kenny77 |
26-9-2008 22:29 |
Posts: 29286 |
2.4mm carb. .
Die zal niet orgineel op een brommer zitten.
Ik zou de carb, maar eens goed op gaan meten.
|
|
|
|
VerteX |
26-9-2008 22:29 |
Posts: 1265 |
14 milimeter = 1,4 cm ?
om wat voor type gaat het ?
daarnaast kun je beter je carb origineel laten en koop je een grotere waar je geen gezijk mee gaat krijgen
|
|
4 Takt Krijg De Tering ik Rij Mengsmering ! |
|
kenny77 |
26-9-2008 22:36 |
Posts: 29286 |
Als je alles orgineel hebt, dan zal de carburateur wel 13mm zijn.
Maar ze zeggen dat de orginele NSR cilinders gewoon langsaam zijn.
Het tandwiel zal wel 40 zijn , 70 bestaat niet voor een NSR of het moet al zelf gemaakt zijn.
Je zou beter een GE2 (belgische) cilinder erop kunne leggen.
|
|
|
|
Aquamaniac |
26-9-2008 22:36 |
Posts: 882 |
je kan hem wel opboren naar groter
deed ik vroeger nog wel eens met originele puch carburateurtjes
alleen verminder je dan wel je venturi werking(taps toelopend wordt kaarsrecht) waardoor je toch minder effect zal hebben als met een echte 14 mm carb
en voor de prijs wat het tegenwoordig kost hoef je het echt niet te laten
|
|
er gaat niks boven luchtkoeling |
|
Ozz |
26-9-2008 22:42 |
Posts: 1259 |
owkee :P
dan doe ik het mooi niet :P
Naja hij zei echt iets van 2.4 naar 14 ofzow dus d8 Wow das veel :P
maarj aga ik dan maar rutig eerst even mijn band plakken (A):P
beankt voor alle raad :p
ozz
|
|
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!! |
|
mtxrijder |
27-9-2008 13:55 |
Posts: 338 |
je hebt zeker een tomos snor
die carb. is 12mm,een brom carb. heeft een luchtinlaat van 14mm
kan gewoon opboren naar 14mm maar j moet niet het gouden buisje raken,of je kan gewoon een soort powerfilter pakken,die laat genoeg lucht door..)zelfde effect
|
|
|
|
Moto_FuriaDirk |
27-9-2008 15:08 |
Posts: 334 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtxrijder
je hebt zeker een tomos snor
die carb. is 12mm,een brom carb. heeft een luchtinlaat van 14mm
kan gewoon opboren naar 14mm maar j moet niet het gouden buisje raken,of je kan gewoon een soort powerfilter pakken,die laat genoeg lucht door..)zelfde effect
psst tis een nsr:P
|
|
Je moeder aan de poeder |
|
flip_nsr_80cc |
27-9-2008 15:25 |
Posts: 597 |
HAAL ONMIDELIJK JE 16 TANDWIEL ER AF
DIT IS SLOOPEND VOOR JE VLIEGWIELKAPJE
EN DE DESBETREVENDE VERNSELING WAAR JE OP DAT MOMENT IN RIJD
IK HEB ER ERVARING MEE
|
|
i cant spel, dus zeur niet |
|
Royal Club |
27-9-2008 15:26 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
HAAL ONMIDELIJK JE 16 TANDWIEL ER AF
DIT IS SLOOPEND VOOR JE VLIEGWIELKAPJE
EN DE DESBETREVENDE VERNSELING WAAR JE OP DAT MOMENT IN RIJD
IK HEB ER ERVARING MEE
zet je capslock ff uit dan.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
ikkejw |
27-9-2008 15:45 |
Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
HAAL ONMIDELIJK JE 16 TANDWIEL ER AF
DIT IS SLOOPEND VOOR JE VLIEGWIELKAPJE
EN DE DESBETREVENDE VERNSELING WAAR JE OP DAT MOMENT IN RIJD
IK HEB ER ERVARING MEE
wat is er mis met tandwiel 16?
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Ozz |
27-9-2008 16:12 |
Posts: 1259 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
HAAL ONMIDELIJK JE 16 TANDWIEL ER AF
DIT IS SLOOPEND VOOR JE VLIEGWIELKAPJE
EN DE DESBETREVENDE VERNSELING WAAR JE OP DAT MOMENT IN RIJD
IK HEB ER ERVARING MEE
waarom sloopt het mijn vliegwielkap:?
Ik raakt hem niet hoor, ales loopt wel lekker. maar wil hem al terug zetten, hij trekt voor geen ene meter zo.
|
|
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!! |
|
rik hulkenberg |
27-9-2008 16:30 |
Posts: 10029 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
HAAL ONMIDELIJK JE 16 TANDWIEL ER AF
DIT IS SLOOPEND VOOR JE VLIEGWIELKAPJE
EN DE DESBETREVENDE VERNSELING WAAR JE OP DAT MOMENT IN RIJD
IK HEB ER ERVARING MEE
heb zelf met 17 43 gerden ori mb cil en 18mm keihin
nooit problemen mee gehad
|
|
|
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
27-9-2008 16:32 |
Posts: 9841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
HAAL ONMIDELIJK JE 16 TANDWIEL ER AF
DIT IS SLOOPEND VOOR JE VLIEGWIELKAPJE
EN DE DESBETREVENDE VERNSELING WAAR JE OP DAT MOMENT IN RIJD
IK HEB ER ERVARING MEE
|
|
Too cool for school! |
|
flip_nsr_80cc |
27-9-2008 16:37 |
Posts: 597 |
1 caps stond expres aan
2 mb is geen nsr
3 16 tandwiel rijd tijdje goed TOT DAT je keting een keer een vaage beweging maakt
die slaat vervolgens 1 je vliegwielkapje kapot 2 dit slaat allemaal vast (kopeling inijpe heeft geen zin en ahcterrem oowk niet want je ahcterwiel blokeerd al volop) 3 breekt er een tandje in je versnelingsbak als je eveneveel pech heb als mij
en een orgieneel nsr tandwiel is 13 (ofzow) 3 tandjes groter trekt ie niet zomaar dan moet je ehct wel beetje opgevokt hebbe
ik ree met mbx (80cc)blok en een 6 bak en dat trok het maar net (met 38 tandwiel)
Dit bericht is gewijzigd door flip_nsr_80cc op 27-9-2008 om 16:38 uur.
|
|
i cant spel, dus zeur niet |
|
honda-mbx |
27-9-2008 16:51 |
Posts: 1688 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
heeeel veeeel BLAAAAA BLAAAA
Dit bericht is gewijzigd door flip_nsr_80cc op 27-9-2008 om 16:38 uur.
oke, vertel eens waarom je ketting een rare beweging zou maken?
met normaal onderhoud gebeurt dat niet.
en mocht hij dat doen ( wat niet kan wanneer ketting op spanning staat) dan staat echt niet in 1 keer alles vast..
kortom jij had gewoon je ketting niet opspanning, want je reed ook met geen vermogen wanneer die tandwiel 38 niet trok..
en jaaaa ik heb ook ervaring, mbx blok met vertanding 17-38.
|
|
ik vlam je.. |
|