alle noobs aan de kant, want hier word zoveel oncorrecte informatie gegeven, niet normaal
1st en vooral: een senda met een tzr vergelijking is als appel en peren
2de: tandwielverhouding is stnd 11/47, ontgrenst kan je 13/47 gaan maar hoger niet, want dan kan je de 6 niet echt gebruiken. groter tandwiel betkent minder snel accelereren
3de: de aftakking doet zuiver niets uit, ik heb het gedaan met mijn rs (motor enzo zelfde als tzr), en het doet niets, je sproeier moet er zelfs nie groter van
je wil harder, dus mogelijkheden zijn:
-andere uitlaat(bijvoorbeeld yasuni hmr/2 of doppler, gianelli enzoverder)
-andere cdi(tp,metrakit) of een volledig andere ontsteking(polini, hpi,wat je maar wil)
-grotere carb(dell'orto 19mm of 17,5mm is een aanrader op stnd setup)
wil je 100 halen?
-yasuni hmr/2(50/70cc) of gia of metraki(RK),... uitlaat
-dell'orto 19mm
-tp cdi
en dan de carb perfect afstellen en een 13/47 vertanding der onder
ga je al mooi richting de 100km/u.
1 ding ben ik niet zeker: heeft een 2006 tzr wel een begrensde cdi? imo niet, volgens de faq ook niet, dus wss niet (in ieder geval niet zoals in de faq), elke am6 cdi is begrenst kwa toeren en stroomsterkte.(kijk naar je cdi, ducati=oude type(beter))
Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 1-10-2008 om 14:35 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 1-10-2008 om 14:39 uur.