Ik vroeg hier dus laatst hoe je een uitlaat laagtoeriger kon maken. Daarna heb ik bij het ophalen van mn nieuwe Euro cilinder bij Jos Dijkman nog even geinformeerd hoeveel cm. erbij moest om de uitlaat beter te laten functioneren.
2 cm. was het advies.
Ben dus maandagmiddag met een vriend aan de slag gegaan en heb vlak onder het bevestigingspunt onder de cilinder de uitlaat (tecno) doorgeslepen en hebben we er 2 cm. tussengelast. Gevolg, uitlaat begon eerst bij 9000/9500 toeren mee te werken en nu bij 8000! Dit vindt mn DTtje toch een stuk leuker dan die toeren waar ie toch te heet/contactpunt gezeur en ellendig van wordt.
als ik hem nou zou inkorten --> hoogtoeriger, kan dat niet gewoon bij bevestiging aan cil? daar loopt ong. 2cm recht, rest is allemaal 'vloeiend' zegmaar
weet niet of dat gaat lukken, want dan komt de
hele uitlaat 2 cm meer naar achteren he,
of dat bij dat ophangingspunt goed uitkomt, en onder bij het blok..
denkdenk
trouwens bij een techno loopt ie heel ruim
dus moet wel gaan.
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
ja, klopt, 4cm ingekort!! maar dat was teveel bleek, vermogen begind nu bij 10.000-10.500 , uitlaat is nu hoogtoeriger dan de cil. dus ik denk dat het uitlaat nog hoogtoeriger is, maar ik heb hem zo extreem ingekort in de hoop dat m'n onderkuip dan zou passen. maar past nog niet :(
maar uitlaat verlengen noem jij al een project? :S
[This message is edited by symen kalsbeek on 24-8-2002 19:58]