Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 70cc past niet.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 823 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #52628 - 70cc past niet.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2690 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

grasmaaier89 12-10-2008 13:51 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RickMB
oke zal k zo ff maken. ik ga echt niks meer kopen bij die motoimport ik had ook een verotte remklauw gekregen ze nemen niet eens even de moeite om het maar een KLEIN beetje schoon te maken




tjaaa.. soms heb je miskopen
ga er maar vanuit dat je onderdelen zelf moet gaan halen, niet moet bestellen.
En neem altijd een ouder, wijzer (je vader, of iemand anders die technisch is ingesteld) mee.

maar dat erbuiten.

ik wacht op de foto's iig
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
mtx_owned 12-10-2008 14:02 Print reply

Posts: 2183
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
kan je ook even een foto maken van je carters?
ook 1tje van je pennen waar je cil. op moet.. want volges mij heb je een SH blok.
Anders moet je cilinder gwn passen


ik denk niet dat hij een sh blok heeft, want dan past de cilinder ook niet over de draadeindes, bij de TS past de cilinder niet in het carter. Dus moet er iets anders aan de hand zijn.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
zijstandaard 12-10-2008 14:08 Print reply

Posts: 1117
mischien zijn het wel imitatie carters

scheeld het een halve mm of een centimeter, als het een halve mm is zit er geen blokpakking tussen



Dit bericht is gewijzigd door zijstandaard op 12-10-2008 om 14:11 uur.
 
Stuur pm als je Honda mt/mb onderdelen zoekt
RickMB 12-10-2008 21:59 Print reply
Posts: 47
sorry dat ik even niet reageerde ik moest plotseling weg, en heb dus nog geen foto's kunnen maken. Morgen komen gelijk de foto's van me blok erop ook gelijk een foto van me oude blok
 
TECstar 15-10-2008 17:05 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RickMB
oke zal k zo ff maken. ik ga echt niks meer kopen bij die motoimport ik had ook een verotte remklauw gekregen ze nemen niet eens even de moeite om het maar een KLEIN beetje schoon te maken



je moet dingen zoals een remklauw ook niet 2e hands kopen als je een perfect blinkende wilt hebben

ik vintet egt vaag joh, spullen die ik bij motoimport bestel zijn altijd goed, nog nooit problemen gehad met dat spul

maar heb je wel de goede kant naar beneden als je hem erop zet (met dat uitstekende naar onder

 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Splendid 15-10-2008 17:23 Print reply

Posts: 8421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]


je moet dingen zoals een remklauw ook niet 2e hands kopen als je een perfect blinkende wilt hebben

ik vintet egt vaag joh, spullen die ik bij motoimport bestel zijn altijd goed, nog nooit problemen gehad met dat spul

maar heb je wel de goede kant naar beneden als je hem erop zet (met dat uitstekende naar onder



hoe kan zn cilinder anders tegen de binnenkant van zn carter komen?
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
zijstandaard 15-10-2008 18:01 Print reply

Posts: 1117
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RickMB
sorry dat ik even niet reageerde ik moest plotseling weg, en heb dus nog geen foto's kunnen maken. Morgen komen gelijk de foto's van me blok erop ook gelijk een foto van me oude blok



zien je nieuwe en je oude blok er wel het zelfde uit
 
Stuur pm als je Honda mt/mb onderdelen zoekt
-TimP- 15-10-2008 18:04 Print reply

Posts: 1836
Ik had dit ook met mijn 50cc cilinder op mn mb.
Gewoon stukje van de cilinderhemd afvijlen als dat kan.

 
zxr club zx6r 2003
mtx-motard 15-10-2008 18:13 Print reply

Posts: 14947
er zijn geen imitatie carters te krijgen voor mb blokken.
je cilinder hoord erop te passen.

wel zijn er 1, 2, en 3 type carters, er staat 166-167 op de zijkant van je carter, vlak bij het bloknummer staat ook het type carter (1,2,of 3)

als je een 1 + een 2 bijvoorbeeld combineerd kan het zijn dat bij een 1 je cilinder een 2 mm meer naar voren staat als bij type 2. in de fabriek hebben ze het blok ingespannen en zo al die gaten erin geboord voor de lagers etc.

wat je dus kunt hebben is dat de 2 delen niet perfect op elkaar aansluiten, dwz bij de krukasholte zit een randje tussen de 2 carters, daardoor kan een cilinder niet precies passen. kep het zelf ook gehad dat hij stroef gemonteerd wou (ook dor dat randje)
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami

Dit topic is 2690 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved