 26-10-2008 om 19:02 uur.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
crossgek - Forum en Sales Moderator 26-10-2008 19:05 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: erwinko
ik kwam op jos dijkman een membraan opvulstuk tegen
http://www.josdijkma...d&productId=4525

ik heb dat ding nog nooit gezien :P
heeft het nog een reden voor iets? want mn membraan past zo prima en heb ook geen problemen.

of komt het membraan in een betere positie voor de flow van het mengsel?
ik heb hem in ieder geval meebesteld om gewoon eens te testen.




bij mt passen in bepaalde cilinder sommige membraan's niet in de cilinder.

en het is handig als je carb net tegen je frame of je blok komt , met zown blokje kun je hem iets omhoog of omlaag zetten.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Jasper Strahiem 26-10-2008 19:10 Print reply

Posts: 1950
Als je caba goed past heeft dat ophoogblokje idd zeer weinig nut
 
Make the most of now
erwinko 26-10-2008 19:11 Print reply

Posts: 1012
oke thanks.

ik dacht dat misschien het membraan eigenlijk te diep in de cilinder viel en het mengsel dus een rare bocht moest maken.

ik probeer het gewoon een keer, hij is toch al betaald :P
 
ronaldt 26-10-2008 19:55 Print reply

Posts: 2735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


nee


die massieve alu achterbrug is zwaarder? of het frame ook
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Joel_koningslust 26-10-2008 19:56 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
[...]


die massieve alu achterbrug is zwaarder? of het frame ook


t frame ook

de voorvork ook

de wielen ook

tank en zitje ook
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
rubbert 26-10-2008 19:57 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
[...]


die massieve alu achterbrug is zwaarder? of het frame ook



denk even logisch na, wat zou zwaarder zijn, iets wat berekend is op een pk of 2, of iets wat berekend is op 30 pk......
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
honda_freak 26-10-2008 20:09 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]



denk even logisch na, wat zou zwaarder zijn, iets wat berekend is op een pk of 2, of iets wat berekend is op 30 pk......


lekkere beredenering, dus mijn RF is zwaarder dan mn oude R1 want hij heeft meer vermogen natuurlijk!!
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
ronaldt 26-10-2008 20:14 Print reply

Posts: 2735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
[...]


lekkere beredenering, dus mijn RF is zwaarder dan mn oude R1 want hij heeft meer vermogen natuurlijk!!


jij haalt nou de woorden uit m'n mond

 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
rubbert 26-10-2008 20:18 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
[...]


lekkere beredenering, dus mijn RF is zwaarder dan mn oude R1 want hij heeft meer vermogen natuurlijk!!



dat zal niet meer dan een tienvoudig verschil in pk's in zitten hoop ik voor je, een rs 125 is gewoon zwaarder klaar
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
honda_freak 26-10-2008 20:28 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]



dat zal niet meer dan een tienvoudig verschil in pk's in zitten hoop ik voor je, een rs 125 is gewoon zwaarder klaar


nope, maar er zit wel een verschil van 0,31 in de power to weight ratio...

Er zijn nog legio voorbeelden te noemen

Gewicht en hoeveel vermogen iets kan hebben, hebben genoeg met elkaar te maken, maar staar je er niet blind op, verschil in constructie en materialen zijn ook heel belangrijk

edit: dat een rs125 zwaarder is kan ik alleen maar beamen, maar geef dan geen kortzichtige reden op

Dit bericht is gewijzigd door honda_freak op 26-10-2008 om 20:29 uur.
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Mikf 26-10-2008 20:33 Print reply

Posts: 1295
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mikf
Iemand ervaring met demperwol vervangen bij een Metrakit Thrower demper?

Het gaat om de ovale demper


 
mrgforce 26-10-2008 20:50 Print reply

Posts: 572
heb een proma 80 dr onder maar hij lekt bij de cilinder. de ring pakking valt in de cilinder maar de de ring pakking valt niet in de uitlaat. maar op de uitlaat. ( zelfde dia.) daardoor sluit ie niet netjes af en blijft ie iets lekken...wat kan ik hier tegen doen?
 

Dit topic is 92394 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 12 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved