Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Rook

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1072 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #51688 - Rook
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3946 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

steef ts70xk 1-9-2008 15:00 Print reply

Posts: 3244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hilly
kijk als je nou een tsx had had je nergens last van. heb 2 maanden zonder olie rondgereden en alles deed het nog gewoon goed


zonder olie schakelt hij niet echt lkkr en je heb zkr 20x koppeling moeten vervangen want die word dan beetje heet
 
mr mike 1-9-2008 15:57 Print reply

Posts: 754
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nielssie
Ik heb t over trekken onder de 1000, dus niet 10000, gewoon als ik net wegrij, dan gaat hij heel langzaam naar de 1000 toeren en daarna schiet hij redelijk snel door naar z'n powerband..


Dan vraag ik me af hoe jou stationair staat afgesteld... mijn stationair is rond de 1500.. onder de 1000 valt hij uit...

Zoals ik al zei, je hebt een snelle uitlaat, jij kan het zien als een middel toerig en ik kan het zien als een hoog toerig, dat is per persoon verschillend.. Omdat je een hoog toerig of een middel toerige uitlaat hebt heb je dus alleen bovenin power en onderin helemaal niks...

Nog verder commentaar?? want ik snap het niet meer... Jij zegt onder de 1000... dan moet je je koppeling rustiger loslaten als je dat nog niet wist....
 
Schakelmeeting 3: http://nl.youtube.com/watch?v=2Kh35viKOeg
Nielssie 1-9-2008 17:52 Print reply
Posts: 224
Ja sorry, vergiste me ff, wou met 1000 duidelijk maken dat het echt in het begin is, het is zegmaar dat ik stationair ong 1500 toeren maak, en zodra ik een beetje toeren maak rond de 4000 en me koppeling laat opkomen valt hij soms gewoon uit en kom ik heel langzaam weg, dat is hetzelfde bij 5k of 3k, het kan ook gewoon zijn dat ik iets fout doe, want ik rij pas een week schakel, maar ik loop hem nu gewoon aan omdat hij vaak uitvalt als ik weg wil rijden, en das knap kut bij een stoplicht oid..
Vond het ook wel raar dat als ik 4k toeren draai, en me koppeling laat schieten ik een wheelie trek op een andere schakel, maar doe ik hetzelfde bij mijne dan is het gewoon een paar schokjes en uit..
 
Senda
mr mike 1-9-2008 17:54 Print reply

Posts: 754
voeg me ff toe op msn: mike_vd_meij@hotmail.com

Praat makkelijker
 
Schakelmeeting 3: http://nl.youtube.com/watch?v=2Kh35viKOeg
Convergence 1-9-2008 18:09 Print reply

Posts: 2192
mischien moet je hoogtoeriger optrekken? moet ik ook maar ja ik heb conti. maar aangezien jou powerband 7500 is kan je beter ook je gas vol open trekken en je koppeling rustig op laten komen?

edit : oja en rook. ik had ooit een keer me oliepomp te rijk staan toen rookte hij ook als de ziekte. kijk eens de kleur van je bougie als die te donker is even afstellen.

Dit bericht is gewijzigd door Convergence op 1-9-2008 om 18:10 uur.
 
Project 2010 zie project Snowhite
riccardot 1-9-2008 18:11 Print reply

Posts: 1096
Miss moet ie gewoon nog ff wenne aan schakel
Wel kut op school enzo
 
mr mike 1-9-2008 18:13 Print reply

Posts: 754
Ja licht eraan welke kleur rook.. kan ook Kvs zijn.. en dat optrekken, dat moet hij inderdaad met meer toeren doen
 
Schakelmeeting 3: http://nl.youtube.com/watch?v=2Kh35viKOeg
Nielssie 1-9-2008 18:26 Print reply
Posts: 224
Als me blok weer inmekaar ligt, dan ga ik het proberen met meer toeren, de olie was blauwachtig, en kwam door kapotte keerring, waar ik achter kwam toen me blokolie bijna op was.
Oliepomp heb ik niet eens meer, meng zelf.
 
Senda
bioflap 2-9-2008 13:05 Print reply
Posts: 842
Als hij rookt,, dan kan je Linker of rechterkrukaskeering kapot zijn,
Dan blijft hij roken,, ook als hij warm is.
Succes ermee
 
Toekomstige naam: Bioflap
Nielssie 2-9-2008 16:43 Print reply
Posts: 224
Kijk me vorige bericht eens, toch bedankt.
 
Senda
Henk-88 2-9-2008 16:46 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gilera_Maik
Als hij rookt,, dan kan je Linker of rechterkrukaskeering kapot zijn,
Succes ermee


Heeft 'ie een oliegekoelde ontsteking dan?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Nielssie 2-9-2008 17:00 Print reply
Posts: 224
Idd alleen me rechter keerring kan t probleem zijn ja..
Maar ik vroeg me af of er ook olie uit me bak in me cillinder kan komen, nee toch?
 
Senda
Henk-88 2-9-2008 17:02 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nielssie
Idd alleen me rechter keerring kan t probleem zijn ja..
Maar ik vroeg me af of er ook olie uit me bak in me cillinder kan komen, nee toch?


Als je al weet dat de rechterkeerring olie kan doorlaten, wat denk je dan zelf eig?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Nielssie 2-9-2008 17:13 Print reply
Posts: 224
Ik weet idd dat me rechterkeerring het probleem is, ik vroeg me alleen af of er ook olie uit me bak kon komen.
 
Senda
bioflap 2-9-2008 17:17 Print reply
Posts: 842
Sorry man,, ik had het helemaal niet gezien..
Maar had het wel goed..
Volgens mij kan vanaf het blok olie wel bij je krukas komen,, dat moet tog ook worden gemengt??
Ik ben ff vergeten of dit over een MT gaat,, maar bij een MT word de linkerkant van het blok heel slecht geolied zeg maar,,
najah,, geen boeiende info..
 
Toekomstige naam: Bioflap

Dit topic is 3946 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved