weet een van jullie mischien exact de verschillen tussen die 2,
is het alleen andere poortmap of ook andere materiaal enzo,
en heeft iemand mischien een poortmap ervan, want het prijsverschil is toch 200 euro nu wil ik graag weten wat daar precies de verschillen van zijn,
bvd
Quote:Oorspronkelijk gepost door: fox-power
weet een van jullie mischien exact de verschillen tussen die 2,
is het alleen andere poortmap of ook andere materiaal enzo,
en heeft iemand mischien een poortmap ervan, want het prijsverschil is toch 200 euro nu wil ik graag weten wat daar precies de verschillen van zijn,
bvd
Materiaal is hetzelfde, timingen zijn anders... Normale Bidalot (zeg maar de replica) is niet heel snel, heb een keer een echte bidalot race gezien en gehoord, vond het wel een hoog toerige cilinder met een smalle powerband (draaide meen ik 15500 toeren). Terwijl een replica redelijk brede powerband had en iets van 13000 toeren draaide.
dus de hoogtoerige is wel goed geschikt voor de cross?
en is het mogelijk om de standaard bij te werken dat de poortmap zelfde word als die van de race? of zul je dan niet dezelfde resultaten krijgen?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: fox-power
dus de hoogtoerige is wel goed geschikt voor de cross?
en is het mogelijk om de standaard bij te werken dat de poortmap zelfde word als die van de race? of zul je dan niet dezelfde resultaten krijgen?
Ik weet niet of dat zou kunnen heb nooit beide vast gehad en/of een poortmap van gezien...