Quote: Oorspronkelijk gepost door: mbrulezzz
ja met dat hij liep was ook alles gezegt he, hij was niet meer vooruit te branden en klonkt niet bepaald mooi..
Heb er ook niet meer mee verder gereden daarna omdat zo kut klonk dat ik bang was om mn cilinder nog verder te verneuken..
Het is heel erg raar.
Hij staat nu thuis (ff opgehaald met de auto)
EN dan start. Hij zit wat hoger in zijn toeren en wil je gas geven dan gaat tie tot de 4000 en slaat die af. AF en toe wilt tie hem wel tot de 7000 trekken. (alles staat dannog in zijn vrij)
naja ik stel hem af tot die gewoon weer 1-1500 toeren maakt. EN dan kan ik hem vaak tot de 11-1200 toeren maken. Maar hoe warmner hij nu word hoe eerder hij afslaat. Hij klinkt wle gewoon kei lekke rnog. Geen verschil. EN ik wilde hem afzetten (moet met choke:$) En ik greep mis dus raakte ik de cilinderkop. En ikkreeg een echt schok. Mijn broertje toen de voltmeter tegen ge houden. staat er ongeveer 3.6 volt op:? Terwijl wat ik kreeg echt wel meer was.
Dus tis een beetje vaag. DIt is a;;es wat ik nu nog zeggen kan want ga nu naar appelpop (festival) Zondag kijk ik weer.
Heeft er iemand advies... GRAAG antwoorden :P wil niet nog een keer gaan fietsen :$
Cya
Ozz
|