Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - iets raars

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 995 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #51746 - iets raars
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 732 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

nigel 31-8-2008 11:51 Print topicpost
Posts: 33
halee

Ik heb een nieuwe hoogu druk kop (166-f) dus die erop gezet en rijden naja merk wel wa verschil vergeleken met die oude want die was afgedraait was een 166-s. maar nu het probleem. als ik volgas rij ik schat rond de 80 dan remt hij af naar de 70 zonder dat ik iets doe ik hou men gas vol open. en dan trekt hij weer naar de 80 en remt hij weer af naar de 70:S wat kan dit zijn? ut rijdt namelijk stront irritant heel de tijd afrement en optrekkent uit zen eigen:S
het gaat om een honda mt5

nigel

 

grasmaaier89 31-8-2008 11:56 Print reply

Posts: 14412
wat hoor je dan??
hoor je dan datie verzuipt, of dat t klinkt alsof je gas minder geeft?
want alleen aan je zegt dat tie langzamer rijdt hebben we niet veel aan
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
nigel 31-8-2008 11:59 Print reply
Posts: 33
ow sorry mijn fout :P
naja hij valt gewoon dood net of de bougi er mee uitscheid om het zo te noeme. klinkt als je volgas rijdt bij een schakel en dan je contact uitzet en je koppeling nit inknijpt
 
RXBaz 31-8-2008 12:12 Print reply

Posts: 1879
krijgt niet voldoende benzine, ik denk dat je je vlotter leegtrekt. maak ff je brandstoftoevoer schoon ( filter, slang, carb.) en check t dan nog eens, of trek ff je vlotternaald eruit en ga een lang stuk volgas rijden, > blijft ie uitvallen, ist wat anders. blijft ie nu WEL goed lopen> is t probleem idd de benzine toevoer naar je vlotter.
 
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket
nigel 31-8-2008 12:14 Print reply
Posts: 33
kzal dalijk is probeeren met hem meer benzine te geven want om meteen da allemaal weer schoon te maaken vink ook raar want dat heb ik nog gedaan toen ik mijn cilinder pet erop zette:P klaat hoore hoe het is gegaan
 
RXBaz 31-8-2008 12:16 Print reply

Posts: 1879
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nigel
kzal dalijk is probeeren met hem meer benzine te geven want om meteen da allemaal weer schoon te maaken vink ook raar want dat heb ik nog gedaan toen ik mijn cilinder pet erop zette:P klaat hoore hoe het is gegaan


hmm, ok. en t is geen warmloper omdat je nog niet opnieuw hebt afgesteld?
(of miss zit de vlotternaald verkeerd oid, toen je de carb, naar schoonmaken in elkaar hebt gezet, is mij ook ns overkomen )
 
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket
nigel 31-8-2008 12:29 Print reply
Posts: 33
naja carb zit goed in mekaar dat durf ik 100% zekker te zeggen. en het afstellen zalk even uit leggen:P ik had eerst dus al een hoogudruk kop een afgedraaide 166-S. maar daar was het bougi gat de draad van dol. dus toen had ik er een orgineele opgezet dus hem meer benzine gegeven. naja mooi of niet hij was perfect afgestelt gewoon op de gok:P. dus toen ik die hoogu druk kop de nieuwe 166-F erop zetten heb ik eigenlijk niks aan de afstelling gedaan maar de bougi is nog altijd bruin met scheutje melk. dus eigenlijk is de afstelling goed naar mijn weten. maar ik zal dalijk even testen. eerst even men peuk op rooke:P.
 
nigel 31-8-2008 13:13 Print reply
Posts: 33
oke net gekeken met meer benzine geen vershil. en kan het nu beter uitleggen het is als je volgas rijdt en je laat je gas los dat doet hij dan ok terwijl ik mijn gas vol open heb.
 
RXBaz 31-8-2008 13:13 Print reply

Posts: 1879
ok, ik zou t voor de ckr heid gewoon allemaal nog ff nalopen. vergissen is menselijk, en 1 xtje xtra je carb kuisen kan nooit kwaad :P.

maar als ie goed afgesteld was met die "dolle draad kop" kan t zijn dat de afstelling nu anders moet zijn omdat je een andere compressie verhouding had vanwege, t niet goed afsluiten.
 
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket
nigel 31-8-2008 13:18 Print reply
Posts: 33
naja afstelling is nu ook gewoon goed net nog even gekeken voor de zekkerheid na het rijden heb nu ook me klauwe verbrand:P alles ook na gekeken carb ook ziet er allemaal nog goed uit zat goed in elkaar kweet het dus niet:S
 
nigel 31-8-2008 14:28 Print reply
Posts: 33
iemand nog een sugesty?
 
RXBaz 31-8-2008 14:30 Print reply

Posts: 1879
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nigel
iemand nog een sugesty?


miss immitatie cdi?

verder zou ik t ook niet weten
 
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket
nigel 31-8-2008 14:36 Print reply
Posts: 33
nee onsteking en alles is orgineel bobine ook die was eerst kapot en toen konk kieze imi of ori hak voor de ori gekooze
 

Dit topic is 732 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved