Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - euro begrenzer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1058 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #52110 - euro begrenzer
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1420 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Erik 39 17-9-2008 19:33 Print reply

Posts: 15088
Ik heb mn luchtinlaat ff met schilderstape afgeplakt (versch delen), maar als je bijna niks dichtplak loopt ie natuurlijk gewoon keihard, plak jem helemaal dicht loopt ie niet (duh), plak jem 1cm niet dicht, loopt ie onderin erg beroerd, maar jaag jem daar doorheen loopt ie bijna evenhard als eerst :P Helpt niet dus denk ik.. valt te veel op.. Of hij loopt heel beroerd, of hij loopt niet :P
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
nielskempen 17-9-2008 19:35 Print reply

Posts: 469
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Ik heb mn luchtinlaat ff met schilderstape afgeplakt (versch delen), maar als je bijna niks dichtplak loopt ie natuurlijk gewoon keihard, plak jem helemaal dicht loopt ie niet (duh), plak jem 1cm niet dicht, loopt ie onderin erg beroerd, maar jaag jem daar doorheen loopt ie bijna evenhard als eerst :P Helpt niet dus denk ik.. valt te veel op.. Of hij loopt heel beroerd, of hij loopt niet :P


je moet m wel direct bij je inlaat dichten hea
wat heb je er igg onder zitten?


Dit bericht is gewijzigd door nielskempen op 17-9-2008 om 19:35 uur.
 
Erik 39 17-9-2008 19:36 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nielskempen
[...]


je moet m wel direct bij je inlaat dichten hea
wat heb je er igg onder zitten?


Dit bericht is gewijzigd door nielskempen op 17-9-2008 om 19:35 uur.

Wat is het verschil??
Wat ik er iig onder heb zitten? Setup?
DR50, 17,5 dell, gia ยป Senda
Loopt erg gemakkelijk 90 echte, plat erop richting de 100.

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 17-9-2008 om 19:36 uur.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
nielskempen 17-9-2008 19:38 Print reply

Posts: 469
als je m niet direct bij je carb doet werkt het niet (goed).
anders gebruik hij je slang/box als een soort buffer die telkens vacuum trekt
en met een std 50cc moet het denk wel lukken
bij mijn oude honda ging het een beetje maar dat was 70 malossie toen trok ie m op een gegeven moment er ook erdoorheen
 
Erik 39 17-9-2008 19:39 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nielskempen
als je m niet direct bij je carb doet werkt het niet (goed).
anders gebruik hij je slang/box als een soort buffer die telkens vacuum trekt
en met een std 50cc moet het denk wel lukken
bij mijn oude honda ging het een beetje maar dat was 70 malossie toen trok ie m op een gegeven moment er ook erdoorheen

en voor ie hem er doorheen trekt, loopt ie beroerd he? ;p
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
nielskempen 17-9-2008 19:45 Print reply

Posts: 469
dat viel wel mee, igg helemaal niet want dat had ik er ingemaakt toen ik me brommer moest laten herkeuren en hij liep 62 (agent zag de 2 door de vingers)
maar das een kwestie van die gaten op de juiste maat boren zodat ie netaan voldoende lucht krijgt
 
Erik 39 17-9-2008 19:50 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nielskempen
dat viel wel mee, igg helemaal niet want dat had ik er ingemaakt toen ik me brommer moest laten herkeuren en hij liep 62 (agent zag de 2 door de vingers)
maar das een kwestie van die gaten op de juiste maat boren zodat ie netaan voldoende lucht krijgt

En hoe wil je zoiets maken? (een plaatje die je 'aan' en 'uit' kan schakelen?
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Markjo 17-9-2008 19:57 Print reply

Posts: 1061
een kogelkraantje in je uitlaat lijkt me beter werken,
is dan gewoon een verstelbare prop zeg maar

zag hier laatst ook zoiets, kabeltje op de hevel en kabeltje op je stuur, met een decompressie hendeltje van een peug 103 ofzo
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
Erik 39 17-9-2008 19:59 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markjo
een kogelkraantje in je uitlaat lijkt me beter werken,
is dan gewoon een verstelbare prop zeg maar

zag hier laatst ook zoiets, kabeltje op de hevel en kabeltje op je stuur, met een decompressie hendeltje van een peug 103 ofzo

Ja, maar dan gaat ie ook dik stotteren?
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Markjo 17-9-2008 20:04 Print reply

Posts: 1061
geen idee eigenlijk, maar volgens mij had die kerel het ook gekombineerd met een gasschuif begrenser oid

zou je desnoods aan hetzelfde hendeltje kunnen maken
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
Honda MB70cc 17-9-2008 20:08 Print reply

Posts: 669
tja als je met je lucht wil kloten..kan je beter een draai knopje op je afstel knop van je lucht maken op je carb...als je dan op de roller moet ff dicht draaien krijgt hij ook minder lucht..
 
Swaffel'n: Met mien half stieve lul det wief teeng de bek an sloan

Dit topic is 1420 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved