Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - skyteam/jincheng pbr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1232 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #52509 - skyteam/jincheng pbr
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 5475 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rick_koningslust 5-10-2008 22:02 Print topicpost

Posts: 1467
is een skyteam/jincheng pbr een beetje geschikt om dagelijks mee naar school te gaan?
dit omdat ik nu mijn senda kan verkopen, en dan nog voor 4 maanden vervoer moet hebben, ik ben niet zo groot. 1.70 ongeveer
het is +-15 kilometer naar school,enkel dit wordt dan met het 125cc blok dat ik nog heb.

ik vraag niet naar de kwaliteit, ik weet dat dit niet het beste van het beste is, het gaat mij er meer om of het wel vol te houden is.
(al heeft een senda ook niet het optimale comfort)

zo een dus:


Type: Eencilinder, 4-takt, Lucht gekoeld Lengte: 1500 mm
Cilinderinhoud: 49.5 cc Breedte: 680 mm
Boring x slag: 39 mm x 41.4 mm Hoogte: 905 mm
Compressieverhouding: 8.8 : 1 Wielbasis: 1075 mm
Max. vermogen: 1,6 Kw / 6500 rpm Droog gewicht 72 kg
Max. koppel: 2.75 Nm / 4500 rpm Voorvering: Telescoop voorvork
Koppeling: Semi-automatisch Achtervering: 1 schokdemper
Ontsteking: CDI Voorrem: Trommelrem / Schijfrem
Transmissie: 3 voetversnellingen Achterrem: Trommelrem
Startsysteem: Kickstart Bandmaat voor: 100/90-4PR
Tankinhoud: 4.5 liter Bandmaat achter: 120/90-56J
Accu: 12V 4Ah

--------------------------------------------------------------------------------



Dit bericht is gewijzigd door Rick_koningslust op 5-10-2008 om 22:04 uur.
 
Geen eergevoel of ambitie? Wordt landverrader bij de politie! ik zal pas stoppen met werken, als al mijn spreuken te lezen zijn in schijthokken&kerken

Frysk 5-10-2008 22:06 Print reply

Posts: 34928
heb een keer op zo'n PBR gereden rijd wel goed moet ik zeggen en ik ben best lang
 
giggitybyte
Niek de Wildt 5-10-2008 22:12 Print reply
Posts: 7168
jicheng is een van de betere imitaties hoor, is wel te doen.

zou me eerder zorgen maken over het 125 blok, welk merk is dat?
 
4takker 5-10-2008 22:15 Print reply

Posts: 2395
je kan er kan denk ik best wel afstanden mee maken(ik heb afgelope weekend nog op mijn zb 400km gereden en ik zou er zo weer op stappen om nog is 400 km te rijden)
ze zijn ook nog betroubaar bij een goed gebruik
met 1,70 meter lang dan kun je met je knieen tegen het stuur komen. als je het stuur iets voor over zet is het probleem op gelost of gewoon de benen wijd
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
doh 5-10-2008 22:16 Print reply
Posts: 129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
je kan er kan denk ik best wel afstanden mee maken(ik heb afgelope weekend nog op mijn zb 400km gereden en ik zou er zo weer op stappen om nog is 400 km te rijden)
ze zijn ook nog betroubaar bij een goed gebruik
met 1,70 meter lang dan kun je met je knieen tegen het stuur komen. als je het stuur iets voor over zet is het probleem op gelost of gewoon de benen wijd


dit baard mij zorgen
 
occ1s 5-10-2008 23:18 Print reply
Posts: 131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
je kan er kan denk ik best wel afstanden mee maken(ik heb afgelope weekend nog op mijn zb 400km gereden en ik zou er zo weer op stappen om nog is 400 km te rijden)
ze zijn ook nog betroubaar bij een goed gebruik
met 1,70 meter lang dan kun je met je knieen tegen het stuur komen. als je het stuur iets voor over zet is het probleem op gelost of gewoon de benen wijd


Dit valt toch ook wel mee? Zit ongeveer even hoog als een DAX, en daarbij kom je ook niet met je knieƫn tegen het stuur...

 
4takker 5-10-2008 23:59 Print reply

Posts: 2395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: doh
[...]


dit baard mij zorgen


als het je vrindin is die er op moet rijden wel

ik bedoel er me dat je de benen iets buiten het stuur moet houden
zelf ben ik ook rond de 1,70 en heb er geen last van

verder nog een leuk iets er aan is je kan als je er een beetje me overweg kan de stepjes aan de grond krijgen en meschien na een beetje oefenen zelfs een knee down
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
Rick_koningslust 6-10-2008 13:20 Print reply

Posts: 1467
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
[...]


als het je vrindin is die er op moet rijden wel

ik bedoel er me dat je de benen iets buiten het stuur moet houden
zelf ben ik ook rond de 1,70 en heb er geen last van

verder nog een leuk iets er aan is je kan als je er een beetje me overweg kan de stepjes aan de grond krijgen en meschien na een beetje oefenen zelfs een knee down


oke,
dan ga ik toch maar eens kijken.
450 euro is toch een heel schappelijk prijs?
alles werkt, 4400 gelopen.
wel een 3 bak semi automaatje, maar komt mijn eigen 125cc 4-bak onder
 
Geen eergevoel of ambitie? Wordt landverrader bij de politie! ik zal pas stoppen met werken, als al mijn spreuken te lezen zijn in schijthokken&kerken
RM-sm 6-10-2008 14:21 Print reply

Posts: 3908
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rick_koningslust
[...]


oke,
dan ga ik toch maar eens kijken.
450 euro is toch een heel schappelijk prijs?
alles werkt, 4400 gelopen.
wel een 3 bak semi automaatje, maar komt mijn eigen 125cc 4-bak onder



450 euro, leg er aan hoe de staat is?

van de meeste van die pbr dingen zitten er standaard achterveren nog op, je achterbrug lijkt wel een dweil dan .

meeste wat direct worden vervangen zijn de achterveren en de orginele bandjes.

ik ben zelf 184 ongeveer, maar ik rij er zonder problemen op. maar stuur moet wel rechtop of iets naar voren, of back steps er op en dan heb ik nergens last van.

ga der binnenkort ook 1 hallen met 124cc, eerste wat me werd aangeraden was om dan goeie banden, veren, tandwielen/ketting en een andere achterbrug te hallen.

omdat het anders echt rijd als een dweil.
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
Rick_koningslust 6-10-2008 14:50 Print reply

Posts: 1467
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RM-sm
[...]



450 euro, leg er aan hoe de staat is?

van de meeste van die pbr dingen zitten er standaard achterveren nog op, je achterbrug lijkt wel een dweil dan .

meeste wat direct worden vervangen zijn de achterveren en de orginele bandjes.

ik ben zelf 184 ongeveer, maar ik rij er zonder problemen op. maar stuur moet wel rechtop of iets naar voren, of back steps er op en dan heb ik nergens last van.

ga der binnenkort ook 1 hallen met 124cc, eerste wat me werd aangeraden was om dan goeie banden, veren, tandwielen/ketting en een andere achterbrug te hallen.

omdat het anders echt rijd als een dweil.


banden en keting + tandwielen zijn laats vervangen.
veren weet ik zo niet.
wat ik zo zie op marktplaats is dat ze allemaal rond de 700+ zitten.

 
Geen eergevoel of ambitie? Wordt landverrader bij de politie! ik zal pas stoppen met werken, als al mijn spreuken te lezen zijn in schijthokken&kerken
- Han - 6-10-2008 14:53 Print reply

Posts: 9667
nieuw zijn ze 900 ofzo?

mar op school stond er ook 1 voordat die onder een auto kwam.

Niet echt veel last van roest ed moet ik zeggen, dus die 4 maanden moet die wel volhouden
 
<10.000 posts
Rick_koningslust 6-10-2008 14:57 Print reply

Posts: 1467
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
nieuw zijn ze 900 ofzo?

mar op school stond er ook 1 voordat die onder een auto kwam.

Niet echt veel last van roest ed moet ik zeggen, dus die 4 maanden moet die wel volhouden


ja, tusse de 1100 tot 1300 met kenteken.

dan ga ik gewoon eens kijken.
hij is ook van een ouder iemand, die hem voor vervoer naar zijn werk gebruikte
 
Geen eergevoel of ambitie? Wordt landverrader bij de politie! ik zal pas stoppen met werken, als al mijn spreuken te lezen zijn in schijthokken&kerken
RM-sm 6-10-2008 16:17 Print reply

Posts: 3908
je moet je wel afvragen, waarom zijn ze allemaal rond de 700/800 euro en waarom de gene die jij wel kopen 450 euro?

er zal vast wel iets zijn, geloof me.
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared
Banaan 6-10-2008 16:18 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RM-sm
je moet je wel afvragen, waarom zijn ze allemaal rond de 700/800 euro en waarom de gene die jij wel kopen 450 euro?

er zal vast wel iets zijn, geloof me.


Niet iedereen is slecht he
 
Rick_koningslust 6-10-2008 16:19 Print reply

Posts: 1467
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RM-sm
je moet je wel afvragen, waarom zijn ze allemaal rond de 700/800 euro en waarom de gene die jij wel kopen 450 euro?

er zal vast wel iets zijn, geloof me.


daar komen we dan vanzelf achter,
95# van de gebreken merk je wel met proefrijden/goed kijken.

ik heb al vaker geluk gehad met zo'n dingen
 
Geen eergevoel of ambitie? Wordt landverrader bij de politie! ik zal pas stoppen met werken, als al mijn spreuken te lezen zijn in schijthokken&kerken
RM-sm 6-10-2008 16:21 Print reply

Posts: 3908
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
[...]


Niet iedereen is slecht he



dus jij verkoop je brommer voor minder dan je er voor kan krijgen?


dingen zijn gemiddeld 700/800 euro en dan heb je een goeie.
verkoop jij hem voor 450 euro dan moet er wel wat aan de hand zijn anders verkoop je wel wel voor meer.

en dat heeft niks te maken dat sommige mensen slecht zijn.


edit :

post ff de link van advertensie, of je moet bang zijn dat andere ineens gaan bieden?

Dit bericht is gewijzigd door RM-sm op 6-10-2008 om 16:22 uur.
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared

Dit topic is 5475 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved