Derbi-Olaf |
26-9-2008 18:32 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/13836/avatar) Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StephenOtto
nou, slippende koppeling is het niet hoor!
ik ben nu bezig met de KTM en ik heb het truccie geprobeert wat crossgek zei, maar hij slaat gelijk uit...
ik zal zo wel een ander filmpie maken waarin we hem vol in toeren gaan laten lopen en dan kunnen jullie het horen!
maar als de zuiger verrot/op is dan hoort hij toch geen lage toeren te maken... t lijkt me dat ie dan nog gewoon zijn toeren maakt...
en tailpipe is het btw ook niet
gaat 'íe in zijn vrij wel gewoon door in de toeren?
ik zou btw toch gewoon eens je cilindertje er aftrekken ![](img/post/s/wink.gif) als je het mij vraagt ligt je probleem echt daar
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
StephenOtto |
26-9-2008 18:34 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/16621/avatar) Posts: 1193 |
nee, in zijn vrij gaat ie ook niet vol in zijn toeren...
maar wat zou er dan met de cilinder/zuiger zijn??? het lijkt me niet dat ie op is ... wat ik eerder al zei/vroeg met zuiger die op is hoort hij toch wel gewoon zijn toeren te maken???
|
|
KTM SX 250!! |
|
Derbi-Olaf |
26-9-2008 18:44 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/13836/avatar) Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StephenOtto
nee, in zijn vrij gaat ie ook niet vol in zijn toeren...
maar wat zou er dan met de cilinder/zuiger zijn??? het lijkt me niet dat ie op is ... wat ik eerder al zei/vroeg met zuiger die op is hoort hij toch wel gewoon zijn toeren te maken???
nou niet dus... en zoieso, het kan ook je powervalve systeem zijn (ook een verdachte voor mij ![](img/post/s/wink.gif)
en dan moet je cilinder er zoieso af, en het kan zoieso al geen kwaad om de staat even te inspecteren
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
26-9-2008 18:46 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/7636/avatar) Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]
nou niet dus... en zoieso, het kan ook je powervalve systeem zijn (ook een verdachte voor mij![](img/post/s/wink.gif)
en dan moet je cilinder er zoieso af, en het kan zoieso al geen kwaad om de staat even te inspecteren
waarom ?
bij mijn motor kun je er ook een kapje afhalen en de powervalve controleren
of iig of de aansturing beweegt , en desnoods kun je deze eraf halen en handmatig powervalve losgooien
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 26-9-2008 om 18:52 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
StephenOtto |
26-9-2008 19:18 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/16621/avatar) Posts: 1193 |
powervalve is al gechecked... werkt naar behoren..... dus als je zuiger op is maakt hij geen hoge toeren meer
|
|
KTM SX 250!! |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
26-9-2008 19:28 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/7636/avatar) Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StephenOtto
powervalve is al gechecked... werkt naar behoren..... dus als je zuiger op is maakt hij geen hoge toeren meer
ik geloof niet dat daar je probleem ligt.
je mist voornamelijk kracht onderin
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
StephenOtto |
28-9-2008 21:57 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/16621/avatar) Posts: 1193 |
nee, de kracht onderin is super... trekt makkelijk wheelies enzo maar bij een bepaald punt houd ie gewoon op (en dat is best wel snel)
|
|
KTM SX 250!! |
|
grasmaaier89 |
28-9-2008 22:01 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/13901/avatar) Posts: 14412 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StephenOtto
nee, de kracht onderin is super... trekt makkelijk wheelies enzo maar bij een bepaald punt houd ie gewoon op (en dat is best wel snel)
je ontsteking is naar zn filisteinen
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
StephenOtto |
28-9-2008 22:04 |
|
grasmaaier89 |
28-9-2008 22:58 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/13901/avatar) Posts: 14412 |
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
StephenOtto |
29-9-2008 17:14 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/16621/avatar) Posts: 1193 |
|
|
KTM SX 250!! |
|
StephenOtto |
29-9-2008 21:20 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/16621/avatar) Posts: 1193 |
jongens... ik ben me filmpie aan het uploaden, dus zometeen krijg je de link
maar als de ontsteking op zijn hoogst is hoort de magneet toch tegen over dat andere geval te staan of hoort hij dat er voor/er na nog te doen??? nou ja, alles word hopelijk duidelijk in het filmpje wat bijna is geüpload
en hier is het filmpje!!
http://nl.youtube.com/watch?v=KsG3NLwPGpw
hij staat op zijn hoogste stand als hij voorbij dat dingetje komt
|
|
KTM SX 250!! |
|
Markjo |
29-9-2008 21:36 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/16438/avatar) Posts: 1061 |
uitlaat kan iig niet, een 4t heeft helemaal niet zoveel profijt bij een uitlaat als een 2t
powervalve=variabele uitlaatpoort?=2t dus lijkt mij ook niet.
op het filmpje lijkt mij dat de ontsteking niet helemaal jofel is, of een te arm mengsel
en for the record: een 4t maakt natuurlijk niet zoveel toeren als een 2t
|
|
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten |
|
Makrolon |
29-9-2008 21:37 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/12626/avatar) Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Markjo
uitlaat kan iig niet, een 4t heeft helemaal niet zoveel profijt bij een uitlaat als een 2t
powervalve=variabele uitlaatpoort?=2t dus lijkt mij ook niet.
op het filmpje lijkt mij dat de ontsteking niet helemaal jofel is, of een te arm mengsel
en for the record: een 4t maakt natuurlijk niet zoveel toeren als een 2t
Hoe de fuck kom je er bij dat t een 4t is?!
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
StephenOtto |
29-9-2008 21:38 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/16621/avatar) Posts: 1193 |
ja idd... het is gewoon een 2t hoor!
|
|
KTM SX 250!! |
|