mtxrijder |
24-9-2008 16:55 |
Posts: 338 |
andere uitlaat..scheelt veel
|
|
|
|
MTRudolf |
24-9-2008 16:58 |
Posts: 2464 |
start hij goed ?
rijd hij goed?
stotterd hij tijdens het rijden?
houd hij in tijdens het rijden? ( met name in zun 5 valt hij dan terug? )
wat is je tandwiel verhouding ?
is alles goed en is je tandwielverhouding standaard??
dan zeg ik dat andere uitlaat wel helpt en kijk ook ff of dat ie niet dicht zit.
|
|
|
|
nsraymon |
24-9-2008 17:02 |
Posts: 19 |
start in 1 keer
rijd goed
stottert niet
houd niet in
tandwielverhouding is 14-43
|
|
|
|
Ozz |
24-9-2008 17:30 |
Posts: 1259 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: nsraymon
start in 1 keer
rijd goed
stottert niet
houd niet in
tandwielverhouding is 14-43
Andere uitlaat op gooien, Ik heb geloof ik vijwel alles standaard behalve de uitlaat en tik de 75 aan
|
|
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!! |
|
nsraymon |
24-9-2008 17:33 |
Posts: 19 |
hoeveel toeren maakt jou brommert dan
|
|
|
|
Ozz |
24-9-2008 17:40 |
Posts: 1259 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: nsraymon
hoeveel toeren maakt jou brommert dan
op zijn top 8500
Als ik schakelen moet net niet tegen de 9000
Trek best lekker verder
|
|
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!! |
|
TECstar |
24-9-2008 17:50 |
Posts: 4664 |
heb je neit ergens een begrenzer zitten dan?
Dit bericht is gewijzigd door TECstar op 24-9-2008 om 17:50 uur.
|
|
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda |
|
flip_nsr_80cc |
24-9-2008 18:36 |
Posts: 597 |
grondplaat verdraait?
nieuwe boezi?
gesoldeert aan je ontsteking? (ddoet ie ut blijkbaar oowk niet meer:S)
|
|
i cant spel, dus zeur niet |
|
flip_nsr_80cc |
24-9-2008 18:37 |
Posts: 597 |
nsr met 50cc behoort gewoon de 11.000 te kunnen halen
in stationair zeker e tijdens het rijden oowk wel
14 43 is beetje zwaar voor 4 bak 50cc ma 5bak weeknie
|
|
i cant spel, dus zeur niet |
|
nsraymon |
24-9-2008 18:47 |
Posts: 19 |
wat is dan een betere tandwielverhouding en de boezi is al redelek oud en hoebedoel je grondplaat verdraait en volgensmij is er niet gesoldeert aan me ontstekening
|
|
|
|
Saknet |
24-9-2008 19:20 |
Posts: 10355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
grondplaat verdraait?
nieuwe boezi?
gesoldeert aan je ontsteking? (ddoet ie ut blijkbaar oowk niet meer:S)
alle draadjes aan mijn ontsteking heb ik er zelf aan gesoldeerd, dus ik eetniet waar je dit op baseert
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
NSR2 Chauffeur |
25-9-2008 12:27 |
Posts: 703 |
Zorg gewoon dat je ontsteking zo vermogelijk met de klok meegedraait staat, als het moet vijl je hem nog ong. 5mm uit(zelf ook gedaan).
|
|
|
|
mtx-motard |
25-9-2008 12:30 |
Posts: 14947 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR2 Chauffeur
Zorg gewoon dat je ontsteking zo vermogelijk met de klok meegedraait staat, als het moet vijl je hem nog ong. 5mm uit(zelf ook gedaan).
nooit vijlen, dat is wel het domste wat je kunt doen
een originele 50 cc nsr (GJOL) maakt iets van 9000 toeren en gaat iets van 55 km/h (teller)
dus ja, iets klopt niet.
controleer eerst je ontstekingstijdstip, daarna je cdi (ff wisselen met een andere cdi) en meet je bobine door.
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
NSR2 Chauffeur |
25-9-2008 14:26 |
Posts: 703 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]
nooit vijlen, dat is wel het domste wat je kunt doen
een originele 50 cc nsr (GJOL) maakt iets van 9000 toeren en gaat iets van 55 km/h (teller)
dus ja, iets klopt niet.
controleer eerst je ontstekingstijdstip, daarna je cdi (ff wisselen met een andere cdi) en meet je bobine door.
Anders zeg je ook even waarom dat het domste is wat je kunt doen, want hier heeft hij toch niks aan. En trouwens, dat kan best, als je het maar niet te ver doet, scheelt je een hoop vermogen.
|
|
|
|
Frysk |
25-9-2008 16:40 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR2 Chauffeur
[...]
Anders zeg je ook even waarom dat het domste is wat je kunt doen, want hier heeft hij toch niks aan. En trouwens, dat kan best, als je het maar niet te ver doet, scheelt je een hoop vermogen.
scheelt je zo goed als geen vermogen
weinig merkbaars in ieder geval.. had het met een ouwe rag MT gedaan, nou om die 0,002pk zou ik de moeite om het vliegwiel eraf te halen niet eens doen
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 25-9-2008 om 16:41 uur.
|
|
giggitybyte |
|