Quote: Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Kun je me vertellen waarom je dat denkt terwijl je zelf geen vermogenswinst of vermindering van brandstofverbruik merkt met de auto en de motor?
Omdat de overeenkomst tussen een 2-takt motor en een turbine is dat ze beiden (qua principe) eenvoudig zijn.
Bij een gasturbine zal de power die V-Power los laat bij het verbranden direct op de turbine te merken zijn, wat dus zorgt voor meer lucht via de compressor samengedrukt wordt (wat flare-in ook zal voorkomen), en dus hoge(re) toeren.
Maar hey, ik werk niet bij Shell of Total , dus ik zal er vast geen mooie theorie voor hebben.
Dit is puur wat ik van de praktijk zie. Kan voor een deel natuurlijk ook placebo zijn. Want sinds ik V-Power tank ben ik tegelijkertijd ook meer gaan rijden met de auto en de scooter. En ik dus sowieso al veel minder met de brommer hoef te tanken.
Je kunt het natuurlijk ook gewoon zelf uitproberen.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: maxisport
neem een fatsoenlijke baan
Das ook een goeie..
|