Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - am6 blokje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1157 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #52755 - am6 blokje
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2400 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 19-10-2008 22:59 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .puch_chopper
[...]


moet je ook grondplaat gaan uitboren... is wel een gebeun allemaal lijkt mij


hpi monteren :p
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Error1991 20-10-2008 0:42 Print reply

Posts: 939
zo gebeurd hoowr, ik weet niet wat nou helemaal het probleem is van een paar boutjes uitboren. gewoon netjes en rustig te werk gaan kan het er alleen maar beter op worden
 
ikkejw 20-10-2008 0:55 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


de ontsteking is het enigste wat echt gewoon kut is. verder niks hoor.



op de kut versnellingsbak, vloeibare pakking tussen de carterhelften, en gietijzeren cilinderkop na dan.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Royal Club 20-10-2008 0:59 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



op de kut versnellingsbak, vloeibare pakking tussen de carterhelften, en gietijzeren cilinderkop na dan.


beter bok je een eind op ofzo alsof die het reviceren zoveel moeilijker maken.

 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
mb-rider 20-10-2008 9:21 Print reply

Posts: 453
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



op de kut versnellingsbak, vloeibare pakking tussen de carterhelften, en gietijzeren cilinderkop na dan.


idd de vloeibare pakking tussen de carterhelften is wel een shit werkje.. doe je dat verkeerd kan blok weer open...

en het plaatse van de bak gaat een stuk iritanter dan honda maar de bak van honda is dan ook een stuk makkelijker en slimer gebouwd..

maar verder snap ik royal ook wel.. die heeft waarschijnlijk nooit honda blokies aangeraakt. en altijd maar am6 uit en in elkaar gezet. dus ieder zo zijn specialiteiten
 
jan-dx11 20-10-2008 9:51 Print reply

Posts: 4931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
bij am6 wel. de ontsteking zit met m3 imbus vast

die gewoon direct uitboren naar m5 ofzo.

ik d8 dat jij hier de pro was??

er zitten imbus boutjes M4 x 10 in, als je een boor van 5mm pakt en die zet je er op, dan is het kopje er af, en kun je zo de ontsteking er afpakken.

en omdat dan de spaning van de boutjes af is kun je ze er met een goede tang zo uit draaien
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
Joel_koningslust 20-10-2008 10:03 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
[...]

ik d8 dat jij hier de pro was??

er zitten imbus boutjes M4 x 10 in, als je een boor van 5mm pakt en die zet je er op, dan is het kopje er af, en kun je zo de ontsteking er afpakken.

en omdat dan de spaning van de boutjes af is kun je ze er met een goede tang zo uit draaien


mischien is die van jou al eens opgetapt
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
flip_nsr_80cc 20-10-2008 23:21 Print reply

Posts: 597
als die imbusjes 10mm lang zijn

waarom kank ze dan niet gewoon late zitten
??????

ik bedoel het is niet zow dat ze dan carterhelften met mekaar gaan verbinde:S?


 
i cant spel, dus zeur niet
Joel_koningslust 20-10-2008 23:33 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
als die imbusjes 10mm lang zijn

waarom kank ze dan niet gewoon late zitten
??????

ik bedoel het is niet zow dat ze dan carterhelften met mekaar gaan verbinde:S?




anders kom je niet bij je keerring
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.

Dit topic is 2400 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved