Niek de Wildt |
27-9-2008 16:24 |
Posts: 7168 |
beter koop je een orginele 2dehands als nieuw je te duur is, maar voor een ander merk zou ik niet gaan.
|
|
|
|
Thijsje |
27-9-2008 16:26 |
Posts: 1687 |
heb ik ook in mn blokkie liggen.. doet t nog super!
geen problemen mee ofzo.. in mijn ogen goede krukas..
maar ori is natuu ook een goede krukas! niet kapot te krygne
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8 |
|
flip_nsr_80cc |
27-9-2008 16:34 |
Posts: 597 |
volgens mij gewoon goede krukas
of het veel sneller is ???
als ie lichter is isty denk ik wel sneller ma kweenie of je daar altijd blij mee moet zijn
voort zelfde geld is het veel minder sterk (en breekt het net als am6 spul )
|
|
i cant spel, dus zeur niet |
|
arno_honda_M |
27-9-2008 16:48 |
Posts: 319 |
zolang de kwaliteit ok is is het goed
sneller hoeft ni voor mij
bedankt voor de reacties
|
|
|
|
honda-mbx |
27-9-2008 16:56 |
Posts: 1688 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arno_honda_M
zolang de kwaliteit ok is is het goed
sneller hoeft ni voor mij
bedankt voor de reacties
zit geen verschil in kwa afmetingen oid.
in de sobw gebruiken ze altijd origele krukassen voor honda, die schijnen het beste te zijn.
wanneer je gewoon opstraat rijdt zou ik mooi zo'n goedkope as er in zetten.
met sprint NSR rijd met een yasil krukas, en heeft bijna 20pk aan het achterwiel.
en heb er geen problemen mee
|
|
ik vlam je.. |
|
arno_honda_M |
27-9-2008 16:58 |
Posts: 319 |
nog een vraagje,
mijn krukas ligt er nu uit,
ben je verplicht de beide krukas lagers te vervangen?
of alleen de linkse? (want die linkse zit muur vast op de krukas)
|
|
|
|
Aquamaniac |
27-9-2008 17:08 |
Posts: 882 |
altijd beide krukaslagers en keerringen vervangen
als je oude gaat overzetten loop je grote kans op problemen
is toch erg zonde om voor een lagertje van een tientje je blok opnieuw uitelkaar te moeten slopen
|
|
er gaat niks boven luchtkoeling |
|
arno_honda_M |
27-9-2008 17:21 |
Posts: 319 |
hoe haal je die keeringen er het gemakelijkste uit?
|
|
|
|
PRO TUNING |
27-9-2008 17:56 |
|
ikkejw |
27-9-2008 18:17 |
Posts: 9886 |
bij MT/MB/MTX-ot, altijd de standaard krukas gebruiken. ik heb nog nooit een afgebroken MT krukas gezien.
die imitatie dingen hebben niet eens een oliekanaaltje voor het naaldlager.
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
arno_honda_M |
27-9-2008 19:33 |
Posts: 319 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
bij MT/MB/MTX-ot, altijd de standaard krukas gebruiken. ik heb nog nooit een afgebroken MT krukas gezien.
die imitatie dingen hebben niet eens een oliekanaaltje voor het naaldlager.
dat oliekanaaltje voor het naaldlager kan je tog er gewoon in boren?
|
|
|
|
Thijsje |
27-9-2008 19:44 |
Posts: 1687 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
bij MT/MB/MTX-ot, altijd de standaard krukas gebruiken. ik heb nog nooit een afgebroken MT krukas gezien.
die imitatie dingen hebben niet eens een oliekanaaltje voor het naaldlager.
de topracing as die ik dr in heb, zit wel degelijk een smeer gaatje in voor naaldlager!
de drijfstang is helemaal glad, krukas mischien wat lichter, wat toerenwinst kan betekenen, maar dat is onmerkbaar weinig.
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8 |
|
me myself and I |
27-9-2008 19:45 |
Posts: 2222 |
waar kun je een ori krukas aan kennen dan? heb hier nog 3 krukassen liggen maar geen 1 is hetzelfde
|
|
... Boe! |
|
Thijsje |
27-9-2008 19:49 |
Posts: 1687 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: me myself and I
waar kun je een ori krukas aan kennen dan? heb hier nog 3 krukassen liggen maar geen 1 is hetzelfde
op de drijfstang staat bepaalde letters/cijfers...
een robuuste uitvoering zal wel de originele zijn haha..
nee heb je fotooss?
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8 |
|