Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - NSR blok in Honda MTX-SH / Antraciet spuiten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1083 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #52526 - NSR blok in Honda MTX-SH / Antracie...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 5156 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

2t-crosser 6-10-2008 19:12 Print topicpost

Posts: 756
Hallo,
zat te denken of een honda nsr blok dus watergekoeld makkelijk in een honda mtx-sh frame past (luchtgekoeld)
En wat hier nog aangepast moet worden om dit te maken, dus ophangpunten etc. Wat ga ik hier op vooruit of achteruit behalve de waterkoeling.
Heeft iemand een foto waar een brommerblok in antraciet is gespoten en het frame het lieftst zwart.
Groetjes Pieter
 

kenny77 6-10-2008 19:18 Print reply

Posts: 29286
Blok past als het goed is zo erin. (dus ophangpunten komen overeen).

Dan aleen nog een radje van een mtx r2 erop maken.

Leuker is het als je een mbx80 blok pakt.

 
2t-crosser 6-10-2008 19:28 Print reply

Posts: 756
ja maar wil geen 80cc invm politie etc. maar mijn honda mtx-sh blok is eigenlijk nog goed is deze makkelijk om te bouwen tot een lc blok en wat gaat dit ongeveer kosten ?
 
mtx-bart 6-10-2008 19:29 Print reply
Posts: 816
kan makkelijk ombouwen, gewoon een carterdeksel van een nsr gebruiken. Zoek maar eens naar de faq, daar staat het allemaal in uitgelegd
 
Endymion 6-10-2008 19:30 Print reply

Posts: 1583
Past uitstekend.

Let wel op dat een mbx anders schakelt.
Dus verkeerd om. 1 omhoog de rest omlaag.
Dus als je 80 gaat kan je beter een mtx r of r2 80 halen.

Radiateurtje erin (expansievatje erbij) en klaar is kees
Als je de juiste rad hebt past deze zelfs in het originele mtx zijkap beugel.

Su6

 
As your agent, I am beyond death
mtx-bart 6-10-2008 20:02 Print reply
Posts: 816
In mijn profiel staat wel een foto van een zwart gespoten blok, met iets lichter zwart frame. Kijk maar eens miss is dat wat je wil.
 
mtx-motard 6-10-2008 20:13 Print reply

Posts: 14947
nsr blok past meteen, alleen een radiateur kopen dus.

als je mtx blok wilt ombouwen heb je watergekoelde cilinder nodig, en een koppelingsdeksel van nsr. en een waterpomp!! met alle toebehoren. die zijn vrij zeldzaam in goede staat.

 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
TECstar 6-10-2008 21:38 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Endymion
Past uitstekend.

Let wel op dat een mbx anders schakelt.
Dus verkeerd om. 1 omhoog de rest omlaag.
Dus als je 80 gaat kan je beter een mtx r of r2 80 halen.

Radiateurtje erin (expansievatje erbij) en klaar is kees
Als je de juiste rad hebt past deze zelfs in het originele mtx zijkap beugel.

Su6



niet als je dus een nsr blok erin zet
dan ist wel 1/0/2/3/4 :P


maar als je een nsr blokkie zoekt, stuur ff berichtje naar me inbox :P
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Leen 6-10-2008 21:41 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]


niet als je dus een nsr blok erin zet
dan ist wel 1/0/2/3/4 :P


maar als je een nsr blokkie zoekt, stuur ff berichtje naar me inbox :P



ehh nee.

dan schakelt ie ook verkeerd om.
 
Timx 6-10-2008 21:44 Print reply

Posts: 949
gewoon mtx 80 blokje erin, 79cm3 weg vijlen en klaar. klinkt die opgefokt loopt rustig en gat niet loeihard.
 
- Han - 7-10-2008 8:36 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Blok past als het goed is zo erin. (dus ophangpunten komen overeen).

Dan aleen nog een radje van een mtx r2 erop maken.

Leuker is het als je een mbx80 blok pakt.



radiateur van mtx R1 past meteen. R2 weet ik niet zeker

Dit bericht is gewijzigd door MT5-HAN op 7-10-2008 om 8:57 uur.
 
<10.000 posts
mtx-motard 7-10-2008 12:19 Print reply

Posts: 14947
als je een nsr blok onder mtx doet schakeld hij verkeerd om.
doe je datzelfde blok in nsr dan schakeld hij goed om

doe je een mtx blok in nsr dan schakeld hij verkeerd om
doe je datzelfde blok in mtx dan schakeld hij goed om

het ligt aan de stand van het schakelpookje, die is ten opzichte van mtx - nsr 180 graden omgedraait. omdat bij nsr de voetsteunen verder naar achter zitten
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
HandigeHarrie 29-5-2011 15:53 Print reply
Posts: 16
Een oud topic maar past wel bij mijn vraag.
Ik wil een NSR blok kopen voor mijn MTX-sh. De nsr heeft een 4-bak (is dit standaard?) Ik heb ook nog een mtx-sh blok voor onderdelen (weet niet hoeveel versnellingen) en een mtx-ot blok compleet (ook hier de versnellingen op het moment van typen onbekend).
Zou ik beide of een van beide kunnen gebruiken in het nsr blok om normaal te kunnen schakelen? Of waar is dit van afhankelijk?
 
Gerard1793 29-5-2011 17:58 Print reply

Posts: 4006
Ja, 4-bak is standaard in NSR blok, en ja, de MTX versnellingsbakken passen in een NSR-blok, dan schakelt ie normaal.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
kenny77 29-5-2011 18:33 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Ja, 4-bak is standaard in NSR blok, en ja, de MTX versnellingsbakken passen in een NSR-blok, dan schakelt ie normaal.


het ligt aan de schakelwals.
 
Gerard1793 29-5-2011 18:36 Print reply

Posts: 4006
Dat weet ik, maar daarom zou een MTX bak er nog wel in passen, dat was zijn vraag in eerste instantie
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!

Dit topic is 5156 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved