Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - pic's! verschil blok mtx r2&mbx80

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1148 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #5264 - pic's! verschil blok mtx r2&mbx80
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2452 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blorn 27-8-2002?22:37 Print reply

Posts: 13825
:n die 250 cil enzo..:n hubba hubba!!!! :n

[This message is edited by Blorn = Honda Freak on 27-8-2002 22:39]
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 27-8-2002?22:45 Print reply

Posts: 5996
Quote:
Originally posted by: Rudy?

alle 250cc crossers hebben een 38 (in iedergeval alle nieuwere)



speciaal voor symen ja dat is een 8 kleps membraam

[This message is edited by Rudy on 27-8-2002 22:34]


aaaaaah bedankt man voor die site! ik kan nu dat blok verder in elkaar zette!
 
ik haat mensen
Martijn 27-8-2002?23:52 Print reply
Posts: 10000
aan de flep die tsxen voor de grap afzeek....je mot es op een tsx rije...krijg je er wel respect voor....ik heb ook respect voor hondas...honda en suzuki zijn gewoon d? oldtime schakelbrommerts

ben niet boos ofzo...maar er wordt wel vaker gezeken op andermans brommer terwijl diegene er nooit op heeft gereeje ofzo...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Hier_ben_ik - Administrator 28-8-2002?15:02 Print reply

Posts: 8499
Quote:
Originally posted by: Martijn Ts?...

aan de flep die tsxen voor de grap afzeek....je mot es op een tsx rije...krijg je er wel respect voor....ik heb ook respect voor hondas...honda en suzuki zijn gewoon d? oldtime schakelbrommerts

ben niet boos ofzo...maar er wordt wel vaker gezeken op andermans brommer terwijl diegene er nooit op heeft gereeje ofzo...


hehe het was maar een grapje hoor... oude suzuki crossmotors kunnen echt niet meekomen en nu zeggen ze ook altijd "weet je waarom RM in een aparte klasse rijdt??? anders valt het zo op dat ze zo langzaam zijn "

maar ik heb nu al een paar tsx'en gezien, zien er op zich goed uit en die van dave rijd goed op 1 wiel en remt nog beter dus twas echt maar een grapje, mijn welgemeende excuses als ik je verdrietig/boos heb gemaakt of heb gekwetst he

(en er stonden niet voor nix 4 dingen bij.... )
 
Members zijn vervelend :-|
Rudy 28-8-2002?15:54 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: Hier_ben_ik?

Quote:
Originally posted by: Martijn Ts?...

aan de flep die tsxen voor de grap afzeek....je mot es op een tsx rije...krijg je er wel respect voor....ik heb ook respect voor hondas...honda en suzuki zijn gewoon d? oldtime schakelbrommerts

ben niet boos ofzo...maar er wordt wel vaker gezeken op andermans brommer terwijl diegene er nooit op heeft gereeje ofzo...


hehe het was maar een grapje hoor... oude suzuki crossmotors kunnen echt niet meekomen en nu zeggen ze ook altijd "weet je waarom RM in een aparte klasse rijdt??? anders valt het zo op dat ze zo langzaam zijn "

maar ik heb nu al een paar tsx'en gezien, zien er op zich goed uit en die van dave rijd goed op 1 wiel en remt nog beter dus twas echt maar een grapje, mijn welgemeende excuses als ik je verdrietig/boos heb gemaakt of heb gekwetst he

(en er stonden niet voor nix 4 dingen bij.... )



klopt als een bus oude rm,s zijn traag (hele oude (de luchtgekoelde uit 81 enz) blijken juistem wel goed te zijn maar 85-96=niet wat
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
verwijderd 28-8-2002?16:12 Print reply
Posts: 4082
dat is aan de cilinder te zien ja

en wouter, wat is dat nu weer voor dom geblaat?

en alwin, aan carb grote kun je vaak ook wel zien of het een enduro of een crosser is.

maat van mij had een RM250 met 26mm...
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 28-8-2002?16:18 Print reply

Posts: 5996
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

dat is aan de cilinder te zien ja

en wouter, wat is dat nu weer voor dom geblaat?

en alwin, aan carb grote kun je vaak ook wel zien of het een enduro of een crosser is.

maat van mij had een RM250 met 26mm...


wat kan je zo snel zien dat het een slome cil is? hij is trouwens hagelnieuw
 
ik haat mensen
Zoetahmeerdah [Marcel] 28-8-2002?16:20 Print reply

Posts: 5996
ik had nog een vraagje, kan ik nog wat bij de inlaat wegfrezen? bij de bovenste spoelpoorten, ziet er ong zo uit: [_] [_], mijn carter loopt zo [____] zou ik dat weg kunnen frezen voor meer spoeling? en dat spijltje in het midden van de inlaat, kan dat ook weg of smaler of iets? wat denken jullie?
in mijn zuiger sit trouwens geen spoeling, zou ik die er in kunnen maken in de vorm van die 2 bovenste spoelpoorten? zo iets wat een 70 malossi zuiger ook heeft, 2 van die gaten, of alleen de bovenkant 5mm korter? of gaatie dan kantelen enzo?





[This message is edited by zoetahmeerdah smits on 28-8-2002 16:28]
 
ik haat mensen
Rudy 28-8-2002?16:38 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

dat is aan de cilinder te zien ja

en wouter, wat is dat nu weer voor dom geblaat?

en alwin, aan carb grote kun je vaak ook wel zien of het een enduro of een crosser is.

maat van mij had een RM250 met 26mm...



26mm hahahaahhaaaha kan noOit de org cabr zijn (op mijn oude rm80 zat ook een 26 ) zal wel belgische schuifmaat hebben

en husqvarna enduro is qua cilinder nix anders als een crosser zit alleen andere uitlaat demper op (stiller) zit qua verogen weinig verschil tussen(geluid is alleen minder )

[This message is edited by Rudy on 28-8-2002 16:43]
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
DaveTSX 28-8-2002?16:44 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Originally posted by: Hier_ben_ikĀ 

Quote:
Originally posted by: Martijn Ts?...

aan de flep die tsxen voor de grap afzeek....je mot es op een tsx rije...krijg je er wel respect voor....ik heb ook respect voor hondas...honda en suzuki zijn gewoon d? oldtime schakelbrommerts

ben niet boos ofzo...maar er wordt wel vaker gezeken op andermans brommer terwijl diegene er nooit op heeft gereeje ofzo...


hehe het was maar een grapje hoor... oude suzuki crossmotors kunnen echt niet meekomen en nu zeggen ze ook altijd "weet je waarom RM in een aparte klasse rijdt??? anders valt het zo op dat ze zo langzaam zijn "

maar ik heb nu al een paar tsx'en gezien, zien er op zich goed uit en die van dave rijd goed op 1 wiel en remt nog beter dus twas echt maar een grapje, mijn welgemeende excuses als ik je verdrietig/boos heb gemaakt of heb gekwetst he

(en er stonden niet voor nix 4 dingen bij.... )


Jah, ik ben de man!!

Mjah, remmen doet ie ook wel jah!
En op achterwiel rijden zeker ook. Maar jij geen foto's maken :P
Had graag gezien hoe dat uitzag, of het hoog was enzow (zo voelde het iig wel toen ik bijna achterover ging )
 
http://www.2weird4u.com
verwijderd 28-8-2002?18:18 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: zoetahmeerdah smits?(marcel)


wat kan je zo snel zien dat het een slome cil is?


waar hebben we het nu de heletijd over?????? juist, uitlaat poort.. zo zie je direct de reden waarom ie langzaam is vergeleken andere crossers
 
Rudy 28-8-2002?18:26 Print reply

Posts: 3471
uitlaatpoort vind ik ook niet echt indrukwekkend (in verhouding met brommer natuurlijk wel)

deze ziet er beter uit

[This message is edited by Rudy on 28-8-2002 18:28]
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
verwijderd 28-8-2002?19:48 Print reply
Posts: 4082
dat bedoel ik.....
 
Martijn 28-8-2002?19:57 Print reply
Posts: 10000
spijltje moet je niet wegvlijlen frits....das juist rielex ding...als je die weg haalt zijn je zuigerveren binnen 2 slagen gebroken :n
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Zoetahmeerdah [Marcel] 28-8-2002?20:50 Print reply

Posts: 5996
Quote:
Originally posted by: Martijn Ts?...

spijltje moet je niet wegvlijlen frits....das juist rielex ding...als je die weg haalt zijn je zuigerveren binnen 2 slagen gebroken :n


je mag ook marcel zegge ik haal hem ook niet weg ik wil dat gat rechthoekig maken wat boven je zuigerhemd zit als ik het goed heb, in ieder geval de bovenste spoelpoorten als je tegen de onderkant van de cilinder aankijkt,
 
ik haat mensen

Dit topic is 2452 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved