Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Honda mt - 80 blok?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 239 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #52602 - Honda mt - 80 blok?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2185 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kawaz 9-10-2008 21:33 Print topicpost

Posts: 136
Ik heb een mt80 blok liggen wat volgens de vorige eigenaar dus een 80 blok is, maar er zit zo'n extra tandwiel op voor een fietsmechanisme.
En er staat HM 166-167 in en dan AD 0105 ofzo.
Nou denk ik zelf dat dit geen 80 blok is.
Iemand die dit kan bevestigen en herkenningspunten kan geven?
Cilinder en alles zit er niet op, dus dat kan je achterwege laten.
 
Handbuilt is just an other way of saying the door will come off.

mtx-motard 9-10-2008 21:34 Print reply

Posts: 14947
166-167 is een 50 cc motorblok

er staat bij DAT 50 blok ook ergens een getal van 1, 2, of 3. dat is het type carter. en toen het fietsmeganisme nog origineel op de brommers zaten hadden ze type 1 carters, die hebben een extra lange uitgaande as (voor dat extra fiets tandwiel)

183-184 is 80 cc

Dit bericht is gewijzigd door mtx-motard op 9-10-2008 om 21:34 uur.

Dit bericht is gewijzigd door mtx-motard op 9-10-2008 om 21:35 uur.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
rik hulkenberg 9-10-2008 23:07 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
166-167 is een 50 cc motorblok

er staat bij DAT 50 blok ook ergens een getal van 1, 2, of 3. dat is het type carter. en toen het fietsmeganisme nog origineel op de brommers zaten hadden ze type 1 carters, die hebben een extra lange uitgaande as (voor dat extra fiets tandwiel)

183-184 is 80 cc

Dit bericht is gewijzigd door mtx-motard op 9-10-2008 om 21:34 uur.

Dit bericht is gewijzigd door mtx-motard op 9-10-2008 om 21:35 uur.

waar is 184 van ?
183 is van mb8/mt8 maar 184 ?
 
Frysk 9-10-2008 23:24 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
[...]

waar is 184 van ?
183 is van mb8/mt8 maar 184 ?


ik denk MTX-80
 
giggitybyte
BrommertJacco 10-10-2008 16:25 Print reply

Posts: 2328
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


ik denk MTX-80

MBX?
 
Modderfokker
Sypie_Honda 10-10-2008 16:28 Print reply

Posts: 13830
nee ik weet zowat zeker dat 184 MB 100 is.

van zo'n apparaat dus:



H 100 worden ze offcieel genoemd volgens mij.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 10-10-2008 om 16:30 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
honda fryslan 10-10-2008 17:26 Print reply

Posts: 1914
meet de slag van je krukas maar op. dan weet je het 100% zeker.
als het 41.4mm is dan is het 50cc en is het meer dan 50mm is het 80cc
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
MaikelF12 10-10-2008 17:34 Print reply

Posts: 174
AD01 is MT5 blok met 3 koppelingsplaten en AC, passend onder MT/MB/MTX-ot.

Wil je een 80 blok onder je mt, moet je kijken voor HD02 (MT8 blok), HC01 (mb8 blok, of HD06 (mtx-ot blok).
 
Sypie_Honda 10-10-2008 18:16 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
meet de slag van je krukas maar op. dan weet je het 100% zeker.
als het 41.4mm is dan is het 50cc en is het meer dan 50mm is het 80cc


als er 166 167 op staat is het gewoon een 50 blok, geen andere mogelijkheid.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaikelF12
AD01 is MT5 blok met 3 koppelingsplaten en AC, passend onder MT/MB/MTX-ot.

Wil je een 80 blok onder je mt, moet je kijken voor HD02 (MT8 blok), HC01 (mb8 blok, of HD06 (mtx-ot blok).


vaak missen die nummers.

gewoon kijken of er 183 184 op staat, dan kan het gewoon niet missen.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 10-10-2008 om 18:17 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.

Dit topic is 2185 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved