Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - MT5 Cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1030 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #52418 - MT5 Cilinder
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1765 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Fabio 1-10-2008 15:00 Print reply

Posts: 1737
Heel simpel, je koopt een hm167 bij die gast. Vervolgens blijkt hij op de 6de overmaat te zitten en moet wederom gehoond worden. Die koop je voor 90ยค, je vraagt of hij perfect is, want dat moet hij zijn voor die prijs. Vervolgens wordt er gezegd dat hij perfect is, totdat je 'm thuis krijgt en blijkt dat je zwaar getild bent door Aaron. Dus vandaar mijn advies, koop niks bij die gast, tenzij je graag heel veel geld betaald voor oud ijzer!

Dit bericht is gewijzigd door Fabio op 1-10-2008 om 16:08 uur.
 
Faried 1-10-2008 16:42 Print reply
Posts: 8
Oh oke, nou dat zal ik dan niet meer proberen, naast een hm167, wat voor cilinder is aan te raden?
 
Fabio 1-10-2008 22:30 Print reply

Posts: 1737
eurokit, athena/eurocilindro, zeta/parmakit, malossi, polini

Er zijn in mijn ogen niet echt slechte cilinders voor een mb/mt, alleen een immi valt vies tegen maar daar is de prijs ook naar.
 
bierbundelhonda 1-10-2008 22:34 Print reply

Posts: 3396
je kan wel verder zoeken naar een HM 167
 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!
mb-rider 1-10-2008 22:37 Print reply

Posts: 453
airsal is een minder fraaie cilinder(50cc), zijn zeeeer slecht afgewerkt als je ze nieuw koopt.. en dan mag de inlaat en de uitlaatpoort nog zo mooi zijn maar de spoelkanalen en poorten zijn echt
 
Fabio 2-10-2008 22:15 Print reply

Posts: 1737
Nooit problemen mee gehad. Wel altijd de poorten netjes afgewerkt.
 

Dit topic is 1765 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved