Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #52359 - Honda ns1
|
Pagina 2 van 5
|
Dit topic is 4739 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
MBjorn |
28-9-2008 13:55 |
Posts: 131 |
NS-1 is alleen in de 74cc uitvoering gemaakt.
Waarschijnlijk zit er een 50 blok onder met een 70cc Malossi cilinder.
Ik vind het onwijs veel voor die NS-1.
Als je bedenkt dat ik voor mijnes helemaal compleet met kenteken 400 Euro heb betaald + extra onderdelen.
Er zijn nieuw slecht onderdelen voor te krijgen, vooral qua uiterlijk etc. Je zou kunnen kijken voor NSR 80 of NSR 75 onderdelen.
Verder als je gaat kijken voor dat ding, kijk of de kappen nog heel zijn, meestal zitten hier scheuren in en de bevestigingen zijn vaak stuk. Goede kappen zijn duur...
Tip: zoek 2dehands onderdelen op www.ebay.de en knap deze zelf op.
|
|
|
|
just_pelmke |
28-9-2008 14:01 |
Posts: 1349 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MBjorn
NS-1 is alleen in de 74cc uitvoering gemaakt.
Waarschijnlijk zit er een 50 blok onder met een 70cc Malossi cilinder.
Ik vind het onwijs veel voor die NS-1.
Als je bedenkt dat ik voor mijnes helemaal compleet met kenteken 400 Euro heb betaald + extra onderdelen.
Er zijn nieuw slecht onderdelen voor te krijgen, vooral qua uiterlijk etc. Je zou kunnen kijken voor NSR 80 of NSR 75 onderdelen.
Verder als je gaat kijken voor dat ding, kijk of de kappen nog heel zijn, meestal zitten hier scheuren in en de bevestigingen zijn vaak stuk. Goede kappen zijn duur...
Tip: zoek 2dehands onderdelen op www.ebay.de en knap deze zelf op.
vreselijk bedankt
heb jij een ns1?
hoe rijden die dingen?
wat voor een blok ligt eronder?
Dit bericht is gewijzigd door just_pelmke op 28-9-2008 om 14:03 uur.
|
|
86 cc rs XD ---- trek limburgse wijsheid nooit in twijfel |
|
MBjorn |
28-9-2008 14:40 |
Posts: 131 |
Ja, ik heb zelf een Honda NS-1. Ze rijden heerlijk, beter als een GPR oid, gewoon een goede schakelbrommer met veel vermogen en goed comfort.
Je zit niet beroerd ofzo.
Ik heb het originele blok met 74,6cc cilinder met 18 Keihin en originele uitlaat.
|
|
|
|
THOMASJEUHHH |
28-9-2008 15:09 |
Posts: 4159 |
precies!
een honda ns1 rijdt en loopt standaard veel beter dan de modernere brommers. vermogen onder en bovenin toeren,zuinig,top van 120 standaard ,stil en hij rijdt bijzonder fijn. als je van een crosser/sm afkomt is het natuurlijk wel wennen.
|
|
bwoaahhppp,,.. |
|
Henk-88 |
28-9-2008 16:10 |
Posts: 26703 |
Tja, een goeie Jood biedt de helft.
Die van mij was 150 euro zonder blok maar mocht er ook een ns1-blok en een ander passend blok maar dan met 50 cc bijhebben voor 100 extra.
Iets inruilen kan ook gunstig voor je zijn.
Verder heb ik geen Jota verstand van ns1 om eerlijk te zijn.
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
Niek de Wildt |
28-9-2008 16:45 |
Posts: 7168 |
niks bieden, dat is echt bullshit, je gaat erheen, kijk of het wat is, bekijkt de staat, dan bedenk je een prijs die rond de 700 zal liggen ofzo en zegt hij nee 900, en dan kom je op 800 of 850 ofzo.
is maar een voorbeeld, maar dat bieden slaat zo nergens op.
|
|
|
|
Sj_dt |
28-9-2008 17:53 |
Posts: 886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
niks bieden, dat is echt bullshit, je gaat erheen, kijk of het wat is, bekijkt de staat, dan bedenk je een prijs die rond de 700 zal liggen ofzo en zegt hij nee 900, en dan kom je op 800 of 850 ofzo.
is maar een voorbeeld, maar dat bieden slaat zo nergens op.
als het dichtbij is dan heb je helemaal gelijk, maar als het wat verder weg is, wil je toch beejte weten waar je aan toe bent.
|
|
|
|
MBjorn |
28-9-2008 21:08 |
Posts: 131 |
Als je hem wilt hebben, moet je zowiezo heen gaan.
|
|
|
|
flip_nsr_80cc |
28-9-2008 21:08 |
Posts: 597 |
hij heeft een 50cc nsr blok (vermoed ik)
en meeste honda onderdelen kun je zow overrammen
en anders gooi er gewoon een mbx blok onder met 110cc
(gewoon mbx blok kan oowk met)
en dan blaas je oowk wel voorbij de 120
|
|
i cant spel, dus zeur niet |
|
Niek de Wildt |
28-9-2008 21:10 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
hij heeft een 50cc nsr blok (vermoed ik)
en meeste honda onderdelen kun je zow overrammen
en anders gooi er gewoon een mbx blok onder met 110cc
(gewoon mbx blok kan oowk met)
en dan blaas je oowk wel voorbij de 120
120 haal je niet met origineel mbx blokje hoor (ook niet met snelle pijp)
|
|
|
|
Timx |
28-9-2008 21:12 |
Posts: 949 |
hoe dan ?
|
|
|
|
MBjorn |
28-9-2008 21:13 |
Posts: 131 |
110cc Malossi erop zetten, grote carburateur en een opmaat pijp.
|
|
|
|
grasmaaier89 |
28-9-2008 21:14 |
Posts: 14412 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]
120 haal je niet met origineel mbx blokje hoor (ook niet met snelle pijp)
mwua.. kunnen we zo achter komen
als mn ketting binnen is en een groter tandwiel voor, zullen we zien hoe hard tie gaat met ori vertanding
die van Flip_nsr_80cc gaat iig op t moment 100+
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
MaikelF12 |
28-9-2008 21:18 |
Posts: 174 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]
120 haal je niet met origineel mbx blokje hoor (ook niet met snelle pijp)
Ligt ook aan je model brommer, of je MTX hebt of NSR/NS1 met gestroomlijnde kappen.
|
|
|
|
grasmaaier89 |
28-9-2008 21:20 |
Posts: 14412 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MaikelF12
[...]
Ligt ook aan je model brommer, of je MTX hebt of NSR/NS1 met gestroomlijnde kappen.
net alsof de kappen van een nsr aerodynamisch zijn
als je die eraf haalt gaat een nsr zelfs sneller
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
Dit topic is 4739 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 2 van 5
|
|