Martijn |
28-8-2002?23:29 |
Posts: 10000 |
hmmm 'marcel' ...weet niet of rechthoekig goed is....ik heb et iedee dat dan je zuigerveren hard slijten...omdat het een niet soepele overgang is van gat naar wand...ofzo snappie...
met cirkel achtig iets heb je een geleidelijkere overgang....maja...das wederom mijn opvatting...weet niet wat beter is...
ben trouwens nit boos op tsx afzeik boy...maar wilde het gewoon ff zeggen...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
29-8-2002?06:55 |
|
Martijn |
29-8-2002?12:45 |
Posts: 10000 |
hmmm ok..ik vat het blijkbaar nie helemaal :a
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
29-8-2002?13:37 |
Posts: 5996 |
bij nummer 1, die is 1cm dik, zou ik die lager kunnen maken of scherper? zie pic 2 waarom,
zou het beter zijn als ik het bij nummer 2 wat groter maak? er komt een grote carb op
bij nummer 3, is het beter om alles weg te halen of die 2 gestippelde blokjes zodat je vanaf de bovenkant die 2 poorten beter ziet, betere flow etc,
bij plaatje 2 zie je een zwart kruis, als ik bij plaatje 1 nummer 1 het lager maak komt deze helemaal gelijk aan me carter, zou dat beter zijn?
bij die 2 witte rondjes, zou dat effect hebben op mijn zuiger als ik hem die de maten geef van die spoelpoorten? ik hoop dat ik et nu wel duidelijk aangeef
|
|
ik haat mensen |
|
Martijn |
29-8-2002?16:18 |
Posts: 10000 |
ah ik snap het...kweet alleen niet of het nut heeft...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Rudy |
29-8-2002?16:54 |
Posts: 3471 |
je bent gek als je aan die 250 cil gaat kloten
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
Blukaap |
29-8-2002?17:08 |
Posts: 10006 |
't is volgens mij die 110 euro .
Uhmm, tsjah, ik vind ze vrij klein, maar ik ben m'n 70 euro gewend en daar is het gewoon 1 groot gat .
Maar als je een grote carburateur hebt kun je ze volgens mij wel ietsje groter maken.
|
|
Bastila is lief |
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
29-8-2002?17:10 |
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
29-8-2002?17:11 |
Posts: 5996 |
Quote: Originally posted by: Rudy?
je bent gek als je aan die 250 cil gaat kloten
erm, dat is die 110cc, die 250 was groen
|
|
ik haat mensen |
|
Rudy |
29-8-2002?17:13 |
Posts: 3471 |
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
29-8-2002?17:24 |
Posts: 5996 |
|
|
ik haat mensen |
|
Blukaap |
29-8-2002?17:35 |
Posts: 10006 |
2 en 3 zou ik afblijven en 'm misschien bij 1 en bij dat kruis op de 2e foto ietsje groter maken.
Maar ik denk dat er meer te winnen valt bij de uitlaatpoort.
|
|
Bastila is lief |
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
29-8-2002?17:37 |
Posts: 5996 |
uitlaatpoort ga ik ook doen,...maar daar weet ik de maten enz al van van de inlaat nog niet, ik heb trouwens vandaag me spoelpoorten gelijk gefreest met me blok, zat nogal n beetje verschil in
|
|
ik haat mensen |
|
verwijderd |
29-8-2002?21:45 |
Posts: 4082 |
waarom ga je aan inlaat zitten prutsen, gaat echt niet goed wat jij allemaal van plan bent. zo'n groot inlaat heb je niet nodig.
enigste wat je kan doen is inlaat spijl scherp maken. en uitlaat poort. van de rest afblijven....
|
|
|
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
29-8-2002?21:48 |
Posts: 5996 |
Quote: Originally posted by: symen?kalsbeek
waarom ga je aan inlaat zitten prutsen, gaat echt niet goed wat jij allemaal van plan bent. zo'n groot inlaat heb je niet nodig.
enigste wat je kan doen is inlaat spijl scherp maken. en uitlaat poort. van de rest afblijven....
oke dan,..die info had ik nodig, tnxx
|
|
ik haat mensen |
|