Mt5_grolsch |
14-10-2008 19:35 |
Posts: 2014 |
kheb al eens gehoord dat de zuiger alleen anders was ECHTE mhr heeft 1 zuiger veer de replica 2
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
-simon- |
14-10-2008 19:35 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 50cc crosser
Wat is het verschil tussen de malossi mhr team en de replica hier van en hoe zit het met de kwaliteit van de replica????
je hebt de team, de "gewone", en de replica.
en de replica is de gewone maar dan met een zuiger met dubbele veer.
de team is een andere cilinder maar daar weet ik verder niks over.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
50cc crosser |
14-10-2008 19:36 |
Posts: 1866 |
waarom staat er dan team replica??
|
|
2 stroke ain't for everybody but for those that it is |
|
Mt5_grolsch |
14-10-2008 19:36 |
Posts: 2014 |
dus beter bidalot?
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
BIET |
14-10-2008 19:36 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 50cc crosser
waarom staat er dan team replica??
Waarom heet jij niet Joran?
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
50cc crosser |
14-10-2008 19:37 |
Posts: 1866 |
waarom heet jij geen winterpeen
|
|
2 stroke ain't for everybody but for those that it is |
|
Royal Club |
14-10-2008 19:37 |
Posts: 60390 |
Mhr80 replica = 2zuigerveren
mhr80 = 1 zuigerveer
mhr80 team = extreme* timingen, 1 zuigerveer, losse binnenkop
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
-simon- |
14-10-2008 19:38 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
Mhr80 replica = 2zuigerveren
mhr80 = 1 zuigerveer
mhr80 team = extreme* timingen, 1 zuigerveer, losse binnenkop
is er verder nog veel anders aan een gewone en team?
of is een gewone naar team te tunen?
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
rubbert |
14-10-2008 19:39 |
Posts: 8825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 50cc crosser
waarom staat er dan team replica??
dat bestaad niet, het is alleen: MHR team, MHR, of MHR replica,
het is zoals simon zegt, alleen de replica is een heel stuk langzamer dan die andere, maar wel weer veel slijtvaster, ideaal voor straatgebruik, de team zou een sprint cilinder zijn, alleen daar is hij eigenlijk toch niet echt geschikt voor
maar het gaat wel associaal hard, is gewoon om leuk op te knallen, niet voor dagelijks gebruik
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
50cc crosser |
14-10-2008 19:43 |
Posts: 1866 |
dus ook voor de cross zouw een replica wel fijn zijn???
|
|
2 stroke ain't for everybody but for those that it is |
|
Mt5_grolsch |
14-10-2008 19:46 |
Posts: 2014 |
ja want is slijtvast maar niet snel bidalot denk zneller
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
Royal Club |
14-10-2008 19:46 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 50cc crosser
dus ook voor de cross zouw een replica wel fijn zijn???
ja!
misschien zelf even wat bijbewerken voor koppel ofzo.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Royal Club |
14-10-2008 19:48 |
Posts: 60390 |
ow, wacht 50cc :P
kan je beter bidalot houden en die bewerken ofzo
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
50cc crosser |
14-10-2008 19:49 |
Posts: 1866 |
welke keuze is dan beter ??
malossi mhr replica 230 euro
dopller 175 euro
bidalot replica 280 euro
allemaal de 50cc uitvoering
graat de prijs kwaliteit verhouding + slijtvastheid en welke snelste is en welke de meeste trek kracht
|
|
2 stroke ain't for everybody but for those that it is |
|
Mt5_grolsch |
14-10-2008 19:51 |
Posts: 2014 |
bidalot
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|