mtx-bart |
18-9-2008 22:38 |
Posts: 816 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TimoFuria
zou cilinder tuning meer uitmaken dan?
alleen dan slijt me cilinder toch harder en da wilk eigenlijk niet daarom vroeg ik of die andere veel uitmaakte.
Ik zou alleen je cilinder en evt kop laten bewerken.
|
|
|
|
Ice Ap rs50 |
18-9-2008 22:42 |
Posts: 7149 |
trouwens, kegel dat malossi filter eens het vuilnis in....
twin air is stukken beter en kost nog minder ook
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
TimoFuria |
18-9-2008 22:48 |
Posts: 183 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
trouwens, kegel dat malossi filter eens het vuilnis in....
twin air is stukken beter en kost nog minder ook
tis geen echte malossi ofzo, en het is met schuim dus laat niet veel vuil door
en ik heb twin air gehad maar deze is er door de dealer opgelegt die andere was versleten en deze was wel goed voor me cilinder.
|
|
|
|
johankreidlerman |
18-9-2008 22:53 |
Posts: 3693 |
merkje niet echt , ik heb zelf even van af de carb tot de cilinder, even netjes rond gemaakt en zonder hoekjes gemaakt
|
|
Ik wil geen geert, ik wil iets Wilders :P |
|
Royal Club |
18-9-2008 22:53 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-bart
[...]
Bedoel ik niet, ik bedoel lkkr glad maken, polijsten
Niet uitboren
Dit bericht is gewijzigd door mtx-bart op 18-9-2008 om 22:31 uur.
sinds wanneer is polijsten bij uitstek beter?
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
mtx-bart |
18-9-2008 22:55 |
Posts: 816 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
sinds wanneer is polijsten bij uitstek beter?
Daar zijn idd een hoop discussies over.
|
|
|
|
Johann |
18-9-2008 22:58 |
Posts: 1273 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-bart
[...]
Daar zijn idd een hoop discussies over.
Ben toch bang dat je er niks mee opschiet
|
|
|
|
Ice Ap rs50 |
18-9-2008 22:58 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-bart
[...]
Daar zijn idd een hoop discussies over.
ik zou het niet doen, enkel de inlaat van je carb kan je polijsten, maar meer ook niet
maakt eigelijk geen hol uit
zou dan trouwens ook niet logisch zijn waarom men spruitstukken uit rubber maakt
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
Markjo |
19-9-2008 0:48 |
Posts: 1061 |
parelstralen heeft tot nu toe de beste prestaties opgeleverd, en dat wordt niet gezegd door de minste mensen (winnaar in meerdere klassen sprint)
maar dan moet je het hele plaatje goed zijn he
vaak doe je afwerken ed als de rest ook klopt
|
|
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
19-9-2008 8:44 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]
ik zou het niet doen, enkel de inlaat van je carb kan je polijsten, maar meer ook niet
maakt eigelijk geen hol uit
zou dan trouwens ook niet logisch zijn waarom men spruitstukken uit rubber maakt
rubber met een laagje benzine/olie geeft een super glad oppervlak
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Royal Club |
19-9-2008 12:39 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Markjo
parelstralen heeft tot nu toe de beste prestaties opgeleverd, en dat wordt niet gezegd door de minste mensen (winnaar in meerdere klassen sprint)
maar dan moet je het hele plaatje goed zijn he
vaak doe je afwerken ed als de rest ook klopt
peter met zn gestraalde inlaat en carterholte haalt anders 25pk uit een revolution 70cc. en die heeft ook al 1 en ander gewonnen
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
TimoFuria |
19-9-2008 22:39 |
Posts: 183 |
dus hoeveel zou het schelen als ik me cilinder zou tunen??
Uitlaatpoort timing aanpassen.Uitlaatpoort vorm aanpassen.Uitlaatschacht egaliseren.Uitlaatschacht opschonen.Uitlaatpoort afwerken.Spoelpoorten afwerken.Bevels aanbrengen.Zuiger afwerken.
ik hoorde dat airsal een heele goede cilinder was om te tunen.
ik rijd nu ongeveer 110
|
|
|
|
ikkejw |
19-9-2008 23:36 |
Posts: 9886 |
hangt er compleet van af hoe je cilinder er nu uitziet, en wat je er dus nog uit kunt halen
wij kunnen vanaf hier moeilijk ruiken hoe jouw poorten er bij liggen.
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
TimoFuria |
19-9-2008 23:44 |
Posts: 183 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
hangt er compleet van af hoe je cilinder er nu uitziet, en wat je er dus nog uit kunt halen
wij kunnen vanaf hier moeilijk ruiken hoe jouw poorten er bij liggen.
hij is 600km echt goed ingereden.
ik rij meestal wel goed warm en er zit nu ongeveer 3000km op.
msh heb je daar wat aan
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
19-9-2008 23:46 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TimoFuria
[...]
hij is 600km echt goed ingereden.
ik rij meestal wel goed warm en er zit nu ongeveer 3000km op.
msh heb je daar wat aan
hij heeft het meer over hoe de timingen zijn voor het aanpassen.
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|