Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - TZR heeft geen zin meer?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1419 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #52410 - TZR heeft geen zin meer?
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3219 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Lukoo 30-9-2008 17:01 Print reply

Posts: 171
ja hij zakt van 100 naar 60, dan moet er toch wel iets drastisch veranderd zijn?

gewoon laten lopen met de kvs-dop eraf? of de dop open draaien op de radiator? of beide :P?
 
Als je rijd alsof er geen morgen is, zal die er ook niet zijn.
Derbi-Olaf 30-9-2008 17:02 Print reply

Posts: 14999
geen warmloper gehad?"
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Lukoo 30-9-2008 17:04 Print reply

Posts: 171
niet waar ik van af weet, hoe merk je da :P?
 
Als je rijd alsof er geen morgen is, zal die er ook niet zijn.
Derbi-Olaf 30-9-2008 17:05 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lukoo
niet waar ik van af weet, hoe merk je da :P?

dan valt de brom op eens uit ofzo, je merkt dat 'ie warm wordt en het moeilijk krijgt, en dan valt ie meestal ff uit.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
MarTijn tzr 30-9-2008 17:05 Print reply

Posts: 6970
in een keer prestatie verlies.
onder het rijden is ie uitgevallen en na een tijdje kon je hem pas weer starten. met gevolg prestatieverlies
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
markhispania3 30-9-2008 17:06 Print reply

Posts: 1971
dat hij tijdens het rijden ineens uitvalt, en daarna niet tot bijna niet meer te starten is, na een tijdje afkoelen doet hij het dan wel weer.
 
Lukoo 30-9-2008 17:06 Print reply

Posts: 171
hmm nee hij is niet rijdend uitgevalle, wel een x bij het stoplicht maar dat was me eige fout, en toen liepie nog netjus 100 daarna
 
Als je rijd alsof er geen morgen is, zal die er ook niet zijn.
MarTijn tzr 30-9-2008 17:07 Print reply

Posts: 6970
gewoon als je tijd heb ff cilinder eraf trekken. ander zuigertje er in en kijken wat ie doet. zal de kop niet kosten
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Saknet 30-9-2008 17:16 Print reply

Posts: 10355
is je bougie niet gewoon rot door de verbrandde kvs ofzo noem maar wat.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Lukoo 30-9-2008 17:48 Print reply

Posts: 171
na 9300 de zuigers kapot? is dat normaal?
 
Als je rijd alsof er geen morgen is, zal die er ook niet zijn.
markhispania3 30-9-2008 17:50 Print reply

Posts: 1971
kan al na 1 km, je weet het nooit.
 
Ice Ap rs50 30-9-2008 18:30 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lukoo
na 9300 de zuigers kapot? is dat normaal?


na 10 000km zou je toch een zuiger moeten vervangen

ik denk aan je thermostaat, wss is die kapot, waardoor die nietmeer open gaat en dus geen koelwater laat doorstromen -> oververhitting tot gevolg, als je afstelling goed is zou ik dit een nakijken.

terwijl je dan bezig bent kan je dus je zuiger nakijken....(thermostaat zit in de cilinderkop)

succes dermee
 
GTI - GTD - BMW
mtx-motard 30-9-2008 18:48 Print reply

Posts: 14947
je kunt toch wel je hittemeter aflezen tijdens het rijden?
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Lukoo 30-9-2008 18:49 Print reply

Posts: 171
ja na fftjes te rijde gaat het lampje weer brande
 
Als je rijd alsof er geen morgen is, zal die er ook niet zijn.
mtx-motard 30-9-2008 18:51 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lukoo
ja na fftjes te rijde gaat het lampje weer brande


dat ie te warm is?

dan eerst nieuw koelvloeistof, en juiste hoeveel heid, als het dan nog is zou ik thermostaat nazien.

voel ook of je radiateur ook warm word (dat betekend dat er circulatie is)
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami

Dit topic is 3219 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved