Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - honda nsr , een probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 448 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #52283 - honda nsr , een probleem
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 906 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

nsraymon 24-9-2008 16:38 Print topicpost
Posts: 19
hallo ik heb een honda nsr uit 1989
setup is 50cc ge2 cilinder(belgische volgens m-shop)
std uitlaat+demper
16mm mikuni 96 sproeier
5-bak

nu loopt mijn nog geen 60 kilometer per uur, en als ik al de nsr owners hier zo hoor is dat best raar vind ik zelf volgensmij moet dat wel wat harder gaan
het toerental in de versnellingen is van 5-6,5 duizend toeren en in de eerste versnellingen wel wat meer
weet iemand misschien wat hier mis kan zijn tenminste ik denk dat hij wel awt harder moet lopen met deze setup? misschien iets elektronisch of de afstelling daarvan want cilinder is wel goed en carb ook wel en elektronisch heb ik niet zoveel verstand van brommers dus, kan iemand mij helpen ?
 

mtxrijder 24-9-2008 16:55 Print reply
Posts: 338
andere uitlaat..scheelt veel
 
MTRudolf 24-9-2008 16:58 Print reply

Posts: 2464
start hij goed ?
rijd hij goed?
stotterd hij tijdens het rijden?
houd hij in tijdens het rijden? ( met name in zun 5 valt hij dan terug? )

wat is je tandwiel verhouding ?


is alles goed en is je tandwielverhouding standaard??

dan zeg ik dat andere uitlaat wel helpt en kijk ook ff of dat ie niet dicht zit.

 
nsraymon 24-9-2008 17:02 Print reply
Posts: 19
start in 1 keer
rijd goed
stottert niet
houd niet in
tandwielverhouding is 14-43

 
Ozz 24-9-2008 17:30 Print reply

Posts: 1259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsraymon
start in 1 keer
rijd goed
stottert niet
houd niet in
tandwielverhouding is 14-43



Andere uitlaat op gooien, Ik heb geloof ik vijwel alles standaard behalve de uitlaat en tik de 75 aan
 
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!!
nsraymon 24-9-2008 17:33 Print reply
Posts: 19
hoeveel toeren maakt jou brommert dan
 
Ozz 24-9-2008 17:40 Print reply

Posts: 1259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsraymon
hoeveel toeren maakt jou brommert dan



op zijn top 8500
Als ik schakelen moet net niet tegen de 9000
Trek best lekker verder
 
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!!
TECstar 24-9-2008 17:50 Print reply

Posts: 4664
heb je neit ergens een begrenzer zitten dan?

Dit bericht is gewijzigd door TECstar op 24-9-2008 om 17:50 uur.
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
flip_nsr_80cc 24-9-2008 18:36 Print reply

Posts: 597
grondplaat verdraait?

nieuwe boezi?

gesoldeert aan je ontsteking? (ddoet ie ut blijkbaar oowk niet meer:S)
 
i cant spel, dus zeur niet
flip_nsr_80cc 24-9-2008 18:37 Print reply

Posts: 597
nsr met 50cc behoort gewoon de 11.000 te kunnen halen

in stationair zeker e tijdens het rijden oowk wel

14 43 is beetje zwaar voor 4 bak 50cc ma 5bak weeknie
 
i cant spel, dus zeur niet
nsraymon 24-9-2008 18:47 Print reply
Posts: 19
wat is dan een betere tandwielverhouding en de boezi is al redelek oud en hoebedoel je grondplaat verdraait en volgensmij is er niet gesoldeert aan me ontstekening
 
Saknet 24-9-2008 19:20 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
grondplaat verdraait?

nieuwe boezi?

gesoldeert aan je ontsteking? (ddoet ie ut blijkbaar oowk niet meer:S)

alle draadjes aan mijn ontsteking heb ik er zelf aan gesoldeerd, dus ik eetniet waar je dit op baseert
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
NSR2 Chauffeur 25-9-2008 12:27 Print reply

Posts: 703
Zorg gewoon dat je ontsteking zo vermogelijk met de klok meegedraait staat, als het moet vijl je hem nog ong. 5mm uit(zelf ook gedaan).
 
mtx-motard 25-9-2008 12:30 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR2 Chauffeur
Zorg gewoon dat je ontsteking zo vermogelijk met de klok meegedraait staat, als het moet vijl je hem nog ong. 5mm uit(zelf ook gedaan).


nooit vijlen, dat is wel het domste wat je kunt doen

een originele 50 cc nsr (GJOL) maakt iets van 9000 toeren en gaat iets van 55 km/h (teller)

dus ja, iets klopt niet.

controleer eerst je ontstekingstijdstip, daarna je cdi (ff wisselen met een andere cdi) en meet je bobine door.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
NSR2 Chauffeur 25-9-2008 14:26 Print reply

Posts: 703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]


nooit vijlen, dat is wel het domste wat je kunt doen

een originele 50 cc nsr (GJOL) maakt iets van 9000 toeren en gaat iets van 55 km/h (teller)

dus ja, iets klopt niet.

controleer eerst je ontstekingstijdstip, daarna je cdi (ff wisselen met een andere cdi) en meet je bobine door.

Anders zeg je ook even waarom dat het domste is wat je kunt doen, want hier heeft hij toch niks aan. En trouwens, dat kan best, als je het maar niet te ver doet, scheelt je een hoop vermogen.
 
Frysk 25-9-2008 16:40 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR2 Chauffeur
[...]

Anders zeg je ook even waarom dat het domste is wat je kunt doen, want hier heeft hij toch niks aan. En trouwens, dat kan best, als je het maar niet te ver doet, scheelt je een hoop vermogen.



scheelt je zo goed als geen vermogen

weinig merkbaars in ieder geval.. had het met een ouwe rag MT gedaan, nou om die 0,002pk zou ik de moeite om het vliegwiel eraf te halen niet eens doen

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 25-9-2008 om 16:41 uur.
 
giggitybyte

Dit topic is 906 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved