grasmaaier89 |
18-9-2008 13:23 |
Posts: 14412 |
een cr125 uitlaat als je een HGS kan scoren zit je goed
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
Tom_Honda |
18-9-2008 13:27 |
Posts: 81 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
een cr125 uitlaat als je een HGS kan scoren zit je goed
ik vindt het idee GEWELDIG maaaar.. past dat... ik kan wel wat slijpen en lassen als het moet... maar daar heb ik eigenlijk niet zo van....
en zit zo'n ding niet vast met veren in plaats van bouten... want dan ben ik genaaid... want ik heb bouten
Dit bericht is gewijzigd door Tom_Honda op 18-9-2008 om 13:28 uur.
|
|
|
|
- Kevin - |
18-9-2008 13:29 |
|
Tom_Honda |
18-9-2008 13:32 |
Posts: 81 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
- Cilinder bewerken
- Cilinderkop bewerken
- Ander membraan, V-Force3 passend maken
- Beter spruitstuk
- 28 mm Keihin PWK D-slide (met serienummer, de echte dus), laten flowen voor nog betere prestaties
- Betere uitlaat, opmaat is helemaal mooi, HGS 125 cc kan eventueel ook wel, maar moet je dan wel even passend maken
okeeee maar overdrijven is ook een kunst het geld groeit me namelijk niet op de rug... liefst iets wat past en werkt cilinder tunen enzo daar kon ik ook nog wel op komen, maar gaat de betrouwbaarheid van de cilinder daar niet op achteruit
|
|
|
|
grasmaaier89 |
18-9-2008 13:33 |
Posts: 14412 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tom_Honda
[...]
ik vindt het idee GEWELDIG maaaar.. past dat... ik kan wel wat slijpen en lassen als het moet... maar daar heb ik eigenlijk niet zo van....
en zit zo'n ding niet vast met veren in plaats van bouten... want dan ben ik genaaid... want ik heb bouten
Dit bericht is gewijzigd door Tom_Honda op 18-9-2008 om 13:28 uur.
nah, je linkerkap moet er wel af
en ga wel zoeken naar een oudere type cr uitlaat, de hebben de meeste kans op passen.
en als tie veertjes heeft, moet je ff een flens maken (bijvoorbeeld van je oude uitlaat). En daar overheen schuiven
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
Tom_Honda |
18-9-2008 13:36 |
Posts: 81 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]
nah, je linkerkap moet er wel af
en ga wel zoeken naar een oudere type cr uitlaat, de hebben de meeste kans op passen.
en als tie veertjes heeft, moet je ff een flens maken (bijvoorbeeld van je oude uitlaat). En daar overheen schuiven
oke duidelijk... maar waarom moet de linker kap eraf.. is de uitlaatbocht van zo'n uitlaat groter
oh en nog iets, een honda cr uitlaat loopt toch aan de rechterkant en niet eerst links en daarna overhet blok naar rechts??
Dit bericht is gewijzigd door Tom_Honda op 18-9-2008 om 13:39 uur.
|
|
|
|
- Kevin - |
18-9-2008 13:40 |
Posts: 8086 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tom_Honda
okeeee maar overdrijven is ook een kunst het geld groeit me namelijk niet op de rug... liefst iets wat past en werkt cilinder tunen enzo daar kon ik ook nog wel op komen, maar gaat de betrouwbaarheid van de cilinder daar niet op achteruit
Ik overdrijf niet, jij wilde hem nog meer opvoeren. Het kost geld ja, maarja niks is gratis en een hobby kost nu eenmaal geld. Je kunt ook zelf je cilinder bewerken en je kop laten bewerken kost geen vermogen hoor.
De betrouwbaarheid gaat niet achteruit, mits je het goed doet (laat doen) en je jouw brommer goed onderhoudt.
Over dat flens idee aanpassen, dat zei ik net ook al .
|
|
|
|
Tom_Honda |
18-9-2008 13:53 |
Posts: 81 |
en een opmaat uitlaat... was kost dat dan??
|
|
|
|
-simon- |
18-9-2008 14:00 |
Posts: 8211 |
rond de 200 heb je er een volgens mij.
en een 125cc crosser uitlaat moet je toch redelijk wat aan verlassen om het goed pas te krijgen.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
18-9-2008 14:01 |
Posts: 10560 |
denk dat je beter een dpr , of std pijp voor cr kan zoeken , die zijn iets minder hoogtoerig dan hgs oid , en verwacht dat die beter aansluit bij je cilinder
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 18-9-2008 om 14:01 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
grasmaaier89 |
18-9-2008 14:02 |
Posts: 14412 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tom_Honda
[...]
oke duidelijk... maar waarom moet de linker kap eraf.. is de uitlaatbocht van zo'n uitlaat groter
oh en nog iets, een honda cr uitlaat loopt toch aan de rechterkant en niet eerst links en daarna overhet blok naar rechts??
Dit bericht is gewijzigd door Tom_Honda op 18-9-2008 om 13:39 uur.
ja loopt rechtsom, en dat kapje meot eraf ander smeult heel je kap weg
en een opmaat.. tis wel duur... geen idee hoeveel want tis meestal verchillend
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
Tom_Honda |
18-9-2008 14:03 |
Posts: 81 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]
ja loopt rechtsom, en dat kapje meot eraf ander smeult heel je kap weg
en een opmaat.. tis wel duur... geen idee hoeveel want tis meestal verchillend
oh oke nu snap ik het maar jij zei net linker kapje.... verwarrend snap je
|
|
|
|
grasmaaier89 |
18-9-2008 14:05 |
Posts: 14412 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tom_Honda
[...]
oh oke nu snap ik het maar jij zei net linker kapje.... verwarrend snap je
ow niet eens door ja k zit middenin de les, dus tis allemaal best druk
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
Tom_Honda |
18-9-2008 14:05 |
Posts: 81 |
hahaha lol
maar zit de radiateur dan niet vreselijk in de weg??? kan hem ook wel aan de linker kant zetten maar dan heb ik weer andere slangen nodig
Dit bericht is gewijzigd door Tom_Honda op 18-9-2008 om 14:06 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Tom_Honda op 18-9-2008 om 14:07 uur.
|
|
|
|