tsx-crosser |
28-5-01?18:50 |
Posts: 67 |
dam moet je er een grotere sproeier in doen of luchtschroef in draaiuh
|
|
|
|
Sneks |
28-5-01?19:15 |
Posts: 2499 |
Zuigt hij niet ergens valse lucht aan?
|
|
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :) |
|
verwijderd |
28-5-01?19:37 |
Posts: 4082 |
ik heb er al een vet grote sproeier in
|
|
|
|
Thomas |
28-5-01?19:49 |
Posts: 645 |
Tja, die broertjes h?, ik heb een broer van 14 die een TSX heeft gekocht en als er iets an scheelt dan kennen ze grote broer wel h?
|
|
<<Punker all the way>> |
|
verwijderd |
29-5-01?18:18 |
Posts: 4082 |
ik hoorde zonet dat het ook door een dicht gekoold uitlaat kan komen?
|
|
|
|
Pertijn |
29-5-01?20:34 |
Posts: 846 |
Ik heb ook een raar probleem, rijd ik ff een kilometer 100+ vanmiddag en gister, doet hij net of de tank leeg is!
Maar ook weer afzakken, en gewoon doorlopen!
Ik heb een pietsie aan de luchtschroef gedraaid, dat is duz fout?
das toch fijnafstelling voor onder de 5000 toeren???
|
|
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url] |
|
Sneks |
29-5-01?21:13 |
Posts: 2499 |
behalve als hij veel te ver dicht staat
Toen ik nog een 13 mm had, dan kon ik rijden met de luchtschroef volledig dicht! Dan ging hij zelfs het hardst. Maar als je dan even vol gas reed, en dan je gas los liet, maakte het niet uit of je weer gas ging geven, hij ging eerst bijna stationair lopen en dan kon je ongeveer weer gas geven.
|
|
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :) |
|
verwijderd |
30-5-01?16:46 |
Posts: 4082 |
iemand tips? zou het ook kunnen dat de vonk weg valt ofzo?
|
|
|
|
verwijderd |
3-6-2001?14:38 |
Posts: 4082 |
hmm, m'n broertje zeurt me nu elke dag zowat om de kop,
zou het ook aan de bekabeling kunnen liggen?
het is alleen als je dus volgas geeft, dan slaat ie gewoon uit?
geef je ongeveer half gas, naja, dan kun je zeggen: het rijdt...
|
|
|
|
Thomas |
3-6-2001?14:42 |
Posts: 645 |
volgens mij kan het niet aan de ontsteking liggen
(tenminste als je er voordien nog niet mee hebt gerotzooid)
Ofwel staat het kraantje op reserve ofwel ligt het aan de carb.
(sla me niet dood als ik het verkeerd heb)
|
|
<<Punker all the way>> |
|
verwijderd |
3-6-2001?15:01 |
Posts: 4082 |
daar zat ik ook aan te denken, maar de tank zit dan inderdaat ook niet gegantish vol
|
|
|
|
verwijderd |
3-6-2001?15:01 |
Posts: 4082 |
daar zat ik ook aan te denken, maar de tank zat nog wel vol, er komt gewoon een dikke straal uit het kraantje als je hem open zet
|
|
|
|
B3AST |
3-6-2001?17:20 |
Posts: 2469 |
misschien ligt het wel aan de electronica en is je bobine gewoon fuckt up ofsow... ik weet niet...
offuuuuh, misschien blijft het membraam wel open staan bij zoveel toeren weetikut
|
|
- insane in the brain - |
|
verwijderd |
3-6-2001?17:46 |
Posts: 4082 |
nee, het ligt echt niet aan de toeren, met half gas maakt ie gewoon veel toeren, als je dan volgas geeft, whooooooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww en dan sta je stil
|
|
|
|
Siepie Wokkel |
3-6-2001?17:50 |
Posts: 3888 |
kijk eens onder je tank of dat draatje goed is aangesloten bij je cdi, bij mijn mt had ik dat ook dan ging ie halfgas wel een beetje en volgas ging ie whoooooooooooooooooooooooop en toen viel ie uit en hij ging soms ff stotteren met volgas en daarna whoooooohhhhoooooooohhhhhhhhoooooooooooooooooooooooooooop en toen was het gebeurt :( dus check daar ff zou ik zegge
|
|
-=[Feel the power of Derbi]=- |
|