Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Honda ns1

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1018 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #52359 - Honda ns1
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4716 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MBjorn 28-9-2008 13:55 Print reply
Posts: 131
NS-1 is alleen in de 74cc uitvoering gemaakt.

Waarschijnlijk zit er een 50 blok onder met een 70cc Malossi cilinder.

Ik vind het onwijs veel voor die NS-1.

Als je bedenkt dat ik voor mijnes helemaal compleet met kenteken 400 Euro heb betaald + extra onderdelen.

Er zijn nieuw slecht onderdelen voor te krijgen, vooral qua uiterlijk etc. Je zou kunnen kijken voor NSR 80 of NSR 75 onderdelen.

Verder als je gaat kijken voor dat ding, kijk of de kappen nog heel zijn, meestal zitten hier scheuren in en de bevestigingen zijn vaak stuk. Goede kappen zijn duur...

Tip: zoek 2dehands onderdelen op www.ebay.de en knap deze zelf op.
 
just_pelmke 28-9-2008 14:01 Print reply

Posts: 1349
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MBjorn
NS-1 is alleen in de 74cc uitvoering gemaakt.

Waarschijnlijk zit er een 50 blok onder met een 70cc Malossi cilinder.

Ik vind het onwijs veel voor die NS-1.

Als je bedenkt dat ik voor mijnes helemaal compleet met kenteken 400 Euro heb betaald + extra onderdelen.

Er zijn nieuw slecht onderdelen voor te krijgen, vooral qua uiterlijk etc. Je zou kunnen kijken voor NSR 80 of NSR 75 onderdelen.

Verder als je gaat kijken voor dat ding, kijk of de kappen nog heel zijn, meestal zitten hier scheuren in en de bevestigingen zijn vaak stuk. Goede kappen zijn duur...

Tip: zoek 2dehands onderdelen op www.ebay.de en knap deze zelf op.


vreselijk bedankt
heb jij een ns1?
hoe rijden die dingen?
wat voor een blok ligt eronder?

Dit bericht is gewijzigd door just_pelmke op 28-9-2008 om 14:03 uur.
 
86 cc rs XD ---- trek limburgse wijsheid nooit in twijfel
MBjorn 28-9-2008 14:40 Print reply
Posts: 131
Ja, ik heb zelf een Honda NS-1. Ze rijden heerlijk, beter als een GPR oid, gewoon een goede schakelbrommer met veel vermogen en goed comfort.

Je zit niet beroerd ofzo.

Ik heb het originele blok met 74,6cc cilinder met 18 Keihin en originele uitlaat.
 
THOMASJEUHHH 28-9-2008 15:09 Print reply

Posts: 4159
precies!

een honda ns1 rijdt en loopt standaard veel beter dan de modernere brommers. vermogen onder en bovenin toeren,zuinig,top van 120 standaard,stil en hij rijdt bijzonder fijn. als je van een crosser/sm afkomt is het natuurlijk wel wennen.
 
bwoaahhppp,,..
Henk-88 28-9-2008 16:10 Print reply

Posts: 26703
Tja, een goeie Jood biedt de helft.

Die van mij was 150 euro zonder blok maar mocht er ook een ns1-blok en een ander passend blok maar dan met 50 cc bijhebben voor 100 extra.

Iets inruilen kan ook gunstig voor je zijn.

Verder heb ik geen Jota verstand van ns1 om eerlijk te zijn.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Niek de Wildt 28-9-2008 16:45 Print reply
Posts: 7168
niks bieden, dat is echt bullshit, je gaat erheen, kijk of het wat is, bekijkt de staat, dan bedenk je een prijs die rond de 700 zal liggen ofzo en zegt hij nee 900, en dan kom je op 800 of 850 ofzo.
is maar een voorbeeld, maar dat bieden slaat zo nergens op.
 
Sj_dt 28-9-2008 17:53 Print reply
Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
niks bieden, dat is echt bullshit, je gaat erheen, kijk of het wat is, bekijkt de staat, dan bedenk je een prijs die rond de 700 zal liggen ofzo en zegt hij nee 900, en dan kom je op 800 of 850 ofzo.
is maar een voorbeeld, maar dat bieden slaat zo nergens op.


als het dichtbij is dan heb je helemaal gelijk, maar als het wat verder weg is, wil je toch beejte weten waar je aan toe bent.
 
MBjorn 28-9-2008 21:08 Print reply
Posts: 131
Als je hem wilt hebben, moet je zowiezo heen gaan.


 
flip_nsr_80cc 28-9-2008 21:08 Print reply

Posts: 597
hij heeft een 50cc nsr blok (vermoed ik)

en meeste honda onderdelen kun je zow overrammen

en anders gooi er gewoon een mbx blok onder met 110cc
(gewoon mbx blok kan oowk met)
en dan blaas je oowk wel voorbij de 120
 
i cant spel, dus zeur niet
Niek de Wildt 28-9-2008 21:10 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
hij heeft een 50cc nsr blok (vermoed ik)

en meeste honda onderdelen kun je zow overrammen

en anders gooi er gewoon een mbx blok onder met 110cc
(gewoon mbx blok kan oowk met)
en dan blaas je oowk wel voorbij de 120



120 haal je niet met origineel mbx blokje hoor (ook niet met snelle pijp)
 
Timx 28-9-2008 21:12 Print reply

Posts: 949
hoe dan ?
 
MBjorn 28-9-2008 21:13 Print reply
Posts: 131
110cc Malossi erop zetten, grote carburateur en een opmaat pijp.
 
grasmaaier89 28-9-2008 21:14 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]



120 haal je niet met origineel mbx blokje hoor (ook niet met snelle pijp)



mwua.. kunnen we zo achter komen
als mn ketting binnen is en een groter tandwiel voor, zullen we zien hoe hard tie gaat met ori vertanding


die van Flip_nsr_80cc gaat iig op t moment 100+
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
MaikelF12 28-9-2008 21:18 Print reply

Posts: 174
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]



120 haal je niet met origineel mbx blokje hoor (ook niet met snelle pijp)

Ligt ook aan je model brommer, of je MTX hebt of NSR/NS1 met gestroomlijnde kappen.
 
grasmaaier89 28-9-2008 21:20 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaikelF12
[...]

Ligt ook aan je model brommer, of je MTX hebt of NSR/NS1 met gestroomlijnde kappen.



net alsof de kappen van een nsr aerodynamisch zijn
als je die eraf haalt gaat een nsr zelfs sneller
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon

Dit topic is 4716 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved