Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Uitbreidingen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 886 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #5196 - Uitbreidingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 500 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

T_M_C 21-8-2002?22:21 Print topicpost
Posts: 105
Ik wel op mijn puch maxi (setup is d8 ik bekend)

en 17mm Amal gaan zetten.ZIjn dit redelijk carburateurstjes?

en een Hpi onsteking. Voor betere gasreactie en tegen zwevende puntjes.

Verder Zoek ik een oplossing voor mijn koppeling wat org 2klauw houd het 2week uit en mijn zelfgemaakte 5klauw ander half maand. Ik rij veel dus zou graag willen dat het langer heel bleef.

iemand iedeen.
Wat hoeveel extra wist gaat die hpi & 17mm ongeveer opleveren
 

wipe-out 21-8-2002?23:06 Print reply

Posts: 7672
ik weet je setup niet, maar hpi zou ik pas kopen als je een echt brute setup hebt (getuned en zowat alles snel gemaakt wat snel te maken is), anders heb je er op zich niet veel aan.
 
Neonlampje 21-8-2002?23:16 Print reply

Posts: 14825
hmm sjah je weet nooit hoeveel iets uit zal maken...
setup weet ik ook niet, maar een hpi moet je pas doen als je je uitlaatpoort major-hoog bouwt... anders is het alleen maar beetje loos.. heb je er al een cdi op?
 
T_M_C 21-8-2002?23:55 Print reply
Posts: 105
65cc Polini Membraam
2kleps Cabon Membraam
15mm bing 94sproeier Powerfilter
18/45tandwielen
2mm van vliegwiel afgedraaid
carter uigefreesd op cilinder
SImonini Uitlaat
2mm voorOnsteking
En nog wat kleine dingen

Rij met zwevende contactpunten.

 
Rudy 22-8-2002?00:42 Print reply

Posts: 3471
koppeling moet je gewoon iets anders afstellen
ik kan een 3klauw binnen 5 minuten rijden opblazen dus die paar weken zeggen nog niet veel. Gewoon de veren iets losser zetten zodat de platen niet verbranden. En de olie vaak vervangen zodat je niet van die mega smerige olie krijgt door her koppelingsslijtsel. En dunnere olie gebruiken werkt bij mij ook beter

ps ik dacht dat je allang gereden had met een 17 amal?

[This message is edited by Rudy on 22-8-2002 00:46]
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Rudy 22-8-2002?00:54 Print reply

Posts: 3471
[20:23] (B) :P Chrissie (L) (*) zegt: dellorto heeft luchtschroef
[20:23] (B) :P Chrissie (L) (*) zegt: bing= ook kut
[20:24] (B) :P Chrissie (L) (*) zegt: gasschuif is van aluminium en dat slijt vet hard weg
[20:24] (B) :P Chrissie (L) (*) zegt: 1 sproeier maar,
[20:24] Rudy>>>>Call 0900-MY DUST zegt: ja weet ik
[20:24] (B) :P Chrissie (L) (*) zegt: slecht shoke werking. Membram cilinder heeft het geen effect
[20:24] Rudy>>>>Call 0900-MY DUST zegt: gewoon barrel ding
[20:25] (B) :P Chrissie (L) (*) zegt: bij mijn polini heeft shoke van bing geen effect
[20:25] (B) :P Chrissie (L) (*) zegt: amal is ook goed
[20:25] (B) :P Chrissie (L) (*) zegt: maar Dellorto Rulez
[20:26] Rudy>>>>Call 0900-MY DUST zegt: geen idee heb nooit met ander merk dan mikuni op membraam cilinder gereden
[20:27] Rudy>>>>Call 0900-MY DUST zegt: maar die dellorto deed het bij die 50cc en 70cc eurokit erg goed
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
T_M_C 22-8-2002?01:16 Print reply
Posts: 105
jah amal is goed zover ik gehoord heb.
Heb er zelf geen ervaring mee
maar hoor de laatste tijd rare verhalen dat ze weg vallen als je over drempels gaat ernzo
 
T_M_C 22-8-2002?01:18 Print reply
Posts: 105
heb 19mm shb gehad maar daar had ik geen luchtfilter voor
24mm Dellorto kloon die lekte.
15mm bing die ik nu heb en goed bevalt alleen 15mm he
en een 12mm dat wil ik niet horen :p

koppeling 2klauw stond helemaal op zijn slapst
die klauw was een leuk idee maar niet goed in praktijk. Kreeg er geen balans in
 
Rudy 22-8-2002?01:44 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: T_M_C?
koppeling 2klauw stond helemaal op zijn slapst
die klauw was een leuk idee maar niet goed in praktijk. Kreeg er geen balans in

op zijn slapst en dan verbranden? dan staat hij stationair al te trekken maar moet hij nooit kunnen verbranden?
zijn jouw blokken zwart ?
ik stel de veren altijd af met een veerunster zodat ze gelijk afgesteld staan
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Hier_ben_ik - Administrator 22-8-2002?07:37 Print reply

Posts: 8499
heb je zowieso wel olie in je blok zitten?? anders moet je is voorvorkolie erin flikkeren das dunner en werkt kei goed (zelf gezien met een poeg70 weet ik wat voornmerk, maar het werkte toppie)
 
Members zijn vervelend :-|
T_M_C 22-8-2002?22:04 Print reply
Posts: 105
Mijn blokken waren zwart
heb nu andere segmenten van een 3klauw op een 2klauws plaat.
met bruinesegemeten met koperdeeltjes erin.

Hij liep staal op staal dus koppelingshuis ff gecheckt
had er putoline std olie in.
en heb er ook al denicol tranmission in gehad.
Maar ze slijten niet af
maar brokkelen af aan de randen.
 

Dit topic is 500 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved