Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - suzuki tsx probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1014 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #52394 - suzuki tsx probleem
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1625 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

larsvanovermeire 29-9-2008 17:57 Print topicpost
Posts: 109
Als ik naar 5e opschakel dan duurt het zeer lang voor hij erdoor komt
ik rij dan ongeveer 90 en dan duurt het een tijdje voor hij erdoor komt maar eens hij erdoor is gaat hij goed
hoe kan ik zorgen dat hij in 5e sneller trekt???

setup:
50snel
16mm carbu
proma uitlaat leovince demper


mvg lars
 

kees_tsx 29-9-2008 17:59 Print reply

Posts: 551
ik vind het knap dat je 90 rijd met die setup.

wat is je tandwielverhouding dan?
 
Henk-88 29-9-2008 18:38 Print reply

Posts: 26703
Als 'ie goed staat afgesteld (loopt lekker en trekt ook in de drie nog erg lekker door en de bougiekleur is ok) dan moet je 'ns een kleiner voortandwiel proberen.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
larsvanovermeire 30-9-2008 6:56 Print reply
Posts: 109
mijn bromm staat juist goed afgesteld de bougiekleur is koffiebruin
ik zal eens proberen met kleiner voortandwiel en ik laat hier wel weten of het werkt

alvast bedankt voor de hulp
 
Twizz 30-9-2008 14:42 Print reply

Posts: 851
Wat is je vertanding nu?

en ik denk dat die moeilijk doorkomt omdatie dan net onder de powerband beland, dus je kunt miss ook ff verder trekken in ze 4 en dan opschakelen..
 
houw ns op!
Viertakt 30-9-2008 14:44 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: larsvanovermeire
mijn bromm staat juist goed afgesteld de bougiekleur is koffiebruin
ik zal eens proberen met kleiner voortandwiel en ik laat hier wel weten of het werkt

alvast bedankt voor de hulp


Waarom neem je het zomaar aan dat hij goed is afgesteld?

En wat voor uitlaat heeft hij, en bij hoeveel toeren zit die dip?
 
Viertakt uber alles.
larsvanovermeire 30-9-2008 19:31 Print reply
Posts: 109
hij is goed afgesteld omdat de kleur van mijn bougie koffiebruin is
ik heb een proma uitlaat en leovince demper
bij 8000 is het
 
Solex tuner 30-9-2008 19:36 Print reply

Posts: 1527
trekt ie in het begin wel goed?
 
I love Homoet
markhispania3 30-9-2008 19:39 Print reply

Posts: 1971
als je bougie de goede kleur heeft istie lang niet altijd perfect afgesteld hoor.
 
larsvanovermeire 30-9-2008 20:06 Print reply
Posts: 109
jup tot in 4e trekt ie zeeeeeer goed maar in 5e.....
 
larsvanovermeire 3-10-2008 18:08 Print reply
Posts: 109
iemand een oplossing???
 
Derbi-Olaf 3-10-2008 18:09 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: larsvanovermeire
iemand een oplossing???

lichter vertanden.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
markhispania3 3-10-2008 18:10 Print reply

Posts: 1971
kleiner voortandwiel, als voor de rest alles goed is (compressie en afstelling).
 
steef ts70xk 3-10-2008 18:12 Print reply

Posts: 3244
damn je bougi kan goed afgestelt zijn maar wil niet zggn dat bv je ontsteking goed staat of de goede twv of voloende lucht wat dan ook
 
Solex tuner 4-10-2008 12:39 Print reply

Posts: 1527
Miss moet je eens een 21 carb ofzo kopen
Dan trekt ie wel goed op



 
I love Homoet
larsvanovermeire 4-10-2008 12:41 Print reply
Posts: 109
^^ toevallig heb ik die net gisteren binnegekregen :p

Ik had een 18mm carbu besteld
en gisteren kwam ik thuis en er lag een pakje op tafel
dus ik wist direct wat erin zat
ik doe het open en wat zag ik?
een 21 mm carbu
en ik had dus een 18mm besteld
maargoed ik heb ne een 21mm voor de prijs van een 18mm

en mijn brommer gaat nu super hard
en zelfs in 5e trekt ie als een beest
 

Dit topic is 1625 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved