Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - bijna goed!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1031 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #52596 - bijna goed!
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6798 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mrgforce 9-10-2008 22:25 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-bart
[...]


Doe nog eens 158 en de gasnaald een stukje omhoog, dus het clipje omlaag. Daarna ff 5km rijden, wel grotendeels volgas doen ook al stottert hij.

Haalt hij wel volle toeren? Hoe draait hij op volle toeren? Stotteren?

Dit bericht is gewijzigd door mtx-bart op 9-10-2008 om 22:23 uur.

Dit bericht is gewijzigd door mtx-bart op 9-10-2008 om 22:23 uur.


zal dit veel uitmaken dan?

EDIT: hij haalt geen volle toeren! stottert voor de powerband!

Dit bericht is gewijzigd door mrgforce op 9-10-2008 om 22:32 uur.
 
mtx-bart 9-10-2008 22:53 Print reply
Posts: 816
ik zou 150 eens proberen

@silver, melden wat hij de brommer doet..
 
jimbob 9-10-2008 23:06 Print reply

Posts: 635
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mrgforce
[...]


zal dit veel uitmaken dan?

EDIT: hij haalt geen volle toeren! stottert voor de powerband!

Dit bericht is gewijzigd door mrgforce op 9-10-2008 om 22:32 uur.


Komt ie ook met de koppeling/in zn vrij niet in zn powerband?

 
mrgforce 10-10-2008 0:56 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jimbob
[...]


Komt ie ook met de koppeling/in zn vrij niet in zn powerband?



dat wel!
 
markhispania3 10-10-2008 7:33 Print reply

Posts: 1971
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mrgforce
[...]


dat wel!


probeer zoals al gezegd is sproeier 150 eens.
 
StephenOtto 10-10-2008 8:21 Print reply

Posts: 1193
118 is te laag en 175 is te hoog... dus zoals ze zeggen: probeer er tussen in

118 + 175 = 293:2 = 146.5 AUW! ik krijg hoofdpijn (stop er maar gewoon een 150 in )

Dit bericht is gewijzigd door StephenOtto op 10-10-2008 om 8:22 uur.
 
KTM SX 250!!
PRO TUNING 10-10-2008 10:16 Print reply

Posts: 4000
Dunnere naald kopen
 
mrgforce 10-10-2008 12:37 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StephenOtto
118 is te laag en 175 is te hoog... dus zoals ze zeggen: probeer er tussen in

118 + 175 = 293:2 = 146.5 AUW! ik krijg hoofdpijn (stop er maar gewoon een 150 in )

Dit bericht is gewijzigd door StephenOtto op 10-10-2008 om 8:22 uur.


heb er nu een 148 in gestopt ( 150 had de bromboer niet) en nu loopt ie wel redelijk lekker met de choke open... 6-7 km ff gereden en dat deed ie netjes! maar nu mis ik een hoop vermogen. ik denk dat dit komt door me spruit stuk... hier ff wat foto's

zoals je zit heb ik een rubberen spruitstuk! maar deze moet ik flink buigen om het goed op me carb. te zetten.. daardoor onstaat er een klein knikje ( op foto beetje te zien)


op deze mischien beter te zien


waardoor de andere kan begint te scheuren.


ik denk dat dat het grootste probleem is bij mij! dat ie niet mooi door loopt. nu zijn er geen spruitstukken voor te krijgen en moet er dus 1 opmaat gemaakt tussen. maar heb zelf het gereedschap er niet voor.... iemand suggesties tip of trucs?? of zit het spruitstuk wel goed ( lijkt mij niet)

Dit bericht is gewijzigd door mrgforce op 10-10-2008 om 12:38 uur.
 
Joel_koningslust 10-10-2008 12:39 Print reply

Posts: 14514
gek,


dat ding get dikke valse lucht trekken zo, met zon open nippen voor vacuum en allemaal die scheuren erin

beter koop je ff een fatsoenlijk spruitstuk, dan kan je wss ook weer heel wat sproeiermaten omlaag
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
mrgforce 10-10-2008 12:41 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
gek,


dat ding get dikke valse lucht trekken zo, met zon open nippen voor vacuum en allemaal die scheuren erin

beter koop je ff een fatsoenlijk spruitstuk, dan kan je wss ook weer heel wat sproeiermaten omlaag


zoals ik al dacht dus niet goed... heb idd nooit aan die nippel gedacht! maar is het nu verstandig om een spruitstuk opmaat te maken?zodat alles mooi past?
 
Joel_koningslust 10-10-2008 12:42 Print reply

Posts: 14514
dat is wel verstandig ja, want dit is gewoon 4x niks
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
mrgforce 10-10-2008 12:48 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
dat is wel verstandig ja, want dit is gewoon 4x niks


enig idee wie dat al een keer heeft gedaan!?

heb zelf het gereedschap er namelijk niet voor...
 
Joel_koningslust 10-10-2008 12:59 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mrgforce
[...]


enig idee wie dat al een keer heeft gedaan!?

heb zelf het gereedschap er namelijk niet voor...


ik heb het wel vaker gedaan, kan je eventueel wel tips geven
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
mrgforce 10-10-2008 15:32 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


ik heb het wel vaker gedaan, kan je eventueel wel tips geven


dat zal wel fijn zijn! weet je ook iemand die dit wil/kan voor mij maken ( iemand die bij een mtx-sh het zelfde heeft gehad? ik heb wel is een project gezien dat iemand dit had... weet niet zo wie..
 
Viertakt 10-10-2008 15:36 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StephenOtto
118 is te laag en 175 is te hoog... dus zoals ze zeggen: probeer er tussen in

118 + 175 = 293:2 = 146.5 AUW! ik krijg hoofdpijn (stop er maar gewoon een 150 in )

Dit bericht is gewijzigd door StephenOtto op 10-10-2008 om 8:22 uur.


Sinds wanneer is 118+175 gelijk aan 146.5?

Die hele berekening slaat nergens op, want de maat van de sproeier is een aanduiding van de diameter van het gaatje in de sproeier. En wat belangrijk is is hoeveel CC brandstof er per minuut/uur door heen gaat, en dat is rechtevenredig aan de oppervlakte ervan, en dus niet met de diameter.

Dat die sproeier mischien goed is, wil niet zeggen dat het komt door deze berekening.


Dit bericht is gewijzigd door Viertakt op 10-10-2008 om 15:40 uur.
 
Viertakt uber alles.

Dit topic is 6798 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved