Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - bijna 16: tzr, rs, derbi senda of drd of toch maar een aerox

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 833 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #51703 - bijna 16: tzr, rs, derbi senda of d...
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8765 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Erik 39 29-8-2008 12:55 Print reply

Posts: 15088
Ik rij Senda en het bevalt me goed. 'k Heb bewust voor een SM gekozen, omdat ik het ook leuk vind om zo nu en dan eens t bos in de gaan, en zandpaden te rijden.
De Derbi houdt zich al tijden goed, loopt makkelijk hard (net als de andere nieuwere brommers) en de zit is goed. Ik heb er op 1 dag 2x 160 km mee gereden, maar had weinig last.

Ik zou trouwens geen minpunt weten.

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 29-8-2008 om 12:56 uur.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
RS 666 29-8-2008 13:12 Print reply

Posts: 1215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Ik rij Senda en het bevalt me goed. 'k Heb bewust voor een SM gekozen, omdat ik het ook leuk vind om zo nu en dan eens t bos in de gaan, en zandpaden te rijden.
De Derbi houdt zich al tijden goed, loopt makkelijk hard (net als de andere nieuwere brommers) en de zit is goed. Ik heb er op 1 dag 2x 160 km mee gereden, maar had weinig last.

Ik zou trouwens geen minpunt weten.

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 29-8-2008 om 12:56 uur.


je ziet ze bijna evenveel als een aerox tegenwoordig
 
Erik 39 29-8-2008 13:13 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS 666
[...]


je ziet ze bijna evenveel als een aerox tegenwoordig

Dat lijkt me geen minpunt.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
b0nes 29-8-2008 13:15 Print reply

Posts: 2058
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS 666
[...]


je ziet ze bijna evenveel als een aerox tegenwoordig


dat maakt ze er niet minder op ?

ze zijn mooi rijden lekker , je kan er vrijwel overal mee rijden

hij gaat heel lang mee als je hem normaal behandelt en onderhoud

ik seg een derbi senda sm x-treme
 
alex4421 29-8-2008 14:57 Print reply
Posts: 119
kzou zeggen koop u ene dat ge mooi vind waar ge weg van bent, en japans !!
 
Derbi-Olaf 29-8-2008 15:31 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: alex4421
kzou zeggen koop u ene dat ge mooi vind waar ge weg van bent, en japans !!

dat het japans zou moeten zijn is onzin
sterker nog, er zittn tegenwoordig geen japanse blokjes meer in de brummerts, het komt allemaal uit spanje en soms ook uit italiƫ
motorisch zijn ze vrijwel allemaal gelijk, en dan hoef je alleen nog maar te kijken wat je het fijnst vind rijden, en wat je het mooist vind
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
GangstaB 29-8-2008 17:01 Print reply
Posts: 32
oke bedankt voor alle posten. maar al ik zo hoor denk ik dat het toch tussen een derbi (waarschijnlijk dan senda gaat) want daar zijn jullie als ik het zo hoor wel positief over. en een aerox( wat jullie niet mooi zullen vinden) mja ik ben zelf ook vrij klein ong 1,75 m dus

mar ik ehb nu zelf een yamaha dt om te crossen maare dat ding was eerst telkens kapot maar rijd nu super( is trouwens te koop) maar ik had in het begin veel gezeik met de koppeling

maar nu is mijn vraag dus gaan bij derbi sneller dignen kapot als bij een aerox zoals de koppeling of de versnelilng bak of ook andere dingen en kun je het makkelijk zelf repareren ( heb wel klein beetje ervarign door me puch paar jaar geleden en mijn dt nu)

en ten tweede zijn ze gemakkelijk op te voeren zonder dat het echt heel veel gaaat kosten dus bijvoorbeeld geen andere cilinder maar doormiddel van uitlaat en dat soort dingen?
 
Banaan 29-8-2008 17:02 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Ik rij Senda en het bevalt me goed. 'k Heb bewust voor een SM gekozen, omdat ik het ook leuk vind om zo nu en dan eens t bos in de gaan, en zandpaden te rijden.
De Derbi houdt zich al tijden goed, loopt makkelijk hard (net als de andere nieuwere brommers) en de zit is goed. Ik heb er op 1 dag 2x 160 km mee gereden, maar had weinig last.

Ik zou trouwens geen minpunt weten.

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 29-8-2008 om 12:56 uur.


het fucking harde zadel vind ik toch echt wel een minpunt!

meningen daarover zullen best verschillen
 
stephan777 29-8-2008 17:08 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
[...]


het fucking harde zadel vind ik toch echt wel een minpunt!

meningen daarover zullen best verschillen



Valt heel erg mee.

Alleen de eerste paar dagen heb je er last van en verder niet meer.
 
Ikkah 29-8-2008 17:13 Print reply

Posts: 77
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GangstaB
oke bedankt voor alle posten. maar al ik zo hoor denk ik dat het toch tussen een derbi (waarschijnlijk dan senda gaat) want daar zijn jullie als ik het zo hoor wel positief over. en een aerox( wat jullie niet mooi zullen vinden) mja ik ben zelf ook vrij klein ong 1,75 m dus

mar ik ehb nu zelf een yamaha dt om te crossen maare dat ding was eerst telkens kapot maar rijd nu super( is trouwens te koop) maar ik had in het begin veel gezeik met de koppeling

maar nu is mijn vraag dus gaan bij derbi sneller dignen kapot als bij een aerox zoals de koppeling of de versnelilng bak of ook andere dingen en kun je het makkelijk zelf repareren ( heb wel klein beetje ervarign door me puch paar jaar geleden en mijn dt nu)

en ten tweede zijn ze gemakkelijk op te voeren zonder dat het echt heel veel gaaat kosten dus bijvoorbeeld geen andere cilinder maar doormiddel van uitlaat en dat soort dingen?


Scooter of schakelbrommer gaat allebei wel n keer kapot maar wss niet heel erg veel als je n goede koopt(en je brommer onderhoudt)

Scooter en schakelbrommer ook heel makkelijk op te voeren met een ander uitlaatje. Wordt dan alleen wel hoogtoeriger als met de orginele uitlaat.

 
Aprillia injectie ownt:)
Rusty Racer 29-8-2008 17:24 Print reply

Posts: 198
Voor 2500 euro vallen al af niet

De DRD
DE RS
DE TZR

Nieuw blijft over DERBI SENDA XRACE
En Aerox

als je dat bedrag krijgt zou ik voor de xrace gaan en nieuw kopen kan een mooie drd 2ehands hale mzaaar dn heb je garantie want byna bij alle derbies is de elektro klote en mt een nieuwe is dat gewoon garantie

wat je ook kan doen is paar honderd euro bij leggen en een nieuwe xtreme sm hale

of dixie rijde )blearox' nette scooter mja das alleenmakkelijk als midde in de stad woont mja dn sou ik een tomos hale
 
markhispania3 29-8-2008 17:42 Print reply

Posts: 1971
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GangstaB

en ten tweede zijn ze gemakkelijk op te voeren zonder dat het echt heel veel gaaat kosten dus bijvoorbeeld geen andere cilinder maar doormiddel van uitlaat en dat soort dingen?


nieuwe brommers zijn ontgrensd al aardig snel, vergis je niet een ander uitlaatje kost je al gauw 200 euro.

voor de rest raad ik je gewoon aan te kopen wat je mooi vind, maak een testritje en koop hem. de brommers van tegenwoordig zijn eigenlijk allemaal goed. (vreemde chinese imitatie troep uitgezonderd natuurlijk)
 
ikkejw 29-8-2008 18:21 Print reply

Posts: 9886
voor 1500 euro heb jij de MT/MTX van je dromen.

Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 29-8-2008 om 18:21 uur.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Convergence 29-8-2008 18:25 Print reply

Posts: 2192
Nieuwe rieju rr. is 2450 ofzo.
 
Project 2010 zie project Snowhite
RowdyCross 29-8-2008 18:26 Print reply

Posts: 3211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Convergence
Nieuwe rieju rr. is 2450 ofzo.


Meuk, kan je zelfs beter een verrote mt5 van 30 jaar oud kopen, zit minder roest op en blijft langer heel.
 
sloms heub ick lest ven eun bietje typityvus

Dit topic is 8765 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved