ik zit dus met het probleem dat
- hij trekt zn vier zeer moeilijk (eerst deed die dat goed)
dat zou dan toch aan de volgende dingen kunnen liggen
-vuil luchtfilter, dat kan het niet zijn (die is net nieuw
-dichtgekoolde uitlaat, kan ook niet ook net nieuw
-carb afstelling, die is nog steeds als toen die het goed deed
-zuigerveren versleten, ik denk dat het hier aan ligt maar daar ben ik dus niet zeker van want kunnen je zuigerveren naar +-2500 KM af zijn? (ik heb nooit warm gereden
)
En wat zou het dan nog meer kunnen zijn, als het de zuigerveren niet zijn?
iemand ideeen? want ik had gisteren de twv aangepast van 14-42 naar 13-42 en toen maakte die weer dikke overtoeren en na 7KM gereden te hebben wou die opeens niet meer over de 70 in zn 4 :n en een warmloper daar leek het niet op, de temp wijzer stond lager dan dat die anders wel eens stond, dus wat kan dat nou weer zijn dan? hij deed het vandaag wel weer goed btw
ik heb dan een 50cceurocilindro en toen ik hem kocht zag ik dat er in de uitlaat poort een randje van 3mm hoog stond, wat zal er gebeuren als ik die wegvijl? zal je dat merken?
en als Jan (noodlekebap) die blokken kan leveren dan wou ik een MBX versnellings bak in een NSR50 blok zetten maar dan ook gelijk reviceren, welke lagers moet ik dan hebben?
kan je complete reviceer sets kopen en zoja, kan ik dan gewoon een NSR50 set kopen dat moet dan toch passen? met die assen van die MBX of zijn die dikker?
ff samegevat
-kunnen die zuigerveren versleten zijn na 2500KM en niet goed warmdraaien (tis een 50snel)
-en wat voor lagers/keeringen, of koplete set moet ik hebben voor het inbouwen en reviceren van een MBX6bak in een NSR50 blok
-zal je verschil merken na het wegvijlen?
[This message is edited by NSR JunK on 28-8-2002 15:36]