Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Mededeling; cilinders PW de snelste 50cc AC

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 860 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #5270 - Mededeling; cilinders PW de snelste...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2296 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSR RULEZZ 29-8-2002?19:28 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Mijn mening is dat de 50 snel PW/FA/import/imi(tatie) de snelste standaard 50 snel is.


hehe heb je mijn buurjongens 50zeta met 16mm en sneluitlaatje op zijn mb nog niet gezien hehe die lul houd mijn 70zeta gewoon bij(nou loopt die van mij ook flinkzaad maar daar hebben we het niet over

Quote:
Originally posted by: Blorn = Honda Freak

Quote:
Originally posted by: Hans F.

waarom gaat iedereen maar tot 20mm? Omdat ze dat in de race ook doen? Dat doen ze ook niet omdat dat het beste is hoor, maar omdat dat moet van de reglementen.

GT4 is sneller als GE2 (iig zo uit de doos, welke tot het hoogst vermogen getuned kan worden weet ik niet en zal ook van de tuner afhangen). Beide zijn voor nsr/mbx50 blok.

Volgens Pertijn (honda nsrII) had een niet aangepaste GT4 + opmaat uitlaat + 20mm al rond de 12pk (dit is al genoeg vermogen om rond de 130 te komen met zesbak)
:n :n :n :n
DOE MIJ ZO'N CILINDER!!!!


ja man mij ook stomp ik hem mooi op mijn mb ff wat koelribben oplassen ff lekker met de PRITSTIFT erlangs

Quote:
Originally posted by: frank.arnhem ->honda
Die mt van rossi op de meeting ging trouwens ook wel lekker! Was toch ook een 50pw?

ik heb er nog nachtmerrie's van (kutbrommer)geintje
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???

Dit topic is 2296 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved