apriliars2004sbk |
26-8-2008 5:01 |
Posts: 107 |
eyh
misschien kan je iets maken wat je inlaat begrenst zodat je minder accelereert maar toch niet stottert
bijvoorbeeld iets wat je gasschuif niet helemaal omhoog laat gaan ik noem maar wat
|
|
de wereld was eerst plat, maar toen god ontdekte dat rs rijden cool was maakte hij hem rond om zo voor eeuwig te kunnen rijden |
|
Royal Club |
26-8-2008 8:04 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: apriliars2004sbk
eyh
misschien kan je iets maken wat je inlaat begrenst zodat je minder accelereert maar toch niet stottert
bijvoorbeeld iets wat je gasschuif niet helemaal omhoog laat gaan ik noem maar wat
op een rollerbank heb je daar niks aan, gezien je maar halfgas hoef te geven, om volle toeren te draaien
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Niek de Wildt |
26-8-2008 8:17 |
Posts: 7168 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
op een rollerbank heb je daar niks aan, gezien je maar halfgas hoef te geven, om volle toeren te draaien
niet waar,
in ze vrij draaid hij idd volle toeren dan (wat juist mooi is, want dan worden ze niet achterdochtig)
maar belast in de hoogste versnelling komt hij echt niet zover als normaal.
|
|
|
|
jan-dx11 |
26-8-2008 8:24 |
Posts: 4931 |
gewoon een 16 t vtw, trekt hij voor geen drol en zal hij maar tot bv de 3e versnelling trekken. ik weet niet of het werkt, maar dit kun je proberen
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
Viertakt |
26-8-2008 8:48 |
Posts: 3586 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
gewoon een 16 t vtw, trekt hij voor geen drol en zal hij maar tot bv de 3e versnelling trekken. ik weet niet of het werkt, maar dit kun je proberen
Ja en dan loopt hij te hard in de 3e of 4e versnelling, dat helpt op de roller zeker.
|
|
Viertakt uber alles. |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
26-8-2008 10:02 |
Posts: 10560 |
of je koopt gewoon een vespa ofzo om naar school te tuffen
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Joel_koningslust |
26-8-2008 10:07 |
Posts: 14514 |
ik had een busje gemaakt dat ik achter in het tuutje van mn demper propte met een doorlaat van 8mm. dat busje had ik gewoon altijd in mn zak en kreeg je er zonder gereedschap niet meer uit ( dus word gezien als permanente begrenzing ). en bij mij stotterde hij er helemaal niet door
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
xps80sm |
26-8-2008 11:01 |
Posts: 873 |
gaat niet..
heeft te veel vermogen om op 45 te begrenzen..
t zal gaan maar dan gaat dat ding zo beroerd lopen dat t gelijk gaat opvallen..
beter bouw je er een schakelaal ofzo in die m uit zet.. als er ergens roller is dan ga je gewoon lopen..
als ze je pakken laat ze dan maar ff kicken/lopen..
en als ze je echt willen pakken en m uit elkaar willen trekken troost jezelf dan met het feit dat ze een begrenzer eerder hadden gevonden
succes
|
|
please come rate my project:) |
|
derbi-dude |
26-8-2008 11:04 |
Posts: 163 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
op een rollerbank heb je daar niks aan, gezien je maar halfgas hoef te geven, om volle toeren te draaien
ik denk dat hij doelt op een oplossing tegen het stotteren?
@TS: ik zou een eurobegrenzertje proberen
(dat kan toch gewoon op een hpi??)
|
|
|
|
Dargor |
26-8-2008 12:00 |
Posts: 1771 |
miss een ideetje, wat miss niet mogelijk is(edit; lol was nog niet helemaal wakker )
je hebt voor hpi toch van die isntelbare cdi's?
dan stel je een cdi crap af zodat tie 60 rijd oid?
als ze dan zoeken naar begrenzing vinden ze iig nix
ik weet niet of dit gaat werken hoor, dit is zomaar een idee wat in mn gedachte kwam.
Dit bericht is gewijzigd door Dargor op 26-8-2008 om 12:48 uur.
|
|
I'm a Potential Terrorist, And my moped too! |
|
laurensdt |
26-8-2008 12:37 |
Posts: 173 |
kan je niet proberen om een begrenzer te kopen en die af te stellen of 60-70 km/h?
want dat lijkt me beter als heel achterdochtig stotteren op 45 km uur.
want dan krijg je redelijk kleine boete maar hoeft ie niet op technisch onderzoek..
|
|
squirtle squirt! |
|
falco |
26-8-2008 12:44 |
Posts: 3724 |
nouja met dat moertje in me stinger loopt hij opzich wel goed (60-65) maar krijg heel erg dat ie plots gaat stotteren. en een gasbegrenzing valt ook teveel op want ik heb snelgas
|
|
|
|
RowdyCross |
26-8-2008 12:50 |
Posts: 3211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: falco
nouja met dat moertje in me stinger loopt hij opzich wel goed (60-65) maar krijg heel erg dat ie plots gaat stotteren. en een gasbegrenzing valt ook teveel op want ik heb snelgas
Als je gwn een prop draait, die je los je uitlaat in duwt, kan niet verder dan je bocht, kijkt 1 keer welke sproeier die goed loopt, en gaat die ene dag dat doen, makkelijk in en uit bouw , geen schakelaar.
Je wilt toch een permanete begrenser die er makkelijk uit gaat? here you go.
|
|
sloms heub ick lest ven eun bietje typityvus |
|
falco |
26-8-2008 13:01 |
Posts: 3724 |
ja je bedoelt dat ik gwoon afstel met die prop erin, dat is wel een goeie inderdaad, dan zou die ook gelijk moeten stoppen met stotteren.
thanks voor de tip! kan slotje op
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
26-8-2008 13:20 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: falco
ja je bedoelt dat ik gwoon afstel met die prop erin, dat is wel een goeie inderdaad, dan zou die ook gelijk moeten stoppen met stotteren.
thanks voor de tip! kan slotje op
oké, dan maar even een vraag langs mijn kant, iedereen heeft het hier over tailpipe-begrenzingen, maar wordt 'ie daar niet warmloopgevoeliger van?
Dit beredeneer ik zo omdat ik weet dat een uitlaat berekent met de formules van frits overmars flinke kans kan hebben op een warmloper van de cilinder natuurlijk.
En dit komt daar door de te kleine diameter van de tailpipe ?
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|