Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Project uitlaat geslaagd

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1066 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #5215 - Project uitlaat geslaagd
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1471 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

verwijderd 26-8-2002?14:51 Print reply
Posts: 4082
denk echt dat ie meer tegendruk heeft met dubbele demper...

door die splitsing van de flow krijg je erge wervelingen
 
-Zeroed in- 26-8-2002?19:07 Print reply

Posts: 3255
ik ben het met symen eens omdat die splitsing veel dunner is ivg met normale tailpipe.
die splitsing knijpt alleen maar af, koop gewoon ergens 2 losse dempers en maak dan zelf een splitsing die dik is.
bovendien zijn die dubbele ninja dempers ook nog eens per stuk kleiner dan normale dempers dus zo heel vet ziet het er nie denk ik.

edit: o nog iets, die ninja dempers kosten een vermogen.


[This message is edited by Jullie Kleine Vriendje . on 26-8-2002 19:12]
 
Rene 26-8-2002?21:51 Print reply
Posts: 2573
zou het niet kunnen zijn doordat het twee kleine dempers zijn het bij mekaar evenveel is als een normale??

iig bij die *piep*zooi van mt is het niet,
want daar reed mn brommer veel langzamer mee

edit: heeft er iemand nog toevallig zon klein stom busje dat in je middencarter valt, waar
de as van de waterpomprad ding invalt??
gaat om zon klein klote busje van iets van
7x10x20 ofzo. Morgen maar eens opmeten

[This message is edited by Runner ( Reneej Emteej) on 26-8-2002 22:11]
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
NSR RULEZZ 26-8-2002?22:09 Print reply

Posts: 4934
wat heeft het nou voor nut om je uitlaat(ik neem aan dat jullie het over die ronde bocht hebben) te verlengen?
verkorten snap ik wel dan word i h00g-toeriger toch?

 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
wipe-out 26-8-2002?22:49 Print reply

Posts: 7672
Je moet zorgen dat je uitlaat en je cilinder op elkaar afgestemd zijn.

Als je cilinder hoogtoeriger is als je uitlaat, moet je je uitlaat inkorten om hem even hoogtoerig te maken als je cilinder.

Als je cilinder laagtoeriger is als je uitlaat, moet je je uitlaat juist verlengen om hem even "laagtoerig" te maken als je cilinder.

En volgens mij verkorten/verlengen ze het stukje net na de plaats waar je uitlaat op je cilinder vast zit, en dus niet in het expansie gedeelte (het dikke ronde gedeelte).
 
Blorn 26-8-2002?23:30 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Originally posted by: Runner?( Reneej Emteej)

iig bij die *piep*zooi van mt is het niet,
want daar reed mn brommer veel langzamer mee
de mijne niet

Quote:
edit: heeft er iemand nog toevallig zon klein stom busje dat in je middencarter valt, waar
de as van de waterpomprad ding invalt??
gaat om zon klein klote busje van iets van
7x10x20 ofzo. Morgen maar eens opmeten

[This message is edited by Runner ( Reneej Emteej) on 26-8-2002 22:11]
WHAHHAA vergeten bij het erin zetten?? ikke ook
 
Rene 27-8-2002?00:06 Print reply
Posts: 2573
nee, niet vergeten het erin te zetten, ik heb het niet :( :p :a
Heb je drie blokken, en dat stomme klote busje weer net niet.
En bij de fietsenmaker hebben ze het natuurlijk ook weer niet,
en bestellen kost 10,- voor dat ding, en dan 25,- verzendskosten (als ik het gelijk wil hebben)
vrij klote duzzzzzzzzz
dat en nog 2 andere dingen staan me in de
weg voordat ik mn brommer kan starten :(
owja, en benzine dan

Dus heeft niemand in een sloopblok ofzo
zon ding zitten, of heeft er 1 over???
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Rick 27-8-2002?10:39 Print reply

Posts: 3788
erm ik wil niet lullig zijn maar die ninja open twin dempers zijn echt niet klein hoor
 
Ride like your ass is on fire!!!
Blorn 27-8-2002?10:59 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Originally posted by: Rick - ?(w@xwe@zle)

erm ik wil niet lullig zijn maar die ninja open twin dempers zijn echt niet klein hoor
wedde dat ze bij elkaar nog steeds kleiner zijn dan mij demper?
 
MB50TUNED 30-8-2002?22:05 Print reply
Posts: 1054
Mijn uitlaat projectje, wordt overigens niet afgerond, maar komt wel weer een nieuwe aan na mijn zeta lc...




 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Neonlampje 30-8-2002?22:11 Print reply

Posts: 14825
das n mb uitlaatje?
mooi gedaan man! erg shiney!!
 
MB50TUNED 30-8-2002?22:12 Print reply
Posts: 1054
ja, staalplaat was verchroomd . Wat overigens niet erg goed is voor de warmte afgifte, ik ga maar ander staal zoeken binnenkort.

Hij is overigens niet in elkaar gelast, en het zijn 2 beginkonussen, en de laatste eindkonus heeft een kleine hoek, dus brede powerband, Tenminste in theorie .

En is idd voor een mb, ik ben mb50 tuned, heb mijn naam gewijzigt, was het zat, en 50 klopt niet meer ik ben bzig met 65,8cc .
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
-Zeroed in- 31-8-2002?01:53 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Originally posted by: Rick - ?(w@xwe@zle)

erm ik wil niet lullig zijn maar die ninja open twin dempers zijn echt niet klein hoor


ja ok maar in verhouding zijn ze per demper kleiner dan het normale demper formaat.
tis niet zo dat het 2 "normal size" dempers zijn.

 

Dit topic is 1471 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved