Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - bidalot racing 50 replica - derbi senda

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1108 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #52446 - bidalot racing 50 replica - derbi s...
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Dit topic is 8091 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 4-10-2008 14:03 Print reply

Posts: 60390
ja, naja, in frankrijk rijden ze er races mee enzo, die zooi zal heus wel tegen een stootje kunnen

99% van de fouten zijn te wijten aan de sleutelaar/bestuurder.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Mt5_grolsch 4-10-2008 14:10 Print reply

Posts: 2014
denk dat ik deze cilinder maar eens ga proberen

kheb eer een 3 uur oude hebo sport krukas in zitten en die moet het tog wel kunnen lijden of niet?

en moet je je carters ook nog laten aan passen op de poorten?
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
Jsze-MT5 4-10-2008 14:11 Print reply

Posts: 619
jah kan mij nou wat bouten wat ze met bidalot in frankerijk doen


de dealer zij van: het was moeilijk aftestellen, omdat het een replica is, en als het vastloopt, heb je meteen oud ijzer
''ik raad je liever doppler aan''
 
goeie moggel
Raoul 4-10-2008 14:12 Print reply

Posts: 2997
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jsze-MT5
jah kan mij nou wat bouten wat ze met bidalot in frankerijk doen


de dealer zij van: het was moeilijk aftestellen, omdat het een replica is, en als het vastloopt, heb je meteen oud ijzer
''ik raad je liever doppler aan''


om je een idee te geven, weet je wat een MHR80 replica is?

exact dezelfde cilinder, maar met een enkelzuigerverige zuiger

als je bang bent dat ie moeilijk af te stellen is laat je hem ff afwerken bij een tuner, poorten netjes maken

gaat ie gelijk wat langer mee
 
Aprilia MX (H)
crossgek - Forum en Sales Moderator 4-10-2008 14:12 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jsze-MT5
jah kan mij nou wat bouten wat ze met bidalot in frankerijk doen


de dealer zij van: het was moeilijk aftestellen, omdat het een replica is, en als het vastloopt, heb je meteen oud ijzer
''ik raad je liever doppler aan''


jou dealer is gewoon een beunhaas.

het is gewoon een echte bidalot , replica betekend dat het de tammere versie is. dus hij is prima af te stellen.

als je dopplet vastklapt is het ook meteen oud ijzer.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raoul
[...]


om je een idee te geven, weet je wat een MHR80 replica is?

exact dezelfde cilinder, maar met een enkelzuigerverige zuiger

als je bang bent dat ie moeilijk af te stellen is laat je hem ff afwerken bij een tuner, poorten netjes maken

gaat ie gelijk wat langer mee


om misverstanden te voorkomen:
excact dezelfde cilinder als de gewone mhr80.
niet als de bida

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 4-10-2008 om 14:13 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Royal Club 4-10-2008 14:15 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raoul
[...]


om je een idee te geven, weet je wat een MHR80 replica is?

exact dezelfde cilinder, maar met een enkelzuigerverige zuiger

als je bang bent dat ie moeilijk af te stellen is laat je hem ff afwerken bij een tuner, poorten netjes maken

gaat ie gelijk wat langer mee


replica is 2 zuigerveren...
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Raoul 4-10-2008 14:17 Print reply

Posts: 2997
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


replica is 2 zuigerveren...


ohw ik dacht de gewone 2, en de replica 1

mja, punt is dat de cilinders hetzelfde zijn (bidalot en malossi)
 
Aprilia MX (H)

Dit topic is 8091 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved