ik was me wir is aan het vervele en toen kwam ik op het idee om een hogedrukkop op me nsr te zetten, dus het er toen een afgevlakte kop opgezet. maar nu liep ie ineens nog maar 80 :p ipv 100. dus ik me orginele kop er weer op en nu liep ie nog maar 90 :( . Ik snap hier egt helemaal niets van :p
't zou kunne da m'n pakkingen lek zijn jah, maar de zuiger heeft de kop zeker nie geraakt, ik zal er dan wel ff nieuwe pakkingen tussen moffelen want nou zitten de ouwe er nog tusse
kop en voet pakkingen noooooiiiit 2 x gebruiken! :p
Dan gaatie, jaja, langzaam en kut lopen.
ook nie als ik er vloeibare pakking aan doe, en silecone aan de koppakking?? naja, heb het wel is meer gedaan zonder problemen, maar zal er nouw maar nieuwe tussen steken dan
Hmmm ik heb mn cilinder twee keer d'r af gehad en ik heb allebei de keren gewoon de ouwe pakkingen gebruikt en dat werkte echt prima!! Gewoon cilinderkopmoeren goed vastdraaien
Maar ja hoeft op een andere brommer nie zo te zijn tuurlijk.
ik dacht eerst: 10km weg??? ik vond 30 km al langzaam, maarja
ik moest altijd een andere koppakking gebruiken,
want als ik mn kop(cilinderkop, niet die andere) (LC) erafhaalde scheurde die altijd, heeft voorderest niemand dat???
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Cilinder en kop op elkaar laten zitten tijdens het verwijderen is onmogelijk bij nsr (frame zit dan in de weg), of je moet je blok eraf halen.
Met nsr en mbx (lc) moet je bijna altijd je koppakking vervangen.
[This message is edited by Hans F. on 23-8-2002 19:40]