Ik heb op t forum gelezen dat je zo een eurobegrenzer tussen 2 draden van je cdi moet zetten, maar maakt hij dan geen kortstluiting? je kan tg niet 2 draden als t ware op elkaar aansluiten?
er komen 2 draden van je cdi, hier moet je de begrenzer tussen bouwen,hij maakt dan geen korsluiting, maar het "stroompje" gaat door de eurobegrenzer, en dan verder!
50cc airsal te koop voor nieuwe type blok derbi! PM maar!
Wat ik niet snap aan een eurobegrenzer is dat als je het pinnetje er uit trekt, dat de begrenzer dan AAN gaat. Verbreek je dan juist niet de schakeling? Mij lijkt het dus logisch dat je juist het pinnetje er in moet steken om de stroom er door heen te laten lopen. Wie kan mij dit uitleggen?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: mtx-bart
Wat ik niet snap aan een eurobegrenzer is dat als je het pinnetje er uit trekt, dat de begrenzer dan AAN gaat. Verbreek je dan juist niet de schakeling? Mij lijkt het dus logisch dat je juist het pinnetje er in moet steken om de stroom er door heen te laten lopen. Wie kan mij dit uitleggen?
Maar de stroom moet toch juist door de begrenzer gaan lopen? Ik vat 't niet helemaal.. Wat verbreek je nu precies als je dat pinnetje er uit trekt dan?
Maar de stroom moet toch juist door de begrenzer gaan lopen? Ik vat 't niet helemaal.. Wat verbreek je nu precies als je dat pinnetje er uit trekt dan?
Is het niet gewoon dat je de stroomkring verbreekt, als je het pinnetje eruit trekt? Zodat het stroompulsje ook niet langs de elco gaat?