Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Verbruik brommer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 840 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #52302 - Verbruik brommer
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 999 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tom_Honda 25-9-2008 18:16 Print topicpost
Posts: 81
Heey jongens ik heb een honda mtx-r 50 en die wil ik wat tunen kheb al een 70 cc maar die moet gehoond worden of een 50 snel... k vind allebei goed, maar ik vrees dat die 70 cc veel te veel zuipt vergeleken met een 50 cc snel... weet iemand ongeveer wat zoiets allemaal zuipt?
setup is 21 mm mikuni en proma uitlaat en cilinder *** weet ik dus nog niet...
 

Leen 25-9-2008 18:18 Print reply

Posts: 26877
care, tis altijd nog 10x zo zuinig als een auto.

dus niet huilen, en inbouwen die zooi

had je maar geen vieze geldloze student moeten zijn!
 
rieju_racer 25-9-2008 18:22 Print reply

Posts: 1308
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
care, tis altijd nog 10x zo zuinig als een auto.

dus niet huilen, en inbouwen die zooi

had je maar geen vieze geldloze student moeten zijn!

+1
 
Tijd is geld, geld is bier, en bier is lekker
-simon- 25-9-2008 18:41 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
care, tis altijd nog 10x zo zuinig als een auto.

dus niet huilen, en inbouwen die zooi

had je maar geen vieze geldloze student moeten zijn!


dan loopt jou auto wel heel erg schakelijk.

@ts: het is zuinig of snel. allebij gaat niet zo makkelijk
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
markhispania3 25-9-2008 18:48 Print reply

Posts: 1971
21 mm zal op een 50cc waarschijnlijk moeilijk af te stellen zijn, dus ik zou voor de 70 gaan.
 
Tom_Honda 25-9-2008 18:53 Print reply
Posts: 81
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
care, tis altijd nog 10x zo zuinig als een auto.

dus niet huilen, en inbouwen die zooi

had je maar geen vieze geldloze student moeten zijn!



boeit mij eigenlijk ook geen ene fuck wat hij zuipt... en nee ik ben geen hopeloos arme sloeber hoor
maar ik was eigenlijk gwoon benieuwd... daarom
 
markhispania3 25-9-2008 19:12 Print reply

Posts: 1971
het ligt er natuurlijk ook maar net aan of je een hoogtoerige of een laagtoerige cilinder hebt.
 
Mikf 25-9-2008 19:15 Print reply

Posts: 1295
Inderdaad, want de meeste 50cc snel cilinders zijn toerenbeukers.. Als je gewoon een simpel 70cc'tje erop zet verbruikt die niet echt meer, omdatje minder toeren maakt.
 
BrommertJacco 25-9-2008 20:21 Print reply

Posts: 2328
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rieju_racer
[...]

+1

+2?
 
Modderfokker
Sj_dt 25-9-2008 21:12 Print reply
Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tom_Honda
[...]



boeit mij eigenlijk ook geen ene fuck wat hij zuipt... en nee ik ben geen hopeloos arme sloeber hoor
maar ik was eigenlijk gwoon benieuwd... daarom


het boeit je wel want anders zeg je niet dat je vreest dat die 70cc te veel zal zuipen en dan had je dit topic niet geopend.
 
ikkejw 25-9-2008 21:16 Print reply

Posts: 9886
mijn 70cc imi, flink getuned, zuipt zo'n 1:20. toen ie nog niet getuned was haalde ik soms 1:30.

21mm kàn zuiniger zijn dan bijvoorbeeld een 18mm, omdat je het gas beter kunt 'doseren'. een maat van me had dit ook, zijn MB liep zuiniger met een 24 mikuni dan met een 18 keihin.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Jasper Strahiem 25-9-2008 21:20 Print reply

Posts: 1950
Dat had ik ook met mijn 12mm en 16mm. Dacht altijd dat 12mm zo zuinig was. Maar met 12mm rijd je zowat altijd vol gas omdat die het anders niet trekt. Met 16 minder in steden enzo. Scheeld echt niets. misschien nog wel zuiniger
 
Make the most of now

Dit topic is 999 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved