Lukoo |
30-9-2008 17:01 |
Posts: 171 |
ja hij zakt van 100 naar 60, dan moet er toch wel iets drastisch veranderd zijn?
gewoon laten lopen met de kvs-dop eraf? of de dop open draaien op de radiator? of beide :P?
|
|
Als je rijd alsof er geen morgen is, zal die er ook niet zijn. |
|
Derbi-Olaf |
30-9-2008 17:02 |
Posts: 14999 |
geen warmloper gehad?"
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Lukoo |
30-9-2008 17:04 |
Posts: 171 |
niet waar ik van af weet, hoe merk je da :P?
|
|
Als je rijd alsof er geen morgen is, zal die er ook niet zijn. |
|
Derbi-Olaf |
30-9-2008 17:05 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Lukoo
niet waar ik van af weet, hoe merk je da :P?
dan valt de brom op eens uit ofzo, je merkt dat 'ie warm wordt en het moeilijk krijgt, en dan valt ie meestal ff uit.
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
MarTijn tzr |
30-9-2008 17:05 |
Posts: 6970 |
in een keer prestatie verlies.
onder het rijden is ie uitgevallen en na een tijdje kon je hem pas weer starten. met gevolg prestatieverlies
|
|
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat! |
|
markhispania3 |
30-9-2008 17:06 |
Posts: 1971 |
dat hij tijdens het rijden ineens uitvalt, en daarna niet tot bijna niet meer te starten is, na een tijdje afkoelen doet hij het dan wel weer.
|
|
|
|
Lukoo |
30-9-2008 17:06 |
Posts: 171 |
hmm nee hij is niet rijdend uitgevalle, wel een x bij het stoplicht maar dat was me eige fout, en toen liepie nog netjus 100 daarna
|
|
Als je rijd alsof er geen morgen is, zal die er ook niet zijn. |
|
MarTijn tzr |
30-9-2008 17:07 |
Posts: 6970 |
gewoon als je tijd heb ff cilinder eraf trekken. ander zuigertje er in en kijken wat ie doet. zal de kop niet kosten
|
|
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat! |
|
Saknet |
30-9-2008 17:16 |
Posts: 10355 |
is je bougie niet gewoon rot door de verbrandde kvs ofzo noem maar wat.
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Lukoo |
30-9-2008 17:48 |
Posts: 171 |
na 9300 de zuigers kapot? is dat normaal?
|
|
Als je rijd alsof er geen morgen is, zal die er ook niet zijn. |
|
markhispania3 |
30-9-2008 17:50 |
Posts: 1971 |
kan al na 1 km, je weet het nooit.
|
|
|
|
Ice Ap rs50 |
30-9-2008 18:30 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Lukoo
na 9300 de zuigers kapot? is dat normaal?
na 10 000km zou je toch een zuiger moeten vervangen
ik denk aan je thermostaat, wss is die kapot, waardoor die nietmeer open gaat en dus geen koelwater laat doorstromen -> oververhitting tot gevolg, als je afstelling goed is zou ik dit een nakijken.
terwijl je dan bezig bent kan je dus je zuiger nakijken....(thermostaat zit in de cilinderkop)
succes dermee
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
mtx-motard |
30-9-2008 18:48 |
Posts: 14947 |
je kunt toch wel je hittemeter aflezen tijdens het rijden?
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
Lukoo |
30-9-2008 18:49 |
Posts: 171 |
ja na fftjes te rijde gaat het lampje weer brande
|
|
Als je rijd alsof er geen morgen is, zal die er ook niet zijn. |
|
mtx-motard |
30-9-2008 18:51 |
Posts: 14947 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Lukoo
ja na fftjes te rijde gaat het lampje weer brande
dat ie te warm is?
dan eerst nieuw koelvloeistof, en juiste hoeveel heid, als het dan nog is zou ik thermostaat nazien.
voel ook of je radiateur ook warm word (dat betekend dat er circulatie is)
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|