Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Opvoeren dan gepakt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 610 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #51725 - Opvoeren dan gepakt
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1233 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kirill 30-8-2008 10:34 Print topicpost

Posts: 77
Ik vroeg me af wat er gebeurt als de po je pakt en erachter komt dat je meer cc hebt.

En àls ik dan word gepakt, of het dan nog uit maakt of ik 70cc heb of 110cc (lijkt mij niet) is viertact trouwens maar dat is niet echt belangrijk.
 

DoDo-tomos 30-8-2008 10:36 Print reply

Posts: 1842
doet er neit toe, gaat erom hoe hard je ermee kan.

 
of vraag het niek de wildt
crossgek - Forum en Sales Moderator 30-8-2008 10:38 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kirill
Ik vroeg me af wat er gebeurt als de po je pakt en erachter komt dat je meer cc hebt.

En àls ik dan word gepakt, of het dan nog uit maakt of ik 70cc heb of 110cc (lijkt mij niet) is viertact trouwens maar dat is niet echt belangrijk.


gepakt worden gebeurdt meestal gewoon op de snelheid..

meer cc's hebben word vervelend als je een ongeluk maakt , bij een serieus ongeluk met letsel oid heb je grote kans dat je cilinderhoud wordt gecontroleerd , is dit teveel betaald je verzekering nop.

en dat is vele malen vervelender als een boete of in beslagname
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
kirill 30-8-2008 11:59 Print reply

Posts: 77
neej ok maar allebij de blokken gaat rond de 90 dus snelheid verschil is er niet. Beter dan 110cc nemen trekt wat lekkerder
 
Erik 39 30-8-2008 12:32 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DoDo-tomos
doet er neit toe, gaat erom hoe hard je ermee kan.


Dat lijkt me niet hè, dan is het een motor..
Áls ze de moeite nemen om het te controleren heb je wel een probleem..

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 30-8-2008 om 12:33 uur.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
kirill 30-8-2008 12:46 Print reply

Posts: 77
wat voor probleem
 
Ice Ap rs50 30-8-2008 12:54 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kirill
wat voor probleem


brommer mee voor technisch onderzoek, kenteken in beslag
 
GTI - GTD - BMW
grasmaaier89 30-8-2008 13:16 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


brommer mee voor technisch onderzoek, kenteken in beslag



en je letsel wordt niet vergoed.
En als je helemaal een pechdag hebt, moet je ook alles vergoeden van de andere partij bij een ongeluk
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
mtx-motard 30-8-2008 14:12 Print reply

Posts: 14947
als de politie door krijgt dat het meer als 50 cc is is het een motorfiets. en dan rij je op een motorfiets, zonder geldig kenteken (ja het is een brommerkenteken, maar je moet motorkenteken hebben) je hebt geen rijbewijs. etc

rijden zonder rijbewijs op motorfiets is een delict en moet je voorkomen
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
mtx-bart 30-8-2008 19:54 Print reply
Posts: 816
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]



en je letsel wordt niet vergoed.
En als je helemaal een pechdag hebt, moet je ook alles vergoeden van de andere partij bij een ongeluk


Jouw letsel wordt wel vergoed volgens mij, maar het letsel dat je aan anderen doet niet. Dus als je iemand dood rijdt kan je dokken voor de rest van je leven.
 
Yorsoul 30-8-2008 20:18 Print reply

Posts: 479
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-bart
[...]


Jouw letsel wordt wel vergoed volgens mij, maar het letsel dat je aan anderen doet niet. Dus als je iemand dood rijdt kan je dokken voor de rest van je leven.



nee dan heb je eigelijk geluk om zo nog te zeggen.. dan betaal je niet veel..

als je hem invalide rijdt dan moet je rest van je leven dokken..

dus eigelijk grof om te zeggen.. maar je kan hem nog beter dood rijden dan invalide
 
bobboiten 31-8-2008 8:28 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

Dat lijkt me niet hè, dan is het een motor..
Áls ze de moeite nemen om het te controleren heb je wel een probleem..

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 30-8-2008 om 12:33 uur.


50cc is al motor
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
flip_nsr_80cc 31-8-2008 11:04 Print reply

Posts: 597
zorge dat je een 50cc cilinder/blok hebt

kun je het in een avontje overbeunen of over laten zetten eventueel

(als je beetje geluk hebt teminste )
 
i cant spel, dus zeur niet
Martijn II - Forum en Sales Moderator 31-8-2008 22:57 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

Dat lijkt me niet hè, dan is het een motor..
Áls ze de moeite nemen om het te controleren heb je wel een probleem..

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 30-8-2008 om 12:33 uur.


zolang ie niet gekeurd is als motor is het geen motor.

 
Too cool for school!
Viertakt 31-8-2008 23:03 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


gepakt worden gebeurdt meestal gewoon op de snelheid..

meer cc's hebben word vervelend als je een ongeluk maakt , bij een serieus ongeluk met letsel oid heb je grote kans dat je cilinderhoud wordt gecontroleerd , is dit teveel betaald je verzekering nop.

en dat is vele malen vervelender als een boete of in beslagname


Kleine correctie; je verzekering betaald altijd uit, maar het kan later op de persoon in kwestie terug verhaald worden.
 
Viertakt uber alles.
lipton 1-9-2008 21:14 Print reply
Posts: 25
als je gepakt word met 70 cc ben je dan niet een jaar voorwaardelijk ??
 

Dit topic is 1233 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved