Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - am6 blokje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1323 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #52755 - am6 blokje
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2380 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

flip_nsr_80cc 19-10-2008 21:39 Print topicpost

Posts: 597
goedendag

ik heb al meerdere honda blokken gereviseerd of bijgewoont
(50 80 125)

hoeveel moeilijker of ingewekelder is een am6 blok?

en waar moet ik allemaal rekening mee gaan houwden?

mvg flip (ga hier niet zeure over mijn dislexy bij voorbaat dank)
 
i cant spel, dus zeur niet

jan-dx11 19-10-2008 21:55 Print reply

Posts: 4931
waar moet je rekening mee houden?? dat je alles terug stopt waar het zat.

ik heb geen ervaring met honda, maa wel met am6, kan nooit veel moeilijker zijn
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
flip_nsr_80cc 19-10-2008 22:04 Print reply

Posts: 597
jah honda is :
kopeling
krukastandwiel
kickstarter
tusen tandwiel van metaal
oliepompje tandwiel
en schakebloem
en schakelarmpje (aan te rade die te late zitte xD)
en koelvloeistofpompje zit al in carter dat er af is

en das 1 leeg carter

dan heb je krukas en versnbelingbak en schakelwals

dusjah

ma heeft iemand foto`s ofzow???

of oowk beetje het lijstje wat ik aan tref

 
i cant spel, dus zeur niet
Royal Club 19-10-2008 22:04 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
jah honda is :
kopeling
krukastandwiel
kickstarter
tusen tandwiel van metaal
oliepompje tandwiel
en schakebloem
en schakelarmpje (aan te rade die te late zitte xD)
en koelvloeistofpompje zit al in carter dat er af is

en das 1 leeg carter

dan heb je krukas en versnbelingbak en schakelwals

dusjah

ma heeft iemand foto`s ofzow???

of oowk beetje het lijstje wat ik aan tref



er staat een how to op bf van het reviceren van een am6 blok, k zal wel ff zoeken.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Royal Club 19-10-2008 22:06 Print reply

Posts: 60390
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/155
hier. uitprinten en aan de slag
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
flip_nsr_80cc 19-10-2008 22:06 Print reply

Posts: 597
tis mijn blok niet ma ik wil niet die gast zijn blok sloopen ofzow xD
 
i cant spel, dus zeur niet
Royal Club 19-10-2008 22:07 Print reply

Posts: 60390
lees de faq trouwens eerst maar ff een paar keer door. om te kijken of je alles in huis heb.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
flip_nsr_80cc 19-10-2008 22:09 Print reply

Posts: 597
heb ut grotendeels i huis

ma ik las van je draait het gehijd kapot en kan gaan uitbooren

toen was mijn energy en zin gelijk weg

je behoort niet in je blok te moeten gaan booren om het beetje uit mekaar te gaan halen
 
i cant spel, dus zeur niet
Royal Club 19-10-2008 22:11 Print reply

Posts: 60390
bij am6 wel. de ontsteking zit met m3 imbus vast

die gewoon direct uitboren naar m5 ofzo.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
TubeLess-90 19-10-2008 22:12 Print reply

Posts: 629
Het verschil gaat niet groot zijn.

Zorg gewoon dat je PRO werkt.
Voordat je gaat sleutelen kun je alle schroeven en bouten in spuiten met kruipolie zodat je er vanuit kunt gaan dat je niks hoeft uit te boren, zorg dat je nieuwe pakkingen, keeringen, lagers en olie hebt.
(Als deze vernieuwd moeten worden)

Leg alles netjes neer en zorg dat je overzicht hebt... dan is het niet moeilijk!
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/43332/1
flip_nsr_80cc 19-10-2008 22:14 Print reply

Posts: 597
ik heb al 5 honda blokken gedaan

ma am6 blok vink ma niets :S

walle dingen uit
breke dingen af
is allemaal ma zwak materieaal alsk zow begrijp :S
 
i cant spel, dus zeur niet
flip_nsr_80cc 19-10-2008 22:14 Print reply

Posts: 597
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
bij am6 wel. de ontsteking zit met m3 imbus vast

die gewoon direct uitboren naar m5 ofzo.



wat the hel man

vaage onzin

nouw bedankt voor iedereeen zijn reactie

bespaart mij weer een paar avonde puzzele en moeilkijk doen


Dit bericht is gewijzigd door flip_nsr_80cc op 19-10-2008 om 22:15 uur.
 
i cant spel, dus zeur niet
Royal Club 19-10-2008 22:15 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
ik heb al 5 honda blokken gedaan

ma am6 blok vink ma niets :S

walle dingen uit
breke dingen af
is allemaal ma zwak materieaal alsk zow begrijp :S


de ontsteking is het enigste wat echt gewoon kut is. verder niks hoor.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Makrolon 19-10-2008 22:15 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
bij am6 wel. de ontsteking zit met m3 imbus vast

die gewoon direct uitboren naar m5 ofzo.

Wat is er mis met m3 dan?
 
KTM 525 EXC Supermoto
Ice Ap rs50 19-10-2008 22:16 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]

Wat is er mis met m3 dan?


draait über snel dol
 
GTI - GTD - BMW
Royal Club 19-10-2008 22:16 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]

Wat is er mis met m3 dan?


die draai je dol.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 2380 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved