Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - membraan tuning

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1060 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #52160 - membraan tuning
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3148 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mtx-bart 18-9-2008 22:38 Print reply
Posts: 816
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TimoFuria
zou cilinder tuning meer uitmaken dan?
alleen dan slijt me cilinder toch harder en da wilk eigenlijk niet daarom vroeg ik of die andere veel uitmaakte.


Ik zou alleen je cilinder en evt kop laten bewerken.
 
Ice Ap rs50 18-9-2008 22:42 Print reply

Posts: 7149
trouwens, kegel dat malossi filter eens het vuilnis in....

twin air is stukken beter en kost nog minder ook
 
GTI - GTD - BMW
TimoFuria 18-9-2008 22:48 Print reply

Posts: 183
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
trouwens, kegel dat malossi filter eens het vuilnis in....

twin air is stukken beter en kost nog minder ook


tis geen echte malossi ofzo, en het is met schuim dus laat niet veel vuil door
en ik heb twin air gehad maar deze is er door de dealer opgelegt die andere was versleten en deze was wel goed voor me cilinder.
 
johankreidlerman 18-9-2008 22:53 Print reply

Posts: 3693
merkje niet echt , ik heb zelf even van af de carb tot de cilinder, even netjes rond gemaakt en zonder hoekjes gemaakt

 
Ik wil geen geert, ik wil iets Wilders :P
Royal Club 18-9-2008 22:53 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-bart
[...]


Bedoel ik niet, ik bedoel lkkr glad maken, polijsten

Niet uitboren

Dit bericht is gewijzigd door mtx-bart op 18-9-2008 om 22:31 uur.


sinds wanneer is polijsten bij uitstek beter?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
mtx-bart 18-9-2008 22:55 Print reply
Posts: 816
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


sinds wanneer is polijsten bij uitstek beter?


Daar zijn idd een hoop discussies over.
 
Johann 18-9-2008 22:58 Print reply

Posts: 1273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-bart
[...]


Daar zijn idd een hoop discussies over.


Ben toch bang dat je er niks mee opschiet
 
Ice Ap rs50 18-9-2008 22:58 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-bart
[...]


Daar zijn idd een hoop discussies over.


ik zou het niet doen, enkel de inlaat van je carb kan je polijsten, maar meer ook niet

maakt eigelijk geen hol uit


zou dan trouwens ook niet logisch zijn waarom men spruitstukken uit rubber maakt
 
GTI - GTD - BMW
Markjo 19-9-2008 0:48 Print reply

Posts: 1061
parelstralen heeft tot nu toe de beste prestaties opgeleverd, en dat wordt niet gezegd door de minste mensen (winnaar in meerdere klassen sprint)

maar dan moet je het hele plaatje goed zijn he
vaak doe je afwerken ed als de rest ook klopt
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
crossgek - Forum en Sales Moderator 19-9-2008 8:44 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


ik zou het niet doen, enkel de inlaat van je carb kan je polijsten, maar meer ook niet

maakt eigelijk geen hol uit


zou dan trouwens ook niet logisch zijn waarom men spruitstukken uit rubber maakt


rubber met een laagje benzine/olie geeft een super glad oppervlak
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Royal Club 19-9-2008 12:39 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markjo
parelstralen heeft tot nu toe de beste prestaties opgeleverd, en dat wordt niet gezegd door de minste mensen (winnaar in meerdere klassen sprint)

maar dan moet je het hele plaatje goed zijn he
vaak doe je afwerken ed als de rest ook klopt


peter met zn gestraalde inlaat en carterholte haalt anders 25pk uit een revolution 70cc. en die heeft ook al 1 en ander gewonnen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
TimoFuria 19-9-2008 22:39 Print reply

Posts: 183
dus hoeveel zou het schelen als ik me cilinder zou tunen??
Uitlaatpoort timing aanpassen.Uitlaatpoort vorm aanpassen.Uitlaatschacht egaliseren.Uitlaatschacht opschonen.Uitlaatpoort afwerken.Spoelpoorten afwerken.Bevels aanbrengen.Zuiger afwerken.
ik hoorde dat airsal een heele goede cilinder was om te tunen.
ik rijd nu ongeveer 110


 
ikkejw 19-9-2008 23:36 Print reply

Posts: 9886
hangt er compleet van af hoe je cilinder er nu uitziet, en wat je er dus nog uit kunt halen

wij kunnen vanaf hier moeilijk ruiken hoe jouw poorten er bij liggen.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
TimoFuria 19-9-2008 23:44 Print reply

Posts: 183
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
hangt er compleet van af hoe je cilinder er nu uitziet, en wat je er dus nog uit kunt halen

wij kunnen vanaf hier moeilijk ruiken hoe jouw poorten er bij liggen.


hij is 600km echt goed ingereden.
ik rij meestal wel goed warm en er zit nu ongeveer 3000km op.
msh heb je daar wat aan
 
Derbi-Olaf 19-9-2008 23:46 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TimoFuria
[...]


hij is 600km echt goed ingereden.
ik rij meestal wel goed warm en er zit nu ongeveer 3000km op.
msh heb je daar wat aan

hij heeft het meer over hoe de timingen zijn voor het aanpassen.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!

Dit topic is 3148 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved