Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - consequenties 70cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 794 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #52099 - consequenties 70cc
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 5455 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Dorgelo 17-9-2008 12:59 Print topicpost

Posts: 235
Wat zijn de consequenties als je gepakt wordt met een setup vanaf 70cc.

technische dienst? inname cilinder? dikke prent?
 
Derbi DRD racing limited '07

stephan777 17-9-2008 13:01 Print reply

Posts: 7259
Het valt dan officeel onder motoren want het is hoger dan 50cc(dus geen brommer meer) Dus niet meer verzekert.


Maar je ben ook niet verzekert als je je brommer opvoert.

Alleen als ze er achter komen he:P
 
cnorretje 17-9-2008 13:07 Print reply

Posts: 851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dorgelo
Wat zijn de consequenties als je gepakt wordt met een setup vanaf 70cc.

technische dienst? inname cilinder? dikke prent?

dat het 70cc is zie je vaak al aan de buitenkant van de cilinder (staat zo mooi 70cc op ) een opgevoerde brommer (50cc) is ipp hetzelfde omdat je niet voldoet aan wat op je papieren staat, alleen zie je niet aan de buitenkant hoe hard hij kan rijden
 
rallylc 17-9-2008 13:46 Print reply
Posts: 31
Gewoon een 70cc eronder zetten met standaard uitlaat. Valt echt niet zo snel op hoor. Heb gisteren ook controlle gehad en kon zo weer door kachelen. Wat er kan gebeuren als het ondekt word.

1. Dan moet je wel eerst een agent tegen komen met verstand

2. Ze kunnen je bekeuren (Dat je op een moter rijd ect) en eventueel je kenteken bewijs in nemen omdat je scooter niet meer voldoet aan het kenteken bewijs.

3. Met een 50cc snel ben je eigenlijk net zo fout. Als je weten dat je 50cc snel hebt (moet je het wel erg bont maken) Dan kom je denk ik af met een hoge boete. Als de erg streng zijn dan kan je ook technische controlle verwachten.

Uiteraard ben je met elke technische je onderdelen kwijt.

Is die zo extreem opgevoerd dat het voor hun teveel tijd kost, dan beslist wat de OVJ gebeurd met je scooter (vaak is het dan kwijt en in de pers)

Naar mijn mening kan je beter rijden met standaard pijp en 70cc dan
50cc en snelle uitlaat, of 70cc met snelle uitlaat.

De uitlaat is vaak het eerste wat opvalt en het geluid wat het allemaal geeft.
Dit bericht is gewijzigd door rallylc op 17-9-2008 om 13:49 uur.

Dit bericht is gewijzigd door rallylc op 17-9-2008 om 13:50 uur.
 
henk43 17-9-2008 14:53 Print reply

Posts: 916
als je op de rollerbank moet en hij gaat niet extreem te hard, dan krijg je alleen een boete.

Ze gaan niet zomaar kijken of het een 70cc is hoor, anders waren er veel minder mensen geweest die met een 70cc rijden.
 
Nobody said it was easy
Convergence 17-9-2008 17:19 Print reply

Posts: 2192
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk43
als je op de rollerbank moet en hij gaat niet extreem te hard, dan krijg je alleen een boete.

Ze gaan niet zomaar kijken of het een 70cc is hoor, anders waren er veel minder mensen geweest die met een 70cc rijden.



bij mij wel.
 
Project 2010 zie project Snowhite
crossgek - Forum en Sales Moderator 17-9-2008 17:21 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rallylc
Gewoon een 70cc eronder zetten met standaard uitlaat. Valt echt niet zo snel op hoor. Heb gisteren ook controlle gehad en kon zo weer door kachelen. Wat er kan gebeuren als het ondekt word.

1. Dan moet je wel eerst een agent tegen komen met verstand

2. Ze kunnen je bekeuren (Dat je op een moter rijd ect) en eventueel je kenteken bewijs in nemen omdat je scooter niet meer voldoet aan het kenteken bewijs.

3. Met een 50cc snel ben je eigenlijk net zo fout. Als je weten dat je 50cc snel hebt (moet je het wel erg bont maken) Dan kom je denk ik af met een hoge boete. Als de erg streng zijn dan kan je ook technische controlle verwachten.

Uiteraard ben je met elke technische je onderdelen kwijt.

Is die zo extreem opgevoerd dat het voor hun teveel tijd kost, dan beslist wat de OVJ gebeurd met je scooter (vaak is het dan kwijt en in de pers)

Naar mijn mening kan je beter rijden met standaard pijp en 70cc dan
50cc en snelle uitlaat, of 70cc met snelle uitlaat.

De uitlaat is vaak het eerste wat opvalt en het geluid wat het allemaal geeft.
Dit bericht is gewijzigd door rallylc op 17-9-2008 om 13:49 uur.

Dit bericht is gewijzigd door rallylc op 17-9-2008 om 13:50 uur.


ze nemen geen onderdelen meer in ?
alleen complete brommers.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Tombrom 17-9-2008 17:21 Print reply

Posts: 15925
zodra er een blok onder ligt waar geen 50cc op kan. denk bijv aan een runner 180 schrijven ze vaak rijden op motorfiets zooi uit.

maar snel zullen ze het niet checken

alleen met aanrijding zouden ze er naar kunnen kijken maar die kans is ook nihil
 
Twizz 17-9-2008 17:25 Print reply

Posts: 851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cnorretje
[...]

dat het 70cc is zie je vaak al aan de buitenkant van de cilinder (staat zo mooi 70cc op ) een opgevoerde brommer (50cc) is ipp hetzelfde omdat je niet voldoet aan wat op je papieren staat, alleen zie je niet aan de buitenkant hoe hard hij kan rijden

ik heb om eerlijk te zijn nog nooit een cilinder gezien waar 69cm3 op de zijkant stond..

Dit bericht is gewijzigd door Twizz op 17-9-2008 om 17:26 uur.
 
houw ns op!
mvanheusden 17-9-2008 19:25 Print reply
Posts: 13
Nee staat meestal niks op of gewoon een Merknaam (K-* bij miij)
 
NeonFreaky 17-9-2008 19:52 Print reply

Posts: 260
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Twizz
[...]

ik heb om eerlijk te zijn nog nooit een cilinder gezien waar 69cm3 op de zijkant stond..

Dit bericht is gewijzigd door Twizz op 17-9-2008 om 17:26 uur.

Inderdaad ook nog nooit gezien:P
Op mijn 70cc malossi staat overigens gewoon 49cm³ en het is een 70cc
aan de andere kant staat wel malossi maar dat maakt niks uit

 
Brommerforum: Wir Leben Brommers
Honda MB70cc 17-9-2008 19:58 Print reply

Posts: 669
op mijn 70cc is niks tezien. zit niks geen tekst op. als ik mn 50 ernaast houd zie je iets of wat verschil in grote..maar verder niet..als je um los schroeft zie je natuurlijk wel een groot gat..mja doen ze toch niet:p
 
Swaffel'n: Met mien half stieve lul det wief teeng de bek an sloan
Dorgelo 18-9-2008 19:57 Print reply

Posts: 235
Was iemand bij mij op school die zei dat als je aangehouden wordt met 70cc of meer en ze komen er achter. Dat dan je, omdat je op een 'motor' rijdt, rijbewijs wordt ingenomen. en je binne een periode van 5 jaar geen auto rijbewijs kan halen,
Bullshit of niet?
 
Derbi DRD racing limited '07
steef ts70xk 18-9-2008 20:17 Print reply

Posts: 3244
maar als je 70cc heb en rijd 60 en ze zien dat het 70cc is zullen ze dan ook moeilijk doen?
 
Honda MB70cc 18-9-2008 20:19 Print reply

Posts: 669
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx 50
maar als je 70cc heb en rijd 60 en ze zien dat het 70cc is zullen ze dan ook moeilijk doen?

duh, maximaal is 49.9 cc he..dus eigenlijk mag een gehonde cilinder ook niet..
 
Swaffel'n: Met mien half stieve lul det wief teeng de bek an sloan
steef ts70xk 18-9-2008 20:23 Print reply

Posts: 3244
een tsx is sowie so 50cm3 dus dat is ook te veel
 

Dit topic is 5455 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved