mrgforce |
9-10-2008 22:25 |
Posts: 572 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-bart
[...]
Doe nog eens 158 en de gasnaald een stukje omhoog, dus het clipje omlaag. Daarna ff 5km rijden, wel grotendeels volgas doen ook al stottert hij.
Haalt hij wel volle toeren? Hoe draait hij op volle toeren? Stotteren?
Dit bericht is gewijzigd door mtx-bart op 9-10-2008 om 22:23 uur.
Dit bericht is gewijzigd door mtx-bart op 9-10-2008 om 22:23 uur.
zal dit veel uitmaken dan?
EDIT: hij haalt geen volle toeren! stottert voor de powerband!
Dit bericht is gewijzigd door mrgforce op 9-10-2008 om 22:32 uur.
|
|
|
|
mtx-bart |
9-10-2008 22:53 |
Posts: 816 |
ik zou 150 eens proberen
@silver, melden wat hij de brommer doet..
|
|
|
|
jimbob |
9-10-2008 23:06 |
Posts: 635 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mrgforce
[...]
zal dit veel uitmaken dan?
EDIT: hij haalt geen volle toeren! stottert voor de powerband!
Dit bericht is gewijzigd door mrgforce op 9-10-2008 om 22:32 uur.
Komt ie ook met de koppeling/in zn vrij niet in zn powerband?
|
|
|
|
mrgforce |
10-10-2008 0:56 |
Posts: 572 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jimbob
[...]
Komt ie ook met de koppeling/in zn vrij niet in zn powerband?
dat wel!
|
|
|
|
markhispania3 |
10-10-2008 7:33 |
Posts: 1971 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mrgforce
[...]
dat wel!
probeer zoals al gezegd is sproeier 150 eens.
|
|
|
|
StephenOtto |
10-10-2008 8:21 |
Posts: 1193 |
118 is te laag en 175 is te hoog... dus zoals ze zeggen: probeer er tussen in
118 + 175 = 293:2 = 146.5 AUW! ik krijg hoofdpijn (stop er maar gewoon een 150 in )
Dit bericht is gewijzigd door StephenOtto op 10-10-2008 om 8:22 uur.
|
|
KTM SX 250!! |
|
PRO TUNING |
10-10-2008 10:16 |
Posts: 4000 |
Dunnere naald kopen
|
|
|
|
mrgforce |
10-10-2008 12:37 |
Posts: 572 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StephenOtto
118 is te laag en 175 is te hoog... dus zoals ze zeggen: probeer er tussen in
118 + 175 = 293:2 = 146.5 AUW! ik krijg hoofdpijn (stop er maar gewoon een 150 in )
Dit bericht is gewijzigd door StephenOtto op 10-10-2008 om 8:22 uur.
heb er nu een 148 in gestopt ( 150 had de bromboer niet) en nu loopt ie wel redelijk lekker met de choke open... 6-7 km ff gereden en dat deed ie netjes! maar nu mis ik een hoop vermogen. ik denk dat dit komt door me spruit stuk... hier ff wat foto's
zoals je zit heb ik een rubberen spruitstuk! maar deze moet ik flink buigen om het goed op me carb. te zetten.. daardoor onstaat er een klein knikje ( op foto beetje te zien)
op deze mischien beter te zien
waardoor de andere kan begint te scheuren.
ik denk dat dat het grootste probleem is bij mij! dat ie niet mooi door loopt. nu zijn er geen spruitstukken voor te krijgen en moet er dus 1 opmaat gemaakt tussen. maar heb zelf het gereedschap er niet voor.... iemand suggesties tip of trucs?? of zit het spruitstuk wel goed ( lijkt mij niet)
Dit bericht is gewijzigd door mrgforce op 10-10-2008 om 12:38 uur.
|
|
|
|
Joel_koningslust |
10-10-2008 12:39 |
Posts: 14514 |
gek,
dat ding get dikke valse lucht trekken zo, met zon open nippen voor vacuum en allemaal die scheuren erin
beter koop je ff een fatsoenlijk spruitstuk, dan kan je wss ook weer heel wat sproeiermaten omlaag
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
mrgforce |
10-10-2008 12:41 |
Posts: 572 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
gek,
dat ding get dikke valse lucht trekken zo, met zon open nippen voor vacuum en allemaal die scheuren erin
beter koop je ff een fatsoenlijk spruitstuk, dan kan je wss ook weer heel wat sproeiermaten omlaag
zoals ik al dacht dus niet goed... heb idd nooit aan die nippel gedacht! maar is het nu verstandig om een spruitstuk opmaat te maken?zodat alles mooi past?
|
|
|
|
Joel_koningslust |
10-10-2008 12:42 |
Posts: 14514 |
dat is wel verstandig ja, want dit is gewoon 4x niks
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
mrgforce |
10-10-2008 12:48 |
Posts: 572 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
dat is wel verstandig ja, want dit is gewoon 4x niks
enig idee wie dat al een keer heeft gedaan!?
heb zelf het gereedschap er namelijk niet voor...
|
|
|
|
Joel_koningslust |
10-10-2008 12:59 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mrgforce
[...]
enig idee wie dat al een keer heeft gedaan!?
heb zelf het gereedschap er namelijk niet voor...
ik heb het wel vaker gedaan, kan je eventueel wel tips geven
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
mrgforce |
10-10-2008 15:32 |
Posts: 572 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
ik heb het wel vaker gedaan, kan je eventueel wel tips geven
dat zal wel fijn zijn! weet je ook iemand die dit wil/kan voor mij maken ( iemand die bij een mtx-sh het zelfde heeft gehad? ik heb wel is een project gezien dat iemand dit had... weet niet zo wie..
|
|
|
|
Viertakt |
10-10-2008 15:36 |
Posts: 3586 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StephenOtto
118 is te laag en 175 is te hoog... dus zoals ze zeggen: probeer er tussen in
118 + 175 = 293:2 = 146.5 AUW! ik krijg hoofdpijn (stop er maar gewoon een 150 in )
Dit bericht is gewijzigd door StephenOtto op 10-10-2008 om 8:22 uur.
Sinds wanneer is 118+175 gelijk aan 146.5?
Die hele berekening slaat nergens op, want de maat van de sproeier is een aanduiding van de diameter van het gaatje in de sproeier. En wat belangrijk is is hoeveel CC brandstof er per minuut/uur door heen gaat, en dat is rechtevenredig aan de oppervlakte ervan, en dus niet met de diameter.
Dat die sproeier mischien goed is, wil niet zeggen dat het komt door deze berekening.
Dit bericht is gewijzigd door Viertakt op 10-10-2008 om 15:40 uur.
|
|
Viertakt uber alles. |
|