mr200r |
17-7-2009 1:44 |
Posts: 5122 |
In engeland kun je leuke blokjes kopen, H 100
Dat is een 99 cc zitten op de honda H100/mb100.
Orgineel loopt leuk 95/100.
Op Ebay .uk staan ze.
|
|
mr200r |
|
kenny77 |
17-7-2009 1:57 |
Posts: 29286 |
|
|
|
|
Schumey |
17-7-2009 15:51 |
Posts: 12 |
Heeft iemand infos/fotos/portmap/timings van de 50cc Eurocylindro/Athena voor de MT5?
Groeten Schumey
|
|
|
|
ikkejw |
17-7-2009 15:58 |
Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mr200r
In engeland kun je leuke blokjes kopen, H 100
Dat is een 99 cc zitten op de honda H100/mb100.
Orgineel loopt leuk 95/100.
Op Ebay .uk staan ze.
het mooie is, dat dat gewoon MT8 blokken zijn met 100cc (of MT8 blokken zijn H100 blokken met 80cc )
maar MT8 blokken zijn dus berekend op 100cc
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
kenny77 |
17-7-2009 17:26 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Schumey
Heeft iemand infos/fotos/portmap/timings van de 50cc Eurocylindro/Athena voor de MT5?
Groeten Schumey
ik weet niet zeker maar volgens mij heb ik bij deze persoon eens een keer een 50 eurocilindro voorbij zien komen, ik geloof niet hier op BF maar ergens anders.
Ik meen me te herrinneren dat dat een sobw cilinder was dus of de timingen nog origineel zijn geen idee.
Maar je kan het allicht eens proberen.
http://www.brommerforum.nl/user/16344
(Is geloof ik wel al een tijdje niet meer hier geweest)
|
|
|
|
Niek de Wildt |
17-7-2009 17:51 |
|
Schumey |
17-7-2009 17:52 |
Posts: 12 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]
ik weet niet zeker maar volgens mij heb ik bij deze persoon eens een keer een 50 eurocilindro voorbij zien komen, ik geloof niet hier op BF maar ergens anders.
Ik meen me te herrinneren dat dat een sobw cilinder was dus of de timingen nog origineel zijn geen idee.
Maar je kan het allicht eens proberen.
http://www.brommerforum.nl/user/16344
(Is geloof ik wel al een tijdje niet meer hier geweest)
Maar hij heeft de LC versie. Ik zoek naar de AC versie.
En de 50cc fast arrow bij Motoimport voor 55¤, is het een HM 167?
Groeten Schumey
|
|
|
|
st.nyksterdriver |
17-7-2009 17:56 |
Posts: 3376 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Schumey
[...]
Maar hij heeft de LC versie. Ik zoek naar de AC versie.
En de 50cc fast arrow bij Motoimport voor 55¤, is het een HM 167?
Groeten Schumey
laat maar ...
Dit bericht is gewijzigd door st.nyksterdriver op 17-7-2009 om 17:57 uur.
|
|
|
|
kenny77 |
17-7-2009 18:06 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Schumey
[...]
Maar hij heeft de LC versie. Ik zoek naar de AC versie.
En de 50cc fast arrow bij Motoimport voor 55¤, is het een HM 167?
Groeten Schumey
Nee die LC cilinder wat hier op BF staat bedoelde ik ook niet.
Hij had ook een luchtgekoelde meen ik.
Tenminste die foto's van die cilinder kwamen van hem af (meen ik mij te herrinneren )
|
|
|
|
Tobias Verhoef |
20-8-2009 7:57 |
Posts: 1832 |
Ik zat in de lijst te kijken en ik zag de 110 malossi lc niet dus hier zijn foto's en pootmap.
Is een gietijzeren cilinder die erg netjes is afgewerkt.
Het gaat om de 4747 versie dus de (slome) nieuwe versie.
Prestaties: nog niet dus dat komt wat later.
Hier is nog timing:
Als je andere foto's of betere foto's wilt hoor ik het wel.
Ik maak binnenkort ook van de 50cc KRAD cilinder wat foto's en poortmap en timing.
Dit bericht is gewijzigd door Tobias Verhoef op 20-8-2009 om 7:58 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Tobias Verhoef op 20-8-2009 om 8:10 uur.
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
Niek de Wildt |
20-8-2009 8:20 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
Ik zat in de lijst te kijken en ik zag de 110 malossi lc niet dus hier zijn foto's en pootmap.
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
Is een gietijzeren cilinder die erg netjes is afgewerkt.
Het gaat om de 4747 versie dus de (slome) nieuwe versie.
Prestaties: nog niet dus dat komt wat later.
Hier is nog timing:
afbeelding
Als je andere foto's of betere foto's wilt hoor ik het wel.
Ik maak binnenkort ook van de 50cc KRAD cilinder wat foto's en poortmap en timing.
Dit bericht is gewijzigd door Tobias Verhoef op 20-8-2009 om 7:58 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Tobias Verhoef op 20-8-2009 om 8:10 uur.
Tip: als je de zuigerveerspeling wilt meten, leg deze dan hoger in de cilinder (circa 1cm onder de top)
|
|
|
|
Tobias Verhoef |
20-8-2009 22:37 |
Posts: 1832 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]
Tip: als je de zuigerveerspeling wilt meten, leg deze dan hoger in de cilinder (circa 1cm onder de top)
Oke zal ik doen
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
kenny77 |
20-8-2009 22:43 |
Posts: 29286 |
Tobias, bedankt voor de uitgebreide bijdrage.
|
|
|
|
Tobias Verhoef |
20-8-2009 22:44 |
Posts: 1832 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Tobias, bedankt voor de uitgebreide bijdrage.
Geen probleem ga morgen ook meteen de KRAD cilinder doen
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
kenny77 |
20-8-2009 22:50 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
[...]
Geen probleem ga morgen ook meteen de KRAD cilinder doen
toppie.
|
|
|
|