Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - senda toeren probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 662 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #52749 - senda toeren probleem
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1945 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

harryhouthakker 26-10-2008 13:32 Print reply

Posts: 270
heeft iemand eeen idee?
 
tis zo.. en niet anders !
Saknet 26-10-2008 13:40 Print reply

Posts: 10355
www.youtube.com

he maar ik vermoed dat het gewoon rommel in je benzinekraan zit of in je carburateur onder je vlotternaald (bij sommige carburateurs is het vlotternaaldhuis demonteerbaar en kan daaronder ook aardige vuilvorming optreden onder bepaalde omstandigheden (gebrek aan goeie benzinefilter?)

over benzinefilters gesproken, die kan ook wel verstopt zitten.

en zit er geen rare bocht in je benzine leiding?

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 26-10-2008 om 13:43 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
harryhouthakker 26-10-2008 13:41 Print reply

Posts: 270
???
 
tis zo.. en niet anders !
Saknet 26-10-2008 13:43 Print reply

Posts: 10355
nou op youtube kan je dat filmpje plaatsen

oja en ik vermoed dus dat het iets met je carb is omdat je zei dat dat nadat jij dat ding "schoon" gemaakt had hetzelfde symptoon nog veel erger werd. (of lees ik fout?)

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 26-10-2008 om 13:44 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
harryhouthakker 26-10-2008 13:58 Print reply

Posts: 270
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
www.youtube.com

he maar ik vermoed dat het gewoon rommel in je benzinekraan zit of in je carburateur onder je vlotternaald (bij sommige carburateurs is het vlotternaaldhuis demonteerbaar en kan daaronder ook aardige vuilvorming optreden onder bepaalde omstandigheden (gebrek aan goeie benzinefilter?)

over benzinefilters gesproken, die kan ook wel verstopt zitten.

en zit er geen rare bocht in je benzine leiding?

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 26-10-2008 om 13:43 uur.


me vlotterbak loopt gewoon goed vol eigenlijk


 
tis zo.. en niet anders !
steef ts70xk 26-10-2008 14:03 Print reply

Posts: 3244
ik hadf dat laatst ook zo ong hetzelfde begon ook te stoteren maar was niks met carb maar me draad van ontstekingspeol zat los mis kan je daar naar kijken , is maar een idee
 
harryhouthakker 26-10-2008 14:08 Print reply

Posts: 270
jaa maar hij stotters niet als ik vol gas draai dan bwaaaaop
ik had een lampje tussen dop en bougie
e op het moment dat hij bwaaaaaop doet zegmaar :P dan zie je het lampje niet minder flikeren
dat vindt ik heel raar van bij een tomos die ik had was dat wel toen kon je het goed zien aan het lampje
 
tis zo.. en niet anders !
Saknet 26-10-2008 15:31 Print reply

Posts: 10355
was die bougie zwart nadat je je contactslot omdraaide terwijl je volgas hield en hem bewoapent uit liet vallen, of nadat je hem weer even had laten lopen stationair?
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
monsternaf 26-10-2008 15:46 Print reply

Posts: 109
eerst warm laten draaien...


 
Derbi Senda DRD Limited Te koop, kijk maar op me profiel
harryhouthakker 26-10-2008 18:42 Print reply

Posts: 270
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
was die bougie zwart nadat je je contactslot omdraaide terwijl je volgas hield en hem bewoapent uit liet vallen, of nadat je hem weer even had laten lopen stationair?


neej toen het gedonder begon draaide ik me bougie eruit en die was zwart
 
tis zo.. en niet anders !
markhispania3 26-10-2008 18:47 Print reply

Posts: 1971
bougie zegt niet zoveel als je niet een stuk volgas hebt gereden. het zou ook zomaar valse lucht kunnen zijn.
 
harryhouthakker 27-10-2008 20:37 Print reply

Posts: 270
ik ben aant kijken geweest of ik valse lucht had
ik heb bekant eene hele bus deo opgespoten maar het maakte geen toeren verschil
maar dat dat even draaien werdt me cilinder toch wel heel erg warm

zou me krukas keering naar de klote zijn ?

 
tis zo.. en niet anders !
vespa_hein 27-10-2008 20:40 Print reply

Posts: 466
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: harryhouthakker
ik ben aant kijken geweest of ik valse lucht had
ik heb bekant eene hele bus deo opgespoten maar het maakte geen toeren verschil
maar dat dat even draaien werdt me cilinder toch wel heel erg warm

zou me krukas keering naar de klote zijn ?



he ik heb hetzelfde daarom vroeg ik hoe je je krukaskering vervangt, bij mij lag er olie. Ik denk dat die van mij valse lucht trekt bij mn linker krukaskering

 
harryhouthakker 27-10-2008 21:42 Print reply

Posts: 270
bij mijn komt er ook een hoop troep uit de uilaat
 
tis zo.. en niet anders !
harryhouthakker 28-10-2008 19:06 Print reply

Posts: 270
wat zijn je syptomen als je linker krukas keering naar de ballen is ?
asl ik me hand op de uitlaat tuft hij nog even door en daarna stopt hij er toch wel mee
 
tis zo.. en niet anders !

Dit topic is 1945 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved