als je je voorpoot uit elkaar wil hale moet je eerst de bovenste dop met maatje 14 inbus losdraaien dan moet je de olie eruit laten stromen en dan zie je nog een inbusbout zitten. deze draai je ook los.
nu kun je de 2 delen van elkaar los maken en gemakkelijk de keerring verwijderen.
om aan je juiste keerring te komen met je de binnen en buiten diameter en de dikte opmeten en bestellen bij een motorzaak(ori keerringen worden namelijk niet meer gemaakt).
wanneer je de keerring wilt monteren moet je dit niet doen door hem direct in de poot te stoppen, maar gesamelijk met het onderste deel met de keerring in het bovenste deel te stoppen. dit omdat anders het veertje in de keerring buiten de keerring klapt.
eenmaal alles in elkaar gezet moet je goed letten op welke poot je hebt.
als het de linker is, is het een druksysteem en als het de rechter is, is het een treksysteem.
het aantal olie hangt er dus vanaf welke poot je hebt(zou je ff kunne vrage bij de motorzaak).
|