Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - NIet meer schakelen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1145 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #52708 - NIet meer schakelen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 689 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ozz 17-10-2008 10:37 Print topicpost

Posts: 1259
Hey
Ik was aan het rijden en mijn NSR wilde niet meer schakelen. naja hij schakelde wel maar hij pakte hemniet
Het lichtje van de neutraal enzo ging ook aan en uit als ik hem in zijn vrij zette en doorschakelemaar hij pakte hem gewoon niet. Dus de vraag. Wat is er kapot en is dat duur om te latenmaken of te reparen bij mijzelf?? Of ht niet beter eennieuw blok (6bak dan) te kopen??
ozz
 
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!!

pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 17-10-2008 10:48 Print reply

Posts: 8591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ozz
Hey
Ik was aan het rijden en mijn NSR wilde niet meer schakelen. naja hij schakelde wel maar hij pakte hemniet
Het lichtje van de neutraal enzo ging ook aan en uit als ik hem in zijn vrij zette en doorschakelemaar hij pakte hem gewoon niet. Dus de vraag. Wat is er kapot en is dat duur om te latenmaken of te reparen bij mijzelf?? Of ht niet beter eennieuw blok (6bak dan) te kopen??
ozz


Kan de koppeling zijn, of de bak, of zelfs de koppelingskabel.
Met een ander blok ben je natuurlijk van alle problemen vanaf, tenminste, als het ander blok niet slechter is...

 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
jeroentjen13 17-10-2008 17:57 Print reply
Posts: 850
miss zijn je tanden van je voorste tandwiel?
 
TECstar 18-10-2008 12:09 Print reply

Posts: 4664
k ken het en soms heeft mijne het ook
moet je em 1 keer in zn 2 zetten, en dan in 1 keer naar zn 1 schakelen (dus in 1 keer door zn vrij heen)
dan ben je er vanaf

ook je koppeling ff bekijken, staatie strak genoeg??
anders moet je ff die 2 moeren die daar bij je blok zitten bij je koppeling helemaal naar beneden draaien
en dan langzaam je koppeling op laten komen

let er ook op dat je je koppelingshendel helemaal op laat komen, als je em ook maar een btj indruk dan wiltie al niet wegrijden soms
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
fox-power 18-10-2008 12:15 Print reply

Posts: 834
met een tsx gehad. dat was de koppeling het veertje die hem terug trekt zat vast. dus ontkoppelde hij niet helemaal.
 
Thijsje 18-10-2008 12:56 Print reply

Posts: 1687
hoe zijn de platen dan...
wss heb je dr ongelovelijk mee loopen roppen en raggen, dat je platen dr tussen weg gebrand zijn..

zou zoiezo ff kap eraf halen, kun je al veel zien.. ff kijken naar kleur van de olie etc..


 
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8
zijstandaard 18-10-2008 14:02 Print reply

Posts: 1117
ik heb ook weleens gehad dat hij niet meer wou schakelen omdat er geen ribbels meer zaten op de uitgaande as voor de versnellingspook
 
Stuur pm als je Honda mt/mb onderdelen zoekt
MBjorn 18-10-2008 14:19 Print reply
Posts: 131
Als het neutraal lampje aan en uit gaat, draait de schakelwals DUS wel.

Maar als hij verder niet schakelt zit dit of in je koppeling, primaire of secundaire as of je schakelvorken zijn krom of gebroken.
 

Dit topic is 689 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved