Derbi-Olaf |
23-10-2008 17:22 |
Posts: 14999 |
valse lucht, en misschien in combinatie met een verkeerd gestelde ontsteking?
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Stefanrox |
23-10-2008 17:24 |
Posts: 115 |
zo jij bent snel:P
maar heb overal nieuwe pakkingen gedaan, zal t dan keering zijn?
en ontsteking heb ik niet aan gezeten.
bedankt voor je reactie!
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
23-10-2008 17:32 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Stefanrox
zo jij bent snel:P
maar heb overal nieuwe pakkingen gedaan, zal t dan keering zijn?
en ontsteking heb ik niet aan gezeten.
bedankt voor je reactie!
nja, controleer eens met deo zou ik zeggen
volgens mij trekt 'ie ergens gewoon ziek veel valse lucht
dus, dat is bij je spruit, je kop of je voetpakking
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
christianos |
23-10-2008 17:51 |
Posts: 20445 |
genoeg compressie?
En valse lucht kan hij nooit via je koppakking trekken...dus die kan je uitsluiten...
|
|
|
|
Stefanrox |
23-10-2008 18:47 |
Posts: 115 |
oke nou, ik heb wel bij me spruistuk 1 schroefje die dol is, maar ik heb die andere 3 super strak zitten + gloednieuwe pakking + exxtra vleoibaar, dan zal die toch niet veel valse lucht erlangs trekken? en met deo checken gaat niet aangezien die nauwelijks rijd, laat staan stationair loopt..
alvats bedankt
|
|
|
|
markhispania3 |
23-10-2008 19:05 |
Posts: 1971 |
het zou heel goed kunnen dat hij daar valse lucht trekt. wat je kunt proberen is er een stuk grotere sproeier in te draaien (afstellen met valse lucht) en dan kun je de deo test wel doen.
|
|
|
|
mr200r |
23-10-2008 19:37 |
Posts: 5122 |
hm183 carb met sproeier 102.
|
|
mr200r |
|
Sypie_Honda |
23-10-2008 19:44 |
Posts: 13830 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Stefanrox
oke nou, ik heb wel bij me spruistuk 1 schroefje die dol is, maar ik heb die andere 3 super strak zitten + gloednieuwe pakking + exxtra vleoibaar, dan zal die toch niet veel valse lucht erlangs trekken? en met deo checken gaat niet aangezien die nauwelijks rijd, laat staan stationair loopt..
alvats bedankt
hehe daar ga je al met je super strak aantrekken
door 3 boutjes super strak aan te trekken verneuk je niet alleen je spruitstuk.
hij gaat ook nog eens kantelen als het ware, omdat die andere 3 zo vast zitten, wipt hij bij die 1e losse om hoog om zo maar te zeggen.
dit word uiteraart niks zo, eerst zorgen dat je die MB8 technisch gewoon in orde krijgt, en dan pas beginnen met dingen afstellen ed.
Dit bericht is gewijzigd door wipe-out op 24-10-2008 om 13:44 uur.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Stefanrox |
24-10-2008 12:29 |
Posts: 115 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]
hehe daar ga je al met je super strak aantrekken
door 3 boutjes super strak aan te trekken verneuk je niet alleen je spruitstuk.
hij gaat ook nog eens kantelen als het ware, omdat die andere 3 zo vast zitten, wipt hij bij die 1e losse om hoog om zo maar te zeggen.
dit word uiteraart niks zo, eerst zorgen dat je die MB8 technisch gewoon in orde krijgt, en dan pas beginnen met dingen afstellen ed.
oke maar wat t is hij heb zo altijd gereden met een dolgedraaif boutje.. en dat ie omhoog wipt kan toch niet want het spruitstuk is toch helamaal recht??
maar je hebt wel gelijk dat t in orde moet zijn dus ik ga ff ergens nieuwe fixe
Dit bericht is gewijzigd door wipe-out op 24-10-2008 om 13:44 uur.
|
|
|
|
Intenso |
24-10-2008 12:34 |
Posts: 2922 |
ik had ook altijd 3 boutjes op me spruitstuk en vliebare pakking met ori pakking en had geen valse lucht maarja.
is altijd beter om dat tog even te maken.
maar als je 3 super vast zet kan hij niet kantelen lijkt mij.
het oppervlak is recht en plat en je hebt hem met 3 vast dus wel overal trekt ie naar beneden links bijvoorbeeld onder en boven en rechts alleen onder dan wordt hij rechts boven ook wel meegetrokken door die links boven en rechts onder zit.
maar what ever beter fix je dat wel maar ik zou het probleem ergens anders zoeken.
wat heb je gedaan voor het laatst toen hij het nog goed deed?
|
|
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie--- |
|
Stefanrox |
24-10-2008 13:05 |
Posts: 115 |
noun ik was aan het crossen en ik wou net de garage in rijden hij stond al in ze vrij ik stap af en loop er mee de garage in. Ineens schie tie naar de 11000 toeren en toen viel die uit.. sinsdien is het
ik heb trouwens wel het idee dat me benzine kraan beetje apart is want als ik hem open doet is eht echt maar een ministraaltje, het drupt nog net niet maar toch..
is dat bij jullie ook zo of hebben jullie wel een redelijk straaltje?? alvast bedankt
|
|
|
|
Saknet |
24-10-2008 13:26 |
Posts: 10355 |
die van mij pist alsof zn leven ervanaf hangt
als ik de tank verticaal zet pist ie nog een decimeter de lucht in (vermoed ik)
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Stefanrox |
24-10-2008 15:01 |
Posts: 115 |
oke, nou ik heb wel de compressor op de benzine kraan gezet, dus ik dacht als er vuil in ligt blaas ik het allemaal weg..
maar kan ik een altarnatieve tank maken van bijv een colafles?
gewoon benzine in een fles doen en een slang eraan?
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
24-10-2008 15:03 |
Posts: 10560 |
heb je niet gewoon vuil in je tank gehad , wat nu in je sproeier zit ?
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Stefanrox |
24-10-2008 15:04 |
Posts: 115 |
nee, heb uiteraard alles schoongeblazen/gemaakt, en de zit ook een benzinefiltertje tussen (als dat uberhaubt helpt)
|
|
|
|