of je koppelings platen blijven kleven dan houdt hij door middel van aandrijving van je achterwiel je Zuiger op veel toeren
ja zeker geef ik gas terug het begon zomaar opeens. hebe r wel een andere uitlaat onder maar hij deed dit eerst niet en zo als de platen blijven kleven??
ja zeker geef ik gas terug het begon zomaar opeens. hebe r wel een andere uitlaat onder maar hij deed dit eerst niet en zo als de platen blijven kleven??
dan moet je eerst olie verversen.
maar is het niet als je je stuur omdraaid?? dat had ik ook met mijn rieju rr, toen zat de kabel klem ofzo.
maar je knijpt dus de kopeling in, gas los. hij zakt in toeren, en ineens jaagt hij hem zelf in de toeren??
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Yorsoul
blok olie verversen.. als je hem een dag laat staan en je start hem de volgende dag en je zet hem in de 1. dan hoor je *KNOK*
dat betekent dat die ander blok olie nodig heeft.
en check je gas geval ff bij het blok ( ben naam ff kwijt)
caberateur?? gasschuif?? gaskabel??
maak zoiezo je caberateur ff schoon, en olie verversen is ook nooit slecht
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Yorsoul
blok olie verversen.. als je hem een dag laat staan en je start hem de volgende dag en je zet hem in de 1. dan hoor je *KNOK*
dat betekent dat die ander blok olie nodig heeft.
en check je gas geval ff bij het blok ( ben naam ff kwijt)
Dat is echt niet dat het betekent dat je je olie moet verversen hoor. Bijna alle brommers hebben dat volgens mij. Je platen zitten gewoon een klein beetje vast die gaan dan los. Dat is die klak. Heeft mijn brommer ook iedere ochtend, heeft net nieuwe olie.
Als ik hem in zn vrij heeft gaat ie ook opeens volgas zodra ik de koppeling in knijp,
heb niet echt afgesteld nog maar hij deed het eerst wel aardig goed met deze uitlaat.