Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Bij de kantonrechter geweest.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 818 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #5199 - Bij de kantonrechter geweest.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1222 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

barry 22-8-2002?21:07 Print reply

Posts: 7387
hij had waarschijnlijk wel meer vermogen van 2,5 kw, maar dan stoppen ze en daar hebben ze 2 redenen voor: het is genoeg om hem voor de laten komen, want of je nou 2.3 of 2.5 hebt, je moet voorkomen, en als ze meer dan 2.5 gaan draaien dan kunnen ze de bank kapot draaien
 
He?
Steve_ZHC 23-8-2002?00:05 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry) - tukkertje?

hij had waarschijnlijk wel meer vermogen van 2,5 kw, maar dan stoppen ze en daar hebben ze 2 redenen voor: het is genoeg om hem voor de laten komen, want of je nou 2.3 of 2.5 hebt, je moet voorkomen, en als ze meer dan 2.5 gaan draaien dan kunnen ze de bank kapot draaien


Meer dan 2kw, dan kom je geloof ik op de motorrollenbank als je pech hebt...
En dat 2,3 of 2,5 maakt wel uit, anders zouden ze bij de rollenbank weel ophouden bij de 1,5kw want dan heb je al geen brommer meer...
Kameraad van me op Aerox met 70cc PW, 17,5mm Dell'Orto, racekoppeling en Gianelli Metal had maar 1,4kw.
Wel mzzl trouwens, 0,1 meer en hij was het zaadje.
Andere vriend van me reed op Vespa met hem mee, ook op de bank en 1kw, wat doet die copper, draait het gas terug totdat de teller 0,6 aangeeft en zegt "haal er maar af" en hij kreeg geen boete...DUZZZ
 
wipe-out 23-8-2002?00:10 Print reply

Posts: 7672
in beslag name is pas vanaf 1,8 kw op de rollerbank.

vriend van mij had trouwens met zijn 70 malossi op zijn mb 2,1 kw, terwijl hij net daarvoor nog had geprobeerd om weg te rijden, en hadden ze hem toch nog gematst. iets van 25 euro omdat hij zijn certificaat niet bij had en 115 euro voor teveel vermogen --> totaal 140 euro boete
 
Nikoz 23-8-2002?10:02 Print reply
Posts: 819
ehm bij 2 kw word ie hier pas inbeslag genomen me nsr orgineel GE2 race liep toen 80 -> 1,9 KW = 170 euro boete :( maar net niet inbeslag
 
mito maaaster
Martijn 23-8-2002?10:46 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Originally posted by: jeroen-MTX?

nee 2.5kw is idd niet veel voor die setup, en nee snelheidsmeter is niet verplicht. op een citta zit die ook niet, ache nee stom die mogen maar 25, maar goed, op genoeg brommers zit geen teller


ehm....25 is toch ook een snelheid??? die kun je toch ook meten...dus waarom zou dat niet kunnen....ken wel citta's met snelheidsmeter trouwens...



vet kut voor je dat je moet voorkomen....hier uit de buurt ook zon gast...die ging dus boven de 2,5 uit met zn mt....
hij heeft em gewoon terug trouwens....


hebber laatst nog op gereejen....70cc weet geen merk, 20mm , powerfilter, homoet onderlangs....

tering.....?n zn powerband was dat ding bloedjesnel.... en zn voorvork zat vast...de tellers dansten ....reed in 0,1 seconde opeens van 30 naar 80 en weer terug

magoed....dat ding was eng...hijft nou geloof ik ook nen nsr...dus kga weer es kijke...en een brommobiel....

klote ...ik begin ook bang te worden dat ie in beslag genomen wordt...maja..ik zie wel...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Zeta-boy 23-8-2002?12:06 Print reply

Posts: 2066
idd, 2,5 kw was niet vol uit. Je stopten bij haf gas. Was meer dan genoeg.

Met mijn motor is het nog steeds niet beter. Volgende week kan ik mijn blok wegbrengen naar de motorzaak om een nieuwe zuiger in te laten zetten en op tijd te laten zetten. Onderdelen komen vandaag binnen, maar de man van de motorzaak heeft het druk. Ik kijk dus uit naar het moment dat mijn motor eindelijk start. We zien wel. Misschien heb ik hem eind volgende week rijdend. De reden dat ik de laatste tijd zo weinig op het forum ben geweest is omdat ik het zo druk heb gehad met mijn werk. Dagen van 16 uur en langer waren geen uitzondering. En voor zover ik vooruit kan zien blijft het druk op het werk. Maargoed ik blijf hier gewoon komen zodra ik weer eens een dagje vrij ben van mijn werk.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
NSR JunK 23-8-2002?13:28 Print reply

Posts: 2339
Quote:
Originally posted by: nikoz?

ehm bij 2 kw word ie hier pas inbeslag genomen me nsr orgineel GE2 race liep toen 80 -> 1,9 KW = 170 euro boete :( maar net niet inbeslag


:n 1,9KW met een GE2 en dan maar 80km/u??
 
Nikoz 23-8-2002?13:34 Print reply
Posts: 819
mja lichte vertanding 14:43 6 bak en stnd uitlaat met homoet uitlaat haalde ie de 90
 
mito maaaster

Dit topic is 1222 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved