Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - mt5 of dt of tsx?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 920 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #52531 - mt5 of dt of tsx?
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2476 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

veldchris 6-10-2008 21:41 Print reply
Posts: 279
dan de vraag is anders

welke schakelbrommer raden jullie mij aan, ik wil ongeveer 500euro uitgeven
 
geld is net als schaamhaar het groeit niet op je rug
Twizz 6-10-2008 21:44 Print reply

Posts: 851
tsx
 
houw ns op!
Frysk 6-10-2008 22:10 Print reply

Posts: 34928
http://www.marktplaa...ta_ind%3D23%26fs%3D1



verder gewoon goed zoeken, teab = Tegen Elk Aannemelijk Bod

dus gewoon bieden via de mail, ja heb je nee kun je krijgen
 
giggitybyte
PuchMaxiS72 6-10-2008 23:01 Print reply

Posts: 343
TSX.

Waar mensen vandaag halen dat TSX niet snel is begrijp ik niet. Vermogen is er genoeg hoor. Bovendien rijden ze heel fijn. Soepel op de weg, remmen zijn degelijk, je kunt makkelijk met z'n tweetjes erop rijden..
Prima school/cross-brommer.

Zo gebruik ik hem en zo voldoet hij prima. Vergeleken met een Senda 70cc met een of andere extreme pijp ben je niets qua vermogen, maar de vraag is of je dat interesseert. 80-90 is zeker hard genoeg en als je de boetes niet ziet zitten is met een (snelle) 50cc rijden een goed alternatief.

MT5 heb ik zelf geen ervaring mee, maar het schijnen prima brommertjes te zijn. Zoals eerder gezegd kun je ze niet vergelijken met TSX: Ze zijn net een klasse ouder. MTX-SH'tjes zijn ook prima brommertjes, alleen zijn ze naar mijn ervaring dan, vaak duurder dan TSX. Qua uiterlijk scheelt het opzich niet veel, TSX heeft mijn voorkeur.

Onderdelen voor TSX zijn niet zoals voor honda, op elke hoek van de straat te krijgen. Er zijn een paar handelaren, die hier ook wel op het forum zitten of op marktplaats adverteren, die je aan al het TSX-spul kunnen helpen, tegen aannemelijke prijzen. Dus opzich zijn de onderdelen alsnog goed verkrijgbaar.

DT50mx: Ook een goede brommer, alleen met de koppeling en ontsteking gaat veel mis. Verder geen mankementen, maar ga je bij het crossen teveel aan je koppeling hangen, met 70cc, dan brand je gauw door je (Std.) koppelingsplaten heen.

Ik zou een afweging maken tussen MTX-SH en TSX. TSX is echter vaak goedkoper te krijgen, en ik heb er goede ervaringen mee. Maar een MTX-SH is ook zeker het overwegen waard.
 
TSX gereviseerd
hilly 6-10-2008 23:16 Print reply

Posts: 227
tsx is sloom maar loopt altijd heb er ervaring mee
 
veldchris 7-10-2008 14:50 Print reply
Posts: 279
hoe sloom? ik wil ongv 60-70 rijden dat kan toch wel
 
geld is net als schaamhaar het groeit niet op je rug
antonhonda 7-10-2008 14:57 Print reply

Posts: 3616
HONDA is het beste
als ze gewoon goed onderhouden kan elke wel maar meestal is honda gewoon beter
feit.
ook onderdelen makkelijker zijn er gewoon veel meer van en dat is niet voor niks natuurlijk dat meeste honda willen
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
Henk-88 7-10-2008 15:06 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: veldchris
hoe sloom? ik wil ongv 60-70 rijden dat kan toch wel



Hmm ik rijd met de 50-snel cilinder (overal te koop voor 10 - 20 euro) met alleen een bijgewerkte uitlaatpoort 103 km/h. Met een ongetunede haal je zeker 75 km/h met een kutuitlaatje en met anders vertanden kun je dan lekker 65 boeken met plenty trekkracht.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
PuchMaxiS72 7-10-2008 16:25 Print reply

Posts: 343
TSX gaat echt wel harder dan een honda mt met vergelijkbare setup hoor. 'Tis gewoon dat die honda-rijders hier allemaal met 80cc blokken rijden, ja vind je het gek dat je dan harder gaat
Een vriend van mij reed met zijn 70cc TSX een 70cc MT compleet zoek, qua trekken en qua top.
 
TSX gereviseerd
Saknet 7-10-2008 16:34 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PuchMaxiS72
TSX gaat echt wel harder dan een honda mt met vergelijkbare setup hoor. 'Tis gewoon dat die honda-rijders hier allemaal met 80cc blokken rijden, ja vind je het gek dat je dan harder gaat
Een vriend van mij reed met zijn 70cc TSX een 70cc MT compleet zoek, qua trekken en qua top.

goh, en ik kende iemand die had een MT met 70cc malossi en die hield een mtx ot met 80cc grotendeels bij.

Ik had een 50cc snel honda MB 4bak, reed 90, 70 met wind tegen.
Ik had een 50cc snel tsx, reed 90 op teller, 55 met wind tegen.

het boeit gewoonweg niet je kan alles zo snel maken als je zelf wil en kan (en het ontwerp ervan toelaat)

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 7-10-2008 om 16:34 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Henk-88 7-10-2008 16:35 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PuchMaxiS72

Een vriend van mij reed met zijn 70cc TSX een 70cc MT compleet zoek, qua trekken en qua top.



Ik ook maar dan met 50cc :P mja dat was tegen ikkejw, de MT70cc van Johan hield ik net niet bij maar op top ging ik hem wel voorbij

Bij tsx draait het erg om nauwkeurig afstellen daar zit veel winst in, heb ik gemerkt.
Mja dat zal voor MT ook wel gelden?

edit: m'n tsx loopt 103 met wind mee en 96 met wind tegen (wel bukken hoor).

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 7-10-2008 om 16:36 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
steef ts70xk 7-10-2008 16:45 Print reply

Posts: 3244
ik zou dan idd kijken voor tsx of mtx heb zelf alleen ervaring met tsx van deze 2 en rijd erg goed veert heerlijk en rijd redelijk pittig door
 
veldchris 7-10-2008 19:38 Print reply
Posts: 279
ik ga denk ik voor een tsx,

hij is ook wat jonger dan een mt,
nu wagten tot mn fox verkocht is en dan eindelijk schakelen
 
geld is net als schaamhaar het groeit niet op je rug
Frysk 7-10-2008 19:45 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PuchMaxiS72
TSX.

Waar mensen vandaag halen dat TSX niet snel is begrijp ik niet. Vermogen is er genoeg hoor. Bovendien rijden ze heel fijn. Soepel op de weg, remmen zijn degelijk, je kunt makkelijk met z'n tweetjes erop rijden..
Prima school/cross-brommer.

Zo gebruik ik hem en zo voldoet hij prima. Vergeleken met een Senda 70cc met een of andere extreme pijp ben je niets qua vermogen, maar de vraag is of je dat interesseert. 80-90 is zeker hard genoeg en als je de boetes niet ziet zitten is met een (snelle) 50cc rijden een goed alternatief.

MT5 heb ik zelf geen ervaring mee, maar het schijnen prima brommertjes te zijn. Zoals eerder gezegd kun je ze niet vergelijken met TSX: Ze zijn net een klasse ouder. MTX-SH'tjes zijn ook prima brommertjes, alleen zijn ze naar mijn ervaring dan, vaak duurder dan TSX. Qua uiterlijk scheelt het opzich niet veel, TSX heeft mijn voorkeur.

Onderdelen voor TSX zijn niet zoals voor honda, op elke hoek van de straat te krijgen. Er zijn een paar handelaren, die hier ook wel op het forum zitten of op marktplaats adverteren, die je aan al het TSX-spul kunnen helpen, tegen aannemelijke prijzen. Dus opzich zijn de onderdelen alsnog goed verkrijgbaar.

DT50mx: Ook een goede brommer, alleen met de koppeling en ontsteking gaat veel mis. Verder geen mankementen, maar ga je bij het crossen teveel aan je koppeling hangen, met 70cc, dan brand je gauw door je (Std.) koppelingsplaten heen.

Ik zou een afweging maken tussen MTX-SH en TSX. TSX is echter vaak goedkoper te krijgen, en ik heb er goede ervaringen mee. Maar een MTX-SH is ook zeker het overwegen waard.


Kijk dit zijn nou posts!


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Hmm ik rijd met de 50-snel cilinder (overal te koop voor 10 - 20 euro) met alleen een bijgewerkte uitlaatpoort 103 km/h. Met een ongetunede haal je zeker 75 km/h met een kutuitlaatje en met anders vertanden kun je dan lekker 65 boeken met plenty trekkracht.



Henk je hebt wel een kuip en zit laag bij de grond he..


MTX-OT is trouwens ook aan te raden zijn in principe de Derbi DRD's van toen (senda gewoon = MT, Senda DRD = MTX-OT)
als je snapt wat ik bedoel



Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 7-10-2008 om 19:46 uur.
 
giggitybyte
veldchris 7-10-2008 19:48 Print reply
Posts: 279
ik ben eruit jongens super

kga voor een tsx, reden

jonger,
veel positive reactie's leuk uiterlijk

Op speurders staat er één voor ¤550 die erg mooi is, dus daar ga ik een beetje achteraan.. eerst snel mn fox verkope

thnx allemaal
 
geld is net als schaamhaar het groeit niet op je rug

Dit topic is 2476 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved